کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی خیلی سبز

کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی
 انتشارات خیلی سبز
اثر ثناحسین پور
تعداد
قیمت:
۱۵۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

در ادامه برای مشاهده قیمت و خرید کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثنا حسین پور با کتابسرای افشین همراه باشید….

 

کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی خیلی سبز

 

درباره ی کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی انتشارات خیلی سبز بخوانید

پدر مادر ها و بزرگترها که اکنون وارد عرصه جدیدی زندگی شده اند. به خوبی می‌دانند که بذرهای اخلاق، سردار در همین سال های اول زندگی کاشته می شوند. و کم کم به بار می نشینند. کتاب تلاشی است برای آموزش و مهارت های اساسی و پایه که نامش را مهارتهای زندگی می نامند. توانایی تعامل و همکاری با دیگران، درک و رعایت نظم و ترتیب اجتماعی، آداب دوستی و معاشرت توانایی نه گفتن.، مدیریت احساسات و روبرو شدن با ناراحتی و خشم و غیره همگی از جمله مهارتهایی است. که زمان آموختن شان در همین سال های کودکی است.

نصیحت و پند و اندرز و موعظه را کودکان امروز می پسندند و آنچه یاد می گیرند با مشاهده تمامی افکار و اعمال ماست. آنها می بینند می فهمند و به خوبی درک می‌کنند. پس قبل از تربیت و پرورش شخصیت کودک باید به خودمان نگاه دقیق‌تری داشته باشیم، چهار امروز اگر اشتباه کنیم فردا برای جبران دیر است.

پدر و مادر ها و یا مربیان بد اخلاق و سوختگی نمی‌تواند بچه های موفق به دنیای آینده تحویل دهند. اگر می‌خواهیم افرادی بالنده به جامعه تحویل بدهیم باید امروز به افکار و رفتار خودمان دستی بکشیم. نگرش در این کتاب رویکردی پندمحور پیش گرفته نشده.  قرار بر آن گذاشته شده که کودک خود درست و نادرست را می داند و با شخصیت آگاهی که دارد رفتار خویش را می آزماید.نینا و سینا چهار ساله و شش ساله دو شخصیت دانای داستان در این کتاب هستند. و خرسی ناآگاه، شخصیت سومی است از جنگل که به طور اتفاقی با آنها آشنا می‌شود و قرار است رفتار درست را از بچه‌ها بیاموزد.

 

پیشنهاد مولفان برای شیوه تدریس و آموزش این کتاب این است که

بخش اول داستان را بخوانید و از بچه‌ها بخواهید تا درباره آن صحبت کنند. و نظرات و تجربه های خود را آنطور که دوست دارند بازگو کنند.قسمت های بعدی شامل پرسش های که در ذهن خرسی یا بچه ها شکل می گیرد. اززبان خرسی بپرسید وزن بچه ها بخواهید که به سوال های خرسی جواب بدهند. و بعداز پایان گفتگو، زبان تینا و سینا توضیحاتی را به بچه ها بدهید.
باید این را به خاطر داشت که بهتر است آنچه را که می‌خواهیم به کودکانمان بیاموزیم، از زبان حیواناتی که دوست دارند بیان کنید. و فراموش نکنید که بچه ها همیشه با بازی بهتر و بیشتر می آموزند.

 

کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثناحسین پور

کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثناحسین پور

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
نام کتاب

کتاب کار مهارت های زندگی

نویسنده

ثنا حسین پور

انتشارات

خیلی سبز

سال چاپ

1400

تعداد صفحات

100

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کار مهارت های زندگی پیش دبستانی خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×