کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

زمینه روانشناسی سانتراک (جلد دوم)

کتاب زمینه روانشناسی سانتراک (جلددوم)

اثر: جان دبلیو سانتراک

ترجمه: مهرداد فیروزبخت

انتشارات رسا

قیمت:
۳۲۰,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.2/5 - (4 امتیاز)

برای خرید اینترنتی کتاب زمینه روانشناسی سانتراک (جلد دوم 2) ترجمه مهرداد فیروزبخت انتشارات رسا با ما باشید. این کتاب اثر جان دبلیو سانتراک می باشد که انتشارات رسا آن را در دو جلد منتشر نموده است.

 

خرید اینترنتی کتاب زمینه روانشناسی سانتراک (جلد دوم)

 

فهرست

فصل 10: هوش

فصل 11: انگیزش و هیجان

فصل 12: شخصیت

فصل 13: روان شناسی نابهنجاری

فصل 14: درمان ها

فصل 15: فشار روانی، کنار آمدن و سلامتی

فصل 16: روانشناسی اجتماعی

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

اطلاعاتی برای خرید اینترنتی کتاب زمینه روانشناسی سانتراک (جلد دوم) 

این کتاب در دو جلد و با زبانی ساده توسط جان دبلیو سانتراک تدوین گردیده است که روانشناسی عمومی و روانشناسی مقدماتی را برای دانشجویان به صورتی ساده و شیرین بیان می کند. از این رو کتابی مناسب برای دانشجویان می باشد.

برای آشنایی بیشتر قسمتی از مقدمه مولف را می توانید در زیر مطالعه نمایید:

انگیزه و عشق من برای آشنا کردن دانشجویان با علم مطرح روان شناسی از سال ۱۹۶۷ که تدریس روان شناسی را شروع کردم ذره ای کم نشده است. علاقه من به مطرح کردن روان شناسی و به علم، نه تنها اساس تدریس من، بلکه مبنای این کتاب بوده است. من در این کتاب، روان شناسی را علمی مطرح معرفی کرده ام و همسو با روندهای فعلی این رشته، بر جنبه های زیست شناختی روانشناسی و روان شناسی تغییرات مثبت بیش از پیش تأکید کرده ام. این دو مضمون و تمرکز بیشترم بر مباحث کلیدی روان شناسی، خصوصیات اصلی کتاب زمینه روان شناسی می باشند.

روان شناسی علم مطرح بسیاری از دانشجویانی که در کلاس روان شناسی عمومی شرکت می کنند می پرسند، چرا در حالی که رشته اصلی ما مثلا فیزیک یا کامپیوتر و یا زبان فرانسه است باید روان شناسی بخوانیم؟ پاسخ این اسئوال برای روان شناسان بدیهی است: آنها جواب می دهند، چون روان شناسی به شما کمک می کند اخودتان و دیگران را بهتر بشناسید. روان شناسی تقریبا با تمام شئونات زندگی سر و کار دارد. برای مثال، از نتایج تحقیقات روان شناسان در زمینه حافظه می توانیم برای مؤثرتر درس خواندن و مطالعه کردن استفاده کنیم، صرف نظر از این که چه چیزی می خوانیم. با اصول یادگیری می توانیم رفتارهای نامطلوب کودکان را تغییر بدهیم. از دانش احساس و ادراک در طراحی بهتر کامپیوترها استفاده می شود. تحقیقات حوزه استرس و کنار آمدن با استرس و سلامتی می توانند زندگی کامل تر و شادتری برای مردم رقم بزنند.

این هنگام نوشتن مقدمه این ویراست کتاب زمینه روانشناسی، متقاعد شده بودم که علم روان شناسی بیش از هر زمان دیگری، علم مطرحی شده است، روان شناسان و روانپزشکان بعد از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به مرکز تجارت جهانی و پنتاگون، نه تنها طرف مشورت آسیب دیدگان این حملات قرار گرفته اند بلکه دانش آموزان، معلمان، والدین و سایر اقشار مردم از آنها اتوقع دارند بگویند چرا چنین نفرت و خشونتی در حق مردم امریکا روا داشته شده است. روان شناسی، اما را با ریشه های پرخاشگری و تأثیر گروه ها بر رفتار فردی آشنا می کند. همچنین راهبردهایی برای کنترل | استرس ها، حالا با هر منشا یی، در اختیارمان می گذارد. پس هیچ رشته ای به اندازه روانشناسی با زندگی کنونی انسان مرتبط نیست.

علاوه بر این، در این ویراست همچنان ماهیت علمی رشته روان شناسی را مد نظر داشته ام. یکی از مشخصه های بارز این کتاب، تمرکزش بر تحقیق که بنیان تمام علوم است، می باشد، در این کتاب به | آخرین یافته های تحقیقاتی استناد کرده ام. ضمن این که مطالعات کلاسیکی را که از روان شناسی یک علم اعینی نگر ساخته اند، فراموش نکرده ام. در این کتاب به بیش از ۶۰۰ تحقیق که پس از ژانویه ۲۰۰۰ و بسیاری از آنها بعد از سال ۲۰۰۲ چاپ شده اند، استناد کرده ام. در ضمن با نمودارهای جدید، داده های علمی را به صورت بصری نمایش داده ام.

 

 

کتاب زمینه روانشناسی سانتراک جلد دوم (مهرداد فیروزبخت) انتشارات رسا

کتاب زمینه روانشناسی سانتراک جلد دوم (مهرداد فیروزبخت) انتشارات رسا

 

وزن 1102 گرم
نام کتاب

زمینه روانشناسی سانتراک

نویسنده

جان دبلیو سانتراک

مترجم

مهرداد فیروزبخت

انتشارات

رسا

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

475

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زمینه روانشناسی سانتراک (جلد دوم)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×