کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

آشنایی با معماری جهان ساناز لیتکوهی

کتاب آشنایی با معماری جهان

اثر دکتر ساناز لیتکوهی

انتشارات دانشگاه پیام نور

قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (3 امتیاز)

برای مشاهده و خرید کتاب آشنایی با معماری جهان اثر دکتر ساناز لیتکوهی انتشارات دانشگاه پیام نور در این نوشته با کتابسرای افشین همراه باشید.

 

کتاب آشنایی با معماری جهان اثر دکتر ساناز لیتکوهی نشر پیام نور

 

 

فهرست

فصل اول. معماری پیش از تاریخ

فصل دوم. معماری دوران باستان

فصل سوم. قرون وسطای دوره تاریکی و چهارم معماری پس از رنسانس

 

معرفی کتاب آشنایی با معماری جهان اثر دکتر ساناز لیتکوهی انتشارات پیام نور

این کتاب برای دانشجویان رشته معماری و شهرسازی می باشد که در چهار فصل نگاشته شده است. این کتاب قسمت هایی نیز به عنوان پاسخ سوالات چهار گزینه ای در انتهای کتاب دارا می باشد ,که پاسخی جامع و کامل به سوالات مطرح شده در طول فصول کتاب را داده است.

کتاب آشنایی با معماری جهان با هدف تهیه منبعی خودآموز و جامع برای این درس در چارچوب ضوابط کتب درسی دانشگاه پیام نور شکل گرفت این کتاب که در چهار فصل با سیری تاریخی و بررسی معماری جهان در گستره های جغرافیایی گوناگون پرداخته و در هر فصل نمونه‌هایی نیز برای درک بهتر مطالب آورده شده است این کتاب منبع آموزشی است که بر اساس سرفصل مصوب این در رشته معماری و نیز با در نظر گرفتن محدودیت های کتب دانشگاهی از لحاظ تعداد صفحات شکل گرفته و دانشجویان و علاقه‌مندان در جهت مطالعه بیشتر می‌توانند به منابع مورد اشاره که در انتهای کتاب آورده شده است مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که فصل‌های این کتاب با لحاظ کردن سیر تاریخی بر اساس مناطق گوناگون جغرافیایی ونیز جنبش ها و سبک های معماری تفکیک شده‌اند و در ارائه توضیحات هر فصل ابتدا توضیحی اجتمالی در خصوص محدوده جغرافیایی مورد بحث آمده و سپس خلاصه ای از ویژگی‌ها و شرایط هر دو  سبک معماری مورد بررسی قرار  می‌گیرد. و در انتخاب نمونه ها سعی بر این بوده است که تا حد امکان نمونه‌های شاخص مورد اشاره قرار بگیرد و بتوانند الگوی از بنا و سبک مورد نظر در ذهن مخاطب ایجاد کند.
این کتاب علاوه بر متن ساده و روان برای یادگیری بهتر در انتهای هر فصل قسمتی به عنوان سوالات چهار گزینه ای دارد که کمک شایانی به  یادگیری بهتر و عمیق تر مطالب برای مخاطبان عزیز می کند.

 

 

 

 

آشنایی با معماری جهان _دانشگاه پیام نور

آشنایی با معماری جهان _دانشگاه پیام نور

 

وزن 390 گرم
نام کتاب

آشنایی با معماری جهان

نویسنده

ساناز لیتکوهیی

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1393

تعداد صفحات

242

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آشنایی با معماری جهان ساناز لیتکوهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×