کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب طاعون آلبر کامو

کتاب طاعون آلبر کامو

ترجمه زهرا آلوشی انتشارات نیک فرجام

طاعون رمانی است از آلبر کامو که در رده آثار اگزیستانسیالیستی شمرده می شود.

طاعون ،ماجرای غم بار مردم شهر ساحلی اوران که به دلیل بیماری مسری

در قرنطینه به سر می برند  و در این جریان یک پزشک جوان از خاطرات خود می گوید.

تعداد
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

برای خرید بهترین ترجمه کتاب رمان پر مخاطب طاعون آلبر کامو انتشارات نیک فرجام  با ما باشید. ترجمه فارسی این اثر را زهرا آلوشی انجام داده است. در زیر می توانید نقد و بررسی، خلاصه و برخی از جملات کتاب طاعون آلبر کامو را مشاهده نمایید.

 

خرید کتاب طاعون آلبر کامو

ترجمه زهرا آلوشی

انتشارات نیک فرجام

 

خرید کتاب طاعون اثر آلبر کامو

خرید کتاب طاعون اثر آلبر کامو

 

طاعون رمانی است از آلبر کامو که در رده آثار اگزیستانسیالیستی شمرده می شود.

 

کتاب طاعون آلبر کامو

با ورود شما به دنیای شهر اران و تماشای مناظر آرام و زندگی معتدل اهالی آنجا، حتی تصور هوایی از هرگونه تهدید بیرونی خود را از خود بیرون میکنید. اما آیا این تصور به درستی واقعی است؟ آیا میتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای با نفری صحبت نکنید؟ آیا آرام و آسوده می توانید از وقوع یک فاجعه به برکه ای نادرست برقرار باشید؟

وقتی “طاعون” آلبر کامو را می‌خوانید، تصور شما از دنیای خاکستری و همچنین محدودیت‌های شدیدتر بشدت تغییر خواهد کرد. با استناد به اتفاقی که در شهر اران رخ داده است، کامو جامعه‌ای را نمایش می‌دهد که در برابر بحرانی مرگبار درگیر است. واقعیتی غیر منتظره که از عمق زندگی هرکدام افراد نفوذ می‌کند و می‌خواهد ما را به فحشایی زندگی زیر سوال ببرد.

داستان به جاسوس نقشه‌ای ناخوشایند از مرگ و میر آبراهام پنالوا نظم می‌دهد، وقتی که طاعون داستان را تغییر می‌دهد، تبدیل به نمادی از بدبختی و مرده‌ی همه واقع می شود. آیا طاعون تنها بیشتر برای افراد جان به تحقیر ایجاد میکند یا خواست مرگبار برای رنج و نفوذ خشک و خشک وجود دارد؟

کتاب “طاعون” با زبانی قدرتمند و پراستادگی، افکار گوناگونی را در ذهن خواننده به وجود می‌آورد. آیا می‌توانیم در مقابل مرگ و نابودی قدرت رنج و نفوذ خود را پیدا کنیم؟ آیا ظُلم و انزوای خود را پذیرفته و به دیگران حمله کنیم؟

در طراحی جدیدی از مقابل آبراهام پنالوا در اوج دستیابی به دنیای معنوی، “طاعون” آلبر کامو به عنوان یک شهادتی تلخ از مقابله انسان با وبا شناخته می‌شود. داستانی که در آن ترس ،امید و دیگر غریزه‌های انسانی با خشونت جنون‌آمیزی در هم آمیخته است.

همین حالا عمق همراه با دری (منظره ی شهر اران) را تجربه کنید و به دنبال این عهد جدیدی از خدماتی وارد شوید که فقط “طاعون” می‌تواند به شما بدهد. آماده بودن برای مواجهه با این توطئه ی ادبی است؟ بیا اینجا باش.

 

از دیگر آثار کامو:

بیگانه، کتاب سقوط، مرگ خوش و آدم اول

طاعون ،ماجرای غم بار مردم شهر ساحلی اوران که به دلیل بیماری مسری در قرنطینه به سر می برند و در این رمان می خوانیم:

هر شب مادرها ناله می کردند و با دیدن لکه های مرگ به چهره فرزندانشان تا عمق جانشان می سوخت.

هر شب دست هایی به بازوهای ریو چنگ می زدند و در آخر مجبور به پذیرش مرگ نابه هنگام می شدند.ریو راوی و شخصیت اصلی داستان پزشکی است که وقایع این داستان را بازگو می کند و ما در این داستان شاهد تغییر روحیات و عواطف ریو هستیم همانگونه که در داستان آمده:

ریو بعد از تحمل تماشای چهره های وحشت زده و بیمار به این پی برد که اگر رحم فایده ای نداشته باشد،نیازی نیست بخاطر نداشتنش خودش را سرزنش کند.

این داستان جنبه های اجتماعی مختلف یک جامعه آسیب دیده را نشان می دهد ،و شخصیت های مختلف ،نماد دیدگاه ها و اقشار خاصی از جوامع هستند.

در این حمله ی بی سرو صدای طاعون به شهر اوران ،شهردار و سیاسیون این شهر با اینکه توانایی مقابله با  این بیماری ندارند خطر ان  را انکار می کنند تا اینکه دکتر ریو با رمبرت آشنا می شود و نقشه هایی را برای نجات مردم شهر عملی می کند.

 

طاعون و کرونا:

در روزهایی کرونایی کتاب طاعون آلبر کامو مخاطبین بیشتری پیدا کرده است .

شاید شما هم کنجکاو باشید بدانید در ان زمان جامعه بشری چه برخوردی با چنین حمله ای از طبیعت را داشته و اکنون چه تفاوت ها و شباهت هایی با ان زمان دارد.

این رمان به شما کمک می کند ذهن استدلالی خود را قوی تر کنید .

وضعیت موجود را بهتر درک کرده و ذهن خود را برای داشتن یک زندگی ارام تقویت کنید.

 

نام کتاب

طاعون

نویسنده

آلبر کامو

مترجم

زهراآلوشی

انتشارات

نیک فرجام

سال چاپ

1401

تعداد صفحات

277

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب طاعون آلبر کامو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×