کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

رمان مدارا منیر مهریزی مقدم – انتشارات شادان

خرید کتاب مدارا منیر مهریزی مقدم انتشارات شادان

نگهداری عشق آن هم برای سالیان،

کار هر کسی نیست

پرنده‌ای می‌خواهد خستگی‌ناپذیر در آسمان عشق

 

قیمت:
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.8/5 - (13 امتیاز)

خرید کتاب رمان مدارا منیر مهریزی مقدم انتشارات شادان

خرید کتاب رمان مدارا نوشته منیر مهریزی مقدم

انتشارات شادان

 

کتاب مدارا منیر مهریزی مقدم

کتاب مدارا منیر مهریزی مقدم

مدارا رمانی نوشته منیر مهریزی مقدم داستان زندگی دختری به اسم بهار را روایت می کند که پس از جدایی و طلاقش زندگی اش درگیر تلاطم و رویدادهای غافلگیر کننده‌ای می‌شود… ولی او با صبوری و روشی هنرمندانه از آن عبور می‌کند!

نظر ناشر درباره کتاب رمان مدارا منیر مهریزی مقدم

«نویسنده با استفاده از مؤلفه‌هایی مانند تضاد فقر و ثروت، توطئه، مشکل زنان جوان مطلقه مضمونی آشنا و ملموس خلق می‌کند و نقش زنانی که توانایی گذار از این مرحله بحرانی را دارند و می‌توانند خواننده را برانگیزند تا با آنان احساس یگانگی کنند بازی می‌کند. مهریزی در این رمان با بهره گیری از نگاه نکته سنج و شناخت روانشناسی شخصیت‌ها و فضاسازی من اسب توانایی صاحب اثر را در خلق موقعیت‌های دشوار به رخ می‌کشد. حضور شخصیت‌های قابل لمس گویای آن است که انگار اساس داستان بر تجربه‌های ملموس نویسنده استوار است و همین ویژگی‌ها بر جذابیت کار و باورپذیری نزد مخاطب می‌افزاید. شاید پرداختن به چنین موضوعی در جامعه امروز ما یک ضرورت به نظر برسد! و بتواند تأثیری مناسب در آگاه‌سازی نسل جوان و میانسال ما بردارد.»

 

متن پشت جلد کتاب :

«عاشق شدن خیلی سخت نیست و شاید هر کسی از پس آن بر بیاید: دلی می‌خواهد همچون پرنده که رهایش کنی در آسمان عشق، بی‌مهابا! اما نگهداری عشق آن هم برای سالیان، کار هر کسی نیست پرنده‌ای می‌خواهد خستگی‌ناپذیر در آسمان عشق. من، عاشق دل‌خسته بودم و عاشق دل‌خسته داشتم تبی تند از عشق که به همان تندی خاموش شد. اما اکنون، تو را می‌بینم که به سختی دل می‌بندی! و با زخمی بر دل به راحتی دل نمی‌سپاری و می‌دانم که امروز من و تو می‌تواند پختگی عشق را به تصویر کشد! اگر دل به دریا زدن را فراموش نکرده باشیم. تنها کمی صبوری می‌خواهد و مدارا.»

 

داستان رمان مدارا چیست؟

داستان زندگی دختری به اسم بهار را روایت می کند که پس از جدایی و طلاقش زندگی اش درگیر تلاطم و رویدادهای غافلگیر کننده‌ای می‌شود…

نظر ناشر درباره این کتاب چیست؟

ناشر در مقدمه ایی ابتدای کتاب نوشته: «نویسنده با استفاده از مؤلفه‌هایی مانند تضاد فقر و ثروت، توطئه، مشکل زنان جوان مطلقه مضمونی آشنا و ملموس خلق می‌کند.»

این متن زیبا از کتاب را بخوانید

عاشق شدن خیلی سخت نیست و شاید هر کسی از پس آن بر بیاید: دلی می‌خواهد همچون پرنده که رهایش کنی در آسمان عشق، بی‌مهابا! اما نگهداری عشق آن هم برای سالیان، کار هر کسی نیست پرنده‌ای می‌خواهد خستگی‌ناپذیر در آسمان عشق. من، عاشق دل‌خسته بودم و عاشق دل‌خسته داشتم تبی تند از عشق که به همان تندی خاموش شد.

منیر مهریزی مقدم چه آثار دیگری را خلق کرده است؟

کتاب کوچه ، رمان انعکاس، شب آفتابی، غروب دل و …


 

 

نام کتاب

مدارا

نویسنده

منیر مهریزی مقدم

انتشارات

شادان

اندازه

رقعی

رده سنی

بزرگسالان

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رمان مدارا منیر مهریزی مقدم – انتشارات شادان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×