کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

رستم و سهراب دکتر حسن انوری

در ادامه این نوشته برای مشاهده قیمت و خرید کتاب رستم و سهراب دکتر حسن انوری (رشته زبان و ادبیات فارسی)، انتشارات پیام نور، با کتابسرای افشین همراه باشید..
تعداد
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.2/5 - (4 امتیاز)

در ادامه این نوشته برای مشاهده قیمت و خرید کتاب رستم و سهراب دکتر حسن انوری (رشته زبان و ادبیات فارسی) انتشارات پیام نور، با کتابسرای افشین همراه باشید.

رستم و سهراب دکتر حسن انوری انتشارات پیام نور

 

درباره این کتاب بدانید

داستان رستم و سهراب یکی از مشهورترین داستان‌های شاهنامه و درعین حال یکی از شورانگیزترین آنهاست. به گفته خود نویسنده در این کتاب، هدف های رفتاری مشخصی را خواننده می بایست دنبال کند: 1_با شاهنامه فردوسی آشنایی اجمالی پیدا کند. و به این پرسش پاسخ بدهد که شاهنامه چه کتابی است و از چه موضوعاتی سخن می گوید. 2_با عناصر حماسی فرهنگ ملی و تمدن کهن ایرانی و موازین اخلاقی ایرانیان روزگاران کهن که در شاهنامه انعکاس یافته است، آشنایی یابد. 3_حس و ذوق هنری و شعری و لذت بردن از شعر به خصوص شعر حماسی را درخود پرورش دهد و تلطیف کند. 4_با سبک شعر قرن پنجم و سبک حماسی فردوسی آشنا شوند و شعر این دوره را از اشعار دوره های بعد تشخیص دهد. 5_نیروی استدلال در سنجش آثار ادبی و نقد متون را در خود پرورش دهد.

با مطالعه رستم و سهراب دکتر حسن انوری انتشارات پیام نور چه اطلاعاتی به دست می آوریم؟

همچنین انتظار می رود. تا با خواندن این کتاب شما با قالب مثنوی را تشخیص و بشناسید. و بتوانید داستان های شاهنامه را تحلیل کنید. این کتاب کمک می‌کند تا شما به چراهای لابه لای داستان پاسخ بدید. زیرا کتاب رستم و سهراب با ادبیاتی روان همه نکات را تشریح کرده است. کتاب رستم و سهراب در بیست بخش و هر بخش شامل چکیده، شرح و خودآزمایی می باشد. درپایان این کتاب یک خودآزمایی نهایی تهیه و تدوین شده است که همراه با پاسخنامه می باشد. قطعا وجود یک مرحله ای تحت عنوان خودآزمایی می تواند فرصت خوبی برای سنجش دانسته ها می باشد و سوالات آن نشان دهند اهمیت یادگیری پاسخ آن است. ، که در این کتاب، خودآزمایی انتهای هر بخش موجود است.

کتاب رستم و سهراب (رشته زبان و ادبیات فارسی) اثر حسن انوری،انتشارات پیام نور،

کتاب رستم و سهراب (رشته زبان و ادبیات فارسی) اثر حسن انوری،انتشارات پیام نور،

وزن 380 گرم
نام کتاب

رستم و سهراب

نویسنده

حسن انوری

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1398

تعداد صفحات

219

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستم و سهراب دکتر حسن انوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×