کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب ثروتمندترین مرد بابل | جورج ساموئل کلاسون

خرید کتاب زیبای ثروتمندترین مرد بابل نوشته جورج ساموئل کلاسون

در این کتاب نقش خرد در لذت بردن از مواهب زمینی بیان می شود

تعداد
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

در این پست به نقد، بررسی و معرفی یکی از بهترین ترجمه های کتاب زیبای ثروتمندترین مرد بابل می پردازیم. این کتاب نوشته جورج ساموئل کلاسون می باشد. انتشارات نیک فرجام آن را با ترجمه روان فارسی به چاپ رسانده است. قبل از خرید می توانید خلاصه کتاب و برخی از جملات زیبای کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون را در زیر ببینید.

 

خرید کتاب روانشناسی ثروتمندترین مرد بابل جورج ساموئل کلاسون

 نقش خرد در لذت بردن از مواهب زمینی

 

کتاب ثروتمند مرد بابل توسط جورج ساموئل کلاسون نوشته و مهراب حسنوند آن را به فارسی ترجمه کرده است!

نویسنده در این کتاب آموزه‌های پربازده و ماندگار مردمان ثروتمند در طول تاریخ را جمع آوری کرده و در اختیار خواننده قرار داده است!

آموزه های ارزشمندی که همچون نقشه گنج شما را به سوی موفقیت راهنمایی می کند!

این کتاب با راه ‌کارهای ساده و عملی به افرادی که در پس‌انداز کردن، کسب‌وکار و قرض‌هایشان مشکل دارند، کمک می‌کند. این کتاب شما را به موفقیت اقتصادی می رساند!

خرید بهترین ترجمه کتاب ثروتمندترین مرد بابل

خرید بهترین ترجمه کتاب ثروتمندترین مرد بابل

 

این کتاب علاوه بر این مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته الهام‌بخش افرادی همچون «رابرت کیوساکی» و «دونالد ترامپ» نیز بود!

رابرت کیوساکی در مورد این کتاب می گوید : «در پس این جمله پرورش مهارت‌های نظیر انظباط شخصی و مالی، صبر و شکیبایی و استقامت و پایداری نهفته است. مطالعه این کتاب و انجام مراحل عملیاتی آن به همه کسانی که دغدغه تامین مالی آینده خود را دارند، توصیه می شود.»

در بخشی از متن کتاب ثروتمندترین مرد بابل می خوانیم:

«جوانان تجربه‌ای ندارند. از این‌رو، نمی‌توانند درک کنند که قرض بی‌ثمر مثل چاه عمیقی فرد را به سرعت به پایین می‌کشد و برای مدتی فرد بیهوده دست و پا می‌زند. افسوس و پشیمانی جلوی روشنایی خورشید را می‌گیرد و روز را چون شب، تیره و تار می‌کند و شب‌های آن غم‌انگیز و اندوه‌بار است. اما من با قرض کردن طلا مخالفتی ندارم. من این کار را تشویق می‌کنم. فقط توصیه‌ام این است که برای یک هدف معقول قرض گرفته شود. من اولین موفقیت واقعی خودم را به عنوان یک تاجر با طلای قرض شده کسب کردم. اما وام‌دهنده در یک چنین موردی چه باید بکند؟ جوانی که کاملا ناامید است و کاری انجام نمی‌دهد…او مایوس است و هیچ تلاشی برای بازگرداندن وام انجام نمی‌دهد. قلبم گواهی می‌دهد که عاقبت پدر این جوان از زمین و گله‌ی خود محروم می‌شود.»

نام کتاب

ثروتمندترین مرد بابل

نویسنده

جورج ساموئل کلاسون

مترجم

مهراب حسنوند

انتشارات

نیک فرجام

اندازه

رقعی

رده سنی

بزرگسال

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب ثروتمندترین مرد بابل | جورج ساموئل کلاسون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×