کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 2)

کتاب آسیب شناسی روانی جلد 2 دوم باچر ترجمه یحیی سید محمدی

ویراست شانزدهم

بر اساس DSM-5

نشر ارسباران

جیمز باچر جیل هولی و سوزان مینکا

قیمت:
۴۵۰,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.2/5 - (4 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب آسیب شناسی روانی جلد 2 دوم باچر ترجمه یحیی سید محمدی  با ما باشید. این کتاب بر اساس بر اساس DSM 5 نشر ارسباران آن را به چاپ راسنده است. نویسندگان آن جیمز باچر، جیل هولی و سوزان مینکا می باشند.

 

کتاب آسیب شناسی روانی جلد 2 دوم باچر ترجمه یحیی سید محمدی

ویراست شانزدهم

بر اساس DSM-5

نشر ارسباران

جیمز باچر جیل هولی و سوزان مینکا

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 2) باچر -

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 2) باچر –

 

 

شاید به این موارد نیز علاقه داشته باشید

 

درباره کتاب آسیب شناسی روانی جلد 2 دوم باچر ترجمه یحیی سید محمدی بدانید

نویسندگان آسیب شناسی روانی (روان شناسی نابهنجاری) سنتی طولانی و برجسته به عنوان کتاب درسی آسیب شناسی روانی دارد. از سال ۱۹۴۸، زمانی که جیمز کلمن اولین ویراست کتاب خود را نوشت، این اثر جامع ترین کتاب در حوزه آن محسوب می شد. در طول چند سال، نویسندگان جدیدی گروه نگارشی را تشکیل دادند. اطلاعات تازه ای را از زمینه های تخصصی خود در اختیار گذاشتند و احساس تعهد محکم خود را در پوشش دادن تحقیقات برای این کتاب حفظ کردند.

در سال ۱۹۸۰، روان شناسان مشهور باب کارسون و جیم باچر، ویراست ششم این اثر کلاسیک را منتشر کردند. در سال ۱۹۹۶ آنها به سوزان مینکا، پژوهشگر محترم پیوستند تا ویراست دهم را منتشر کنند. در سال ۲۰۰۴ باب کارسون از گروه نویسندگان بازنشسته شد. اما خدمات او بی شمار بوده و تلاش های او به یاد ماندنی هستند. جیل هولی از دانشگاه هاروارد، دیدگاه تازه ای را به ویراست دوازدهم افزود و بینشی استثنایی را مخصوصا در رابطه با پژوهش اسکیزوفرنی برای ویراست سیزدهم فراهم آورده است.

 

کتاب های مورد نیاز خود خود را از کتابسرای افشین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

وفور یافته های تحقیقاتی که این روزها در این حوزه مشاهده می شود، آگاهی ما را از آسیب روانی گسترش داده و نظریه ها و درمان هایی را که حتی یک دهه قبل به کار بسته می شدند، بهبود بخشیده اند. هدف این کتاب مانند همیشه، این است که این یافته های جالب را در اختیار دانشجویان قرار دهد و آنها را با توجیهات به روز شده آسیب روانی که عمیقا درباره آنها تحقيق شده است، آشنا کند.

گروه باچر . مینکا – هولی منحصر به فرد است. پژوهش گسترده و عمیق آنها در حوزه آسیب شناسی روانی، تجربه یادگیری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که تفکر آنها را تحریک می کند، آگاهی آنها را بالا می برد، و آنها را به سطح تازه ای از آگاهی می رساند که کتابهای دیگر آنها را فراهم نمی کنند.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 2)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×