کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

فرست فرندز 3 ( first friends 3)

کتاب فرست فرندز 3 ( first friends 3)

انتشارات آکسفورد

تعداد
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.5/5 - (2 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب فرست فرندز 3 ( first friends 3) انتشارات آکسفورد در این نوشته با کتابسرای افشین همراه باشید…

 

کتاب فرست فرندز 3 ( first friends 3) انتشارات آکسفورد

 

معرفی

کتاب های فرست فرندز از سری کتاب های جدیدی است که در آموزشگاه های زبان برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان سنین بسیار پایین مورد استفاده قرار می گیرد که توسط انتشارات اکسفورد به چاپ رسیده است. این کتاب با لهجه آمریکن دست به آموزش الفبا و اعداد به همراه شعر و آهنگ های متنوع باعث ایجاد انگیزه و شادی و ایجاد یادگیری درست و عمیق می شود.

هر کتاب  از این مجموعه شامل ده درس می باشد که هر درس با تصاویر جذاب و گویا سبب شده است که یادگیری عمیق تری اتفاق بیافتد. در کتاب های اولیه این مجموع از کتاب های زبان انگلیسی طوری طراحی شده است که چون با الفبا و اعداد بیشتر سرو کار دارد با طراحی های عالی ای که صورت گرفته زبان آموز خرد سال رابطه بهتری را برای یاد گیری و ثبت مطالب برقرار کند.

این کتاب مرجع کاملی برای آموزش زبان به کودکان است ,به طوری که هم زبان آموز و هم مدرس به راحتی می تواند با محتوی کتاب ارتباط خوبی برقرار کنند و به طور کامل بتوانند نیاز مختلف زندگی روزمره به زبان انگلیسی را رفع کنند .

این کتاب به دلیل داشتن محتوی عالی و کامل می تواند کودکان زیادی را به خود جذب کند و راه یادگیری آنها را بسیار هموار تر می کند.

 

ارائه  CD برای مهارت شنیداری کتاب فرست فرندز 3 ( first friends 3)

ضمیمه این کتاب وجود سی دی ای میباشد که پیش زمینه های شعر و موسیقی و متن کتاب در این قالب گرده آوری شده است. وکمک شایانی به تقویت لیسینینگ می کند.

 

 داشتن برنامه آموزشی منظم

با ایده هایی که این کتاب تنظیم کرده است, برای یک دوره آموزشی دو ماهه، زبان آموزان با مطالعه مستمر این کتاب به راحتی می تواند آنچه اهداف این کتاب است برسد.

 

کتاب فرست فرندز 3 ( first friends 3) انتشارات آکسفورد

کتاب فرست فرندز 3 ( first friends 3) انتشارات آکسفورد

 

 

 

نام کتاب

فرست فرندز 3

نویسنده

susan lannuzzi

انتشارات

آکسفورد

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرست فرندز 3 ( first friends 3)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×