کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع (نورالله مرادی)

کتاب مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع نورالله مرادی

انتشارات فرهنگ معاصر

تعداد
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

در این نوشته می توانید به مشاهده قیمت و خرید کتاب مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع نورالله مرادی انتشارات فرهنگ معاصر (ویراست دوم) بپردازید.

 

کتاب مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع نورالله مرادی

انتشارات فرهنگ معاصر

 

فهرست

 کلیات

کتابشناسی ها

دانشنامه ها 

فرهنگ ها 

زندگی نامه ها 

منابع جغرافیایی

منابع مرجع فوری

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

شما می توانید تمامی کتاب ها ی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از کتابسرای افشین تهیه نمایید

در صورتی که کتاب خود را روی سایت پیدا نکردید می توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید

 

 

 

اطلاعاتی درباره  کتاب مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع نورالله مرادی

فاصله بین ویراست نخست با ویراست دوم این کتاب نزدیک به دو دهه به طول انجامید و شاید مهمترین تغییر پیشرفت همه جانبه فناوری نوین ارتباطات و بهره گیری از اینترنت رایانه باشد که رویای دهکده جهانی را تحقق بخشیده و تاثیر شگرفی بر منابع و خدمات گذاشته است: منابع مرجع در قالب غیر کتابی و دیجیتال و ارائه خدمات مرجع به صورت های گوناگون از روش‌های سنتی گرفته تا شیوه های الکترونیکی و برخط.

این تحول بزرگ قطعاً بره رویکردهای بخش مرجع و نقش و وظیفه کتابدار مرجع نیز تاثیرگذار بوده و آن را دگرگون نموده است. این تحول نیز در کشور عزیزمان کاملاً مشهود می باشد. تجهیز کتابخانه ها به امکانات رایانه‌ای و بهره گیری از آنها و منتشر نمودن تعداد زیادی منابع مرجع معتبر که جای بسیاری از آنها در قفسه های کتابخانه های ایران خالی بود مولف را برنداشت تا این کتاب را ویرایش نمود. از این رو توانست توجه بسیاری از اساتید و علاقه‌مندان را به خود جلب نماید. هم اکنون این کتاب در دانشگاه‌های بسیاری برای دانشجویان رشته کتابداری مورد تدریس قرار می گیرد.

 

بیشتر بخوانید

یکی از خدماتی که در همه انواع کتابخانه ها ارائه می شود  خدمات و کار مرجع است و متوجه می شویم که چارلز فال سام  نخستین کتابداری است که به کار مرجع اشاره می کند و کنفرانس هایی و مقاله هایی با عنوان “وظایف و ویژگی های کتابداران” ارائه داده است و در تعریف کتابدار می گوید: توزیع کننده در یک کتابخانه بزرگ … که باید… تصویری کلی از مجموعه داشته باشد حدود و ثغور آنها را بداند  آماده باشد که به دنبال موضوع ها بگردد و به در خواست های مراجع کنددگان پاسخ گوید”

و اما در این کتاب با شیوه ای نوین و نوشته ای شیوا و بیانی لطیف به بیان موضوعات می پردازد و در جای جای این کتاب به قدر نیاز مخاطب طراحی هایی برای به هم پیوند دادن نکات و عنوان های مهم کتاب می پردازد تا درک قابل قبولی برای مخاطب اتفاق بیافتد.

 

درباره نورالله مرادی بدانید

نویسنده این کتاب جناب اقای نورلله مرادی متولد 1321 پژوهشگر ایرانی حوزه کتابداری و اطلاع رسانیست که برای نوشتن این اثر بسیار مفید و مرجع در دوازدهمین دوره کتاب سال ایران به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.و ایشان نائب رئیس انجمن کتابداران ایران مشاور برنامه ریزی کتابخانه مجلس و سردبیر مجله پیام بهارستان نیز بوده اند. 

نورلله مرادی در این کتاب در هفت بخش به معرفی  انواع فرهنگ ها و دانش نامه ها _کتاب نامه ها و سایر کتب مرجع پرداخته است. شما می توانید برای مشاهده و خرید این کتاب و سایر کتابهای مدنظرتان با ما همگام باشید.

 

 

 

کتاب مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع (نورالله مرادی) - فرهنگ معاصر

کتاب مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع (نورالله مرادی) – فرهنگ معاصر

وزن 488 گرم
نام کتاب

مرجع شناسی

نویسنده

نورالله مرادی

انتشارات

فرهنگ معاصر

سال چاپ

1397

تعداد صفحات

366

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرجع شناسی: شناخت خدمات و کتابهای مرجع (نورالله مرادی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×