کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

فرست فرندز 1 (first frinds1)

کتاب فرست فرندز 1 (first frinds 1)

تعداد
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (4 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب فرست فرندز 1 (first frinds 1) انتشارات آکسفود شامل کتاب، کتاب کار و CD در این نوشته با کتابسرای افشین همراه باشید.

 

کتاب فرست فرندز 1 (first frinds 1)

 

معرفی

کتاب فرست فرندز 1 بر روی آموزش الفبای زبان انگلیسی و شمارش اعداد که همراه با شعر برای مخاطب گفته شده است و یادگیری را بسیار راحت تر کرده است. علاوه بر آن فعالیت  های سرگرم کننده و بازی های متنوعی را در خود جای داده است و این موضوع برای کودکان بسیار جذاب و مفرح خواهد بود و عمل یادگیری را هموار تر می کند.

در جلد اول این کتاب به موضوعاتی همچون 1 سلام و احوالپرسی و خانواده ,مدرسه ,رنگ ها ,لباس ها و غذا ها و … که در قالب ده درس گنجانده شده و آموزش داده می شود

این کتاب در قسمت دومش  تمرین های مختلف و متنوعی را تهیه و طراحی کرده است که به ثبت و درک و یادگیری عمیق مطالب بسیار کاربردی و مفید می باشد.

کتاب فرست فرندز 1 دومین جلد از کتاب های محبوب فرست فرندز برای آموزش به کودکان است که در سه سطح با دو لحجه متفاوت امریکن و بریتیش در انتشارات اکسفورد می باشد.

این کتاب با به کار گیری روش ای نوین و موثر راه یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان بسیار راحت و هموارتر کرده است.

با چک کردن این کتاب متوجه می شویم که مطالب به صورت گام به گام و با فرمت و فونت های عالی و همینطور عکس های با کیفیت برایعای تر جلوه دادن معنی و مفهوم مطالب و این عملکرد موجب محبوب شدن این کتاب بین زبان آموزان شده است.

 

اگر در سطح بالایی از زبان انگلیسی قرار داشته باشید این کتاب برای شما و کودکان کاملا مناسب خواهد بود. زیرا پر از نکات ریز و درشت و عالی و متنوع است که براحتی می تواند سطح زبان شما را بهتر از قبل کند.

 

هم اکنون کتاب فرست فرندز 1 (first frinds 1) را به سبد خرید خود اضافه نمایید…

 

کتاب فرست فرندز 1 (first frinds 1) انتشارات آکسفورد

کتاب فرست فرندز 1 (first frinds 1) انتشارات آکسفورد

 

 

نام کتاب

first frinds 1, کتاب فرست فرندز 1

نویسنده

susan lannuzzi

انتشارات

آکسفورد

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرست فرندز 1 (first frinds1)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×