کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

خرید کتاب تحلیل تکنیکال – جان مورفی

کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه جان مورفی

ترجمه کامیار فراهانی و رضا قاسمیان لنگرودی

انتشارات چالش

یکی از بهترین کتابها برای یادگیری معامله گری

در بازار سرمایه می باشد.

تعداد
قیمت:
۳۸۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (4 امتیاز)

برای خرید ترجمه فارسی کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه جان مورفی با ما همراه باشید. نسخه فارسی کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی را نشر چالش با ترجمه کامیار فراهانی فرد و رضا قاسمیان لنگرودی به چاپ رسانده است.

 

خرید ترجمه فارسی تحلیل تکنیکال جان مورفی

ترجمه کامیار فراهانی نشر چالش

(نسخه فارسی تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه جان مورفی)

 

اگر قصد ورود به بازار سرمایه و ورود به بورس دارید حتما پیش از ورود حتما باید اطلاعات لازم را داشته باشید. کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب ها در این زمینه می باشد. این کتاب به صورت مفهومی تمامی مطالب لازم را به صورت مفهومی به شما می آموزد.

 

خرید ترجمه فارسی کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

خرید ترجمه فارسی کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

 

فهرست کتاب

فصل اول: فلسفه تحلیل تکنیکال

فصل دوم: نظریه داو

فصل سوم: ساحتار نمودار

فصل چهارم: مفاهیم مقدماتی روند

فصل پنجم: الگوهای مهم برگشتی

فصل ششم: الگوهای ادامه دهنده

فصل هفتم: حجم معاملات

فصل هشتم: نمودارهای بلند مدت

فصل نهم: میانگین های متحرک

فصل دهم: اسیلاتورها

فصل یازدهم: نمودار نقطه ورقم

فصل دوازدهم: نمودارهای شمعی ژاپنی

فصل سیزدهم: نظریه موج الیوت

فصل چهاردهم: چرخه های زمانی

فصل پانزدهم: کامپیوترها و سیستم های داد و ستد

فصل شانزدهم: مدیریت مالی و تاکتیک های معامله

فصل هفدهم: شاخص های بازار سرمایه

فصل هجدهم: جمع بندی مباحث : خلاصه مطالب

 

 

سخنی با خوانندگان کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

در دنیای امروز، اقتصاد و جولانگاه آن یعنی بازار و عنصر جدایی ناپذیر این عرصه یعنی معامله ماهیت مدرنیزه یافته و پا به پای دیگر شئون زندگی انسانها در چرخه پیشرفت و تكامل، ابعاد تازه ای به خود گرفته اند و روز به روز پیچیدگی های بیشتری می یابند.

اگر معامله پایاپای را موج اول اقتصاد و پیدایش پول را به عنوان موج دوم بپذیریم. به طور قطع بازارهای مالی موج سوم اقتصاد هستند. که در آنها معامله نه بر روی اشیا و اموال قابل لمس بلکه بر روی مالكیت زمانی و ارزش آتی مواردی مانند ارز، سهام شرکتها او اوراق بهادار انجام می پذیرد. مواردی که فرد در طی مالكيتش هرگز آنها را لمس نمیکند اما از رشد و پویایی آنها بهره می برد.

بازارهای مالی جایگاه مهم و جذابی برای کسب درآمد و تولید ثروت محسوب می شوند. سرمایه گذاری در آنها از قید و بند زمان و قوانین دست و پاگیر معاملاتی رها شده و به سبب ایجاد موقعیت های مناسب کسب درآمد که گاها به معجزه شبیه می باشند. افراد بسیاری را به خود جذب نموده اند. اما از سوی دیگر فعالیت در این بازارها مستلزم پذیرش ریسک بالایی نیز می باشد. ریسک و خطری که جز با مسلح بودن به دانش و کسب مهارت در معامله قابل کنترل نمی باشد.

بازارهای مالی زبان خاص خود را دارا می باشند که لازمه فعالیت و کسب موفقیت در این عرصه جادویی دانستن این زبان می باشد. زمانی که شاید بیشتر از اقتصاد به روانشناسی شبیه باشد.

در سالیان اخیر فعالیتهای علمی بسیاری برای آموزش عمومی تحلیل بازارهای مالی به منظور سرمایه گذاری و فعالیت در این بازارها در دنیا انجام شده است. که حاصل آنها دو شاخه مجزا به نام های تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال می باشد. هرچند هر دو این روش ها هدف و منظور واحدی را دنبال می کنند اما در حقیقت هریک از دیدگاهی جداگانه سعی در حل معمای معامله درست و موفق دارند.

ارایه تعاریف کلی که در بسیاری منابع از این دو شاخه از علم تحلیل ارایه شده تکرار مکررات است. اما شاید بتوان برای درک بهتر این دو مفهوم از مثالی ملموس در زندگی بهره گرفت.

تصور کنید که فردی به شما پیشنهاد سرمایه گذاری در یک فعالیت تجاری را ارایه می کند، منطقی به نظر می رسد. که شما به عنوان کسی که می خواهد دارایی و سرمایه خود را به مخاطره بیندازد. پیش از اقدام به این کار به مطالعه جوانب آن بپردازید.

در وهله اول شما به ارزیابی وضعیت زندگی و معیشتی شخص پرداخته و به طرق ممکن به برآوردی از میزان دارایی و سرمایه او دست می یابید. به طور قطع منابع مالی این فرد بایستی در حد و اندازه های فعالیت پیشنهادی او باشد. احتمالا این کار می تواند با محاسبات و ارزیابی های مالی و حسابداری نیز توأم باشد. در این راستا شما درباره فعالیت پیشنهادی او تحقیق به عمل آورده و رویدادهای آتی و افق کاری او را مد نظر قرار می دهید.

اینجاست که نوعی دیگر از تحلیل، که در حقیقت تحليل شخصیتی و فکری و بررسی نقاط قوت و ضعف این فرد می باشد. به عنوان راهکار دیگری برای رسیدن به اطمینان خاطر از درستی عمل سرمایه گذاری مطرح می گردد. ممکن است بتوانید با طرح سؤالاتی به نوع دیدگاه های مالی او پی ببرید و یا در طرح آزمون های کوچکی مانند نشست و برخاست و همراهی او در برخی فعالیت هایش به ارزیابی عملکرد و توانایی های او بپردازید.

از همه مهمتر در مورد اقدامات گذشته و موفقیت ها و شکست های احتمالی او و امتداد آنها تا زمان حاضر تحقیق و بررسی می کنید. این اطلاعات مبنای پیش بینی شما از موفقیت یا شکست آتی این سرمایه گذاری خواهد بود و به طور حتم چنانچه اقدام به سرمایه گذاری نمایید. همچنان به ارزیابی هایی از این دست ادامه می دهید. تا چنانچه طرح با شکست مواجه شد اقدام به خروج سرمایه نموده و یا در صورت موفقیت، سرمایه گذاری بیشتری به عمل آورید.

در مقام مقایسه بخش اول تحليل مربوط به دارایی ها و افق مالی شخص را می توان معادلی برای تحلیل فاندامنتال فرض کرد. بخش دوم یعنی آزمون های شخصیتی دیدگاه های مالی و تجربیات گذشته فرد مشابه تحلیل تکنیکال می باشد. بخش دوم یعنی تحلیل تکنیکال تا حد زیادی متأثر از بخش اول نیز بوده و می توان گفت به نوعی آن را نیز در خود لحاظ نموده است.

در کتابی که پیش رو دارید سعی بر آن شده که تحلیل تکنیکال به عنوان جدیدترین و مدرنترین نوع تحلیل بازارهای مالی به طور ساده و کارآمد معرفی شود.

از میان دهها کتابی که در این خصوص نگاشته شده کتاب «تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه» نوشته جان مورفی نه به انتخاب مترجمین بلکه به انتخاب فعالان بازارهای سرمایه در غرب بهترین کتاب در این زمینه شناخته شده است. برای اثبات این ادعا همین بس که به مدت هفت سال در بین پرفروش ترین کتب آموزشی در زمینه سرمایه گذاری در بازارهای اوراق بهادار بوده و به چندین زبان نیز ترجمه شده است.

فراگیری اصول و کلیات مطرح شده در این کتاب می تواند راهگشای استفاده از برنامه های کامپیوتری موجود برای تحلیل انواع نمودارهای قیمت باشد. بایستی توجه کرد که هرچند نرم افزارهای متعدد کار بررسی و تحلیل نمودارها را به عنوان رکن اصلی تحلیل تکنیکال ساده تر نموده اند. اما واقعیت انکارناپذیر این است که تحلیل از هر نوعی که باشد. یک فرایند ذهنی است و هیچ کامپیوتری قادر نخواهد بود که به جای معامله گر تحلیل کند.

با مطالعه این کتاب خواهید توانست زبان بازار را درک نمایید. با مطالعه و بررسی نمودار رفتارهای قیمت از زمان پیشی بگیرید. به یاد داشته باشید که شرط بقا در بازارهای مالی این است که در جهت درست بازار معامله کنید. شاید ساده به نظر برسد، اما خواهید دید که این کتاب و حتی دهها کتاب دیگر از این دست و نیز تحلیل فاندامنتال سعی در آموختن همین جمله به شما دارند. در جهت درست بازار معامله کنید.

در این مجال بجاست که از حمایت های استاد شروین شهریاری تشکر نماییم. همچنین از لطف و همفکری استاد کامران سیروسیان ممنون هستیم. زحمات ویراستار محترم سرکار خانم ساناز قهقرایی زمانی را سپاسگزاریم. همچنین از سرکار خانم سياح فر مدير انتشارات چالش که از هیچ گونه کمکی دریغ ننمودند متشکریم.

 

برای خرید بهترین کتاب ها با کتابفروشی افشین همراه باشید

وزن 630 گرم

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب تحلیل تکنیکال – جان مورفی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×