کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

پازل 300 تکه (مدل بت من)

قیمت:
۱۳۴,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (4 امتیاز)

پازل 300 تکه مدل بت من یک پازل جذاب برای سنین بالای 15 سال می باشد که می تواند یک چالش بسیار عالی برای به چالش کشیدن توانایی هوشی شما باشد. برای خرید این محصول فوق العاده این مطلب را دنبال نمایید.

 

پازل 300 تکه (مدل بت من)

 

پازل 300 تکه (مدل بت من)

پازل 300 تکه (مدل بت من)

 

 

مشخصات

نوع: پازل 300 تکه

مدل: بت من

سایز: 33.5*48.5

رده سنی: 15+

جنس: مقوایی

نوع بسته بندی: مقوایی

 

اطلاعاتی برای خرید پازل 300 تکه (مدل بت من)

این پازل شامل ۳۰۰ تکه می باشد که برای رده‌های سنی بالای ۱۵ سال طراحی شده و پس از تکمیل به عکس بالا خواهی رسید. جنس پازل و بسته بندی آن همان طور که در مشخصات مقوایی می باشد.

نوجوانانی که دنبال یک سرگرمی می باشند و قصد دارند که با این سرگرمی ذهن خود را پویا و فعال سازند حل کردن پازل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای آنها باشد. زیرا هنگام چیدن قطعات کنار ذهن شما به چالش کشیده می‌شود و به پویایی و فعال شدن آن بسیار کمک می کند.

همانطور که می دانید اگر از ذهن خود فقط در کارهای روزانه استفاده نمایید و حافظه خود را به چالش نکشید، پس از مدتی شاهد غیر فعال شدن و کند شدن ذهن خود خواهی بود. این امر ممکن است باعث فراموشی های کوتاه مدت و بلند مدت و یا مشکل هنگام تصمیم گیری شود.

از این رو قبل از اینکه دچار مشکلات این چنینی شوید سعی کنید همواره از ذهن خود به صورت مفید استفاده نمایید. استفاده از ذهن می‌تواند مطالعه یک کتاب، حفظ کردن موارد مختلف، حل مسائل ریاضی و یا حل یک پازل باشد.

در این میان حل پازل باعث سرگرمی شما نیز خواهد شد می‌تواند گزینه مناسب برای به چالش کشیدن و فعال کردن ذهن شما باشد. شما می توانید فاضل ها کتاب ها و بازی های فکری مناسب سن خود را به راحتی از کتاب سرای افشین به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

 

وزن 270 گرم
نوع

پازل 300 تکه

مدل

بت من

تعداد تکه

300

سایز

33.5 * 48.5

جنس

مقوایی

نوع بسته بندی

مقوایی

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل 300 تکه (مدل بت من)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×