کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800

کتاب پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800 ، ویرایش 4 طراحی ساختمان در برابر زلزله طراحی لرزه ای و اجرای اجزای غیر سازه ای معماری

تعداد
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4/5 - (1 امتیاز)

برای خرید کتاب پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800 طراحی ساختمان در برابر زلزله [ویرایش 4] با ما همراه باشید. طراحی لرزه ای و اجرای اجزای غیر سازه ای معماری عنوانی است که داوطلبان آزمون های نظام مهندسی به عنوان پیوست 6 آیین نامه 2800 مطالعه می نمایند.

کتاب پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800 ، ویرایش 4

طراحی ساختمان در برابر زلزله

طراحی لرزه ای و اجرای اجزای غیر سازه ای معماری

 

اطلاعاتی درباره پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800

به استناد ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۶- پیوست ششم آیین نامه طراحی ساختمانها در برابر زلزله ویرایش چهارم (استاندارد ۲۸۰۰) با عنوان «طراحی لرزه ای و اجرای اجزاء غیر سازهای معماری» که توسط این وزارتخانه – مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و با راهبری معاونت مسکن و ساختمان تدوین شده و مراحل تصویب را گذرانده است، به شرح پیوست ابلاغ می گردد. از این رو، شهرداریها، بخشداری ها، دهیاری ها و سایر مراجع صدور پروانه و کنترل و نظارت بر اجرای ساختمانها و همچنین مالکان، کارفرمایان و مجریان ساختمانها و صاحبان حرفه های مهندسی ساختمان می بایست این ضوابط را رعایت و اجرا نمایند.

پیشگفتار معاون مسکن و ساختمان

سرزمین پهناور ایران در طول تاریخ سترگ خود همواره با رخدادی طبیعی به نام زلزله مانوس و عجین بوده است. زمین لرزه های اخیر هم چون منجیل و رودبار در سال ۱۳۹۹، بم در سال ۱۳۸۲ و سرپل ذهاب در سال ۱۳۹۶ هر یک درس آموخته هایی را به دنبال داشته است. بعد از زلزله منجیل آئین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله تحت عنوان استاندارد ۲۸۰۰ که نخستین ویرایش آن یک سال قبل از این رویداد به چاپ رسیده بود، مورد توجه گسترده جامعه مهندسی قرار گرفت. در زلزله بم نیز توجه به رویکرد پیشگیرانه و کاهش مخاطرات در قالب مدیریت جامع بحران، دستاورد آن رویداد تلخ بود و عملا زمین لرزه سرپل ذهاب نیز توجه جامعه مهندسی ساختمان کشور را به موضوع اجزای غیرسازه ای و دیوارهای جداکننده و پیرامونی ساختمان ها معطوف نموده است. حاصل این توجه پیوست ششم آئین نامه ۲۸۰۰ می باشد که تحت عنوان طراحی لرزه ای و اجرای اجزاء غیر سازهای معماری تهیه و در اختیار جامعه مهندسی ساختمان قرار می گیرد.  

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه مند باشید
پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800 ویراست 4

پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800 ویراست 4

 

وزن 140 گرم
سال چاپ

1400

تعداد صفحات

68

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیوست ششم (6) آیین نامه استاندارد 2800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×