کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

کتاب آیات الاحکام 1

دکتر عابدین مومنی

انتشارات پیام نور

(رشته الهیات و معارف اسلامی)

قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (4 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی انتشارات پیام نور (رشته الهیات و معارف اسلامی) با کتابسرای افشین همراه باشید.

 

کتاب آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

 

فهرست

پیشگفتار

كتاب  فيه جملة من العقود

احكام الاجاره

احكام الشرکه

احكام المضاربه

احکام الأبضاع

احكام الايداع

احکام العاريه

احکام السبق و الرمايه

احکام الشفعه

اللقطه

احکام الغصب

احکام الاقرار

احکام الوصية

 

اطلاعاتی درباره کتاب آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

به دلیل اینکه دلالت آیات به تمام احکام مستند به قرآن یکسان نیست برخی از فقها اقدام به نگارش کتاب هایی پیرامون آیاتی کردند که احکام از آن استنباط می شود و صحت یا عدم صحت استناد احکام مستنبط به قرآن را مورد اجتهاد و تامل قرار دادند.

یکی از بهترین این کتاب ها که در تفسیر آیات نگاشته شده است کتاب «کنز العرفان فی فقه القرآن» می باشد که مقداد بن عبدالله بن محمد بن حسین بن محمد سیوری حلی آن را به رشته تحریر درآورده است.

نویسنده درباره علت تالیف این کتاب می نویسد:

علم به احکام شرعیه و مسائل فقهيه که یک فن از فنون قرائی و خوشه ای از شاخه های آن می باشد برای عوام و خواص دارای منفعت است، و معاش دنیا به آن حاصل است و سعادت اخروی با آن تمام است و آیاتی که مأخذ بخشی از مسائل فقه است جلیلترين براهین فتاوای فقهی و بزرگترین دلائل آن می باشد، لذا علما اعتنا به بحث کردن از آن آیات و استخراج اسرار نهفته در آن داشته اند، لكن من کتابی در تنقیح این آیات نیافته ام که به گونه ای باشد که آدم به جوش آمده را خنک کند و آدم بیمار را شفا دهد و متضمن تمام آنچه باشد که راغبين می خواهند، بلکه با پرگویی کرده با نقل نمودن آراء و اخبار، یا تقصیر کرده به سبب ایجازی که ملول کننده است، لذا وادار شدم کتابی بنویسم که مشتمل فوائدی باشد که بیشتر تفاسیر از آن خالی است و فریدها و مطالب بی نظیری است که جز عالم تحریر به آن اطلاع نیافته است. و فروعات فقهیه ای که نصوص با ظواهر این آیات اقتضاء می کرده است به آن ضمیمه نموده ام، و همچنین نکته هایی از معانی، و عجایبی از مطالبی دور از ذهن به آن ضمیمه نمودم که در نزد فضلا زیباییهای آن می درخشد، و با آن مطالب اسرار نهفته از آیات و جواهر گرانقدر و مصون آن آشکار می گردد به گونه ای که اعجاب بینندگان را بر می انگیزد و جز دانایان آن را تعقل نمی کنند.

آیات مربوط به احکام شامل عبادات و معاملات (عقود و ایقاعات) و احکام می شود که در کتاب حاضر همه آنها مورد بحث قرار نخواهد گرفت و قسمتی از آن در این جلد برای دانشجویان آمده است.

 

خرید کتاب آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

خرید کتاب آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
نام کتاب

آیات الاحکام 1

نویسنده

دکتر عابدین مومنی

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1391

تعداد صفحات

100

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیات الاحکام 1 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×