کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب تاریخ کامل ایران | بهترین کتاب تاریخ ایران

کتاب تاریخ کامل ایران

نشر نگاه

کتاب تاریخ کامل ایران از عصر باستان ایران را روایت می کند

از عیلام میگوید. سرگذشت آریایی ها را روایت می کند.

از قوم ماد می گوید. زندگی پارسی ها را بازگو می کند.

تعداد
قیمت:
۶۹۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
1/5 - (1 امتیاز)

کتاب تاریخ کامل ایران که در این نوشته به شما معرفی می کنیم، بهترین کتاب تاریخ ایران از ایتدا تا کنون است. اگر به دنبال مرجعی کامل برای مطالعه کامل تاریخ ایران هستید این کتاب واقعا عالی و مفید است. کتاب تاریخ کامل از پیرنیا، آشتیانی و بابایی تاریخ ایران زمین از زمان باستان تا کنون را به زبانی شیوا و دقیق بیان می کند.

بهترین کتاب تاریخ کامل ایران از ابتدا تا کنون

نشر نگاه

قبل اسلام: حسن پیر نیا

بعد اسلام: عباس اقبال آشتیانی

عصر پهلوی: پرویز بابایی

انتشارات نگاه

کتاب های خود در هر زمینه ای از کتابسرای افشین بخواهید

بهترین کتاب تاریخ کامل ایران

بهترین کتاب تاریخ کامل ایران

توضیحاتی درباره این کتاب:

این کتاب تاریخ ایران از عصر باستان ایران را روایت می کند از عیلام میگوید. سرگذشت آریایی ها را روایت می کند. از قوم ماد می گوید. زندگی پارسی ها را بازگو می کند. و از امپراطوری هخامنشی و حمله اسکندر نقل قول می کند. سلوکی ها و پارتی ها را می گوید تا اینکه به تمدن اشکانی و ساسانی میرسد. از حمله اعراب و سقوط سلسله ساسانی به دست اعراب می نویسد.

 

از این به بعد تاریخ به تلخی یاد می کند و کشور دچار کشمکش های فراوان می شود. گریزی به دین اسلام و نحوه شکل گیری قدرت اسلام در کشورهای همسایه می گوید چگونگی حمله اعراب به ایران را بیان می کند. از خلافت های خلفای چهارگانه تا بنی امیه و امامان شیعه و دولت عباسی میگوید. از طاهریان در طبرستان می نویسد پس از آن دیلمیان و آل زیار و ظهور شاعران و نویسندگان ایرانی می گوید.

 

کتاب تاریخ ایران از ابتدا تا کنون

کتاب تاریخ ایران از ابتدا تا کنون

ایران صفاریان . ظهور و سقوط سامانیان را نقل می کند. غزنویان و سلطان محمود غزنوی را به تصویر می کشد. سلاطین غور و سلجوقیان نیز از قلم نمی اندازد چگونگی به قدرت رسیدن و سقوط اتابکان و خوارزمشاهیان را می گوید. از حمله مغول می نویسد. با روی کار آمدن صفویان و شاه اسماییل و شاه عباس صفوی ایران چندی روی آرامش می بیند اما این این آرامش هم دیری نمی پاید و سلسله افشاریه و نادر شاه و زندیه و کریم خان جایشان را می گیرند. طومار زندیان را قارجاریان در هم می پیچند و بعد چند صد سال حکومت سراسر خف بار بر ایران بالاخره بدست رضا شاه پهلوی کنار گذاشته می شوند و این سرآغاز تحول و تجدد در ایران می گردد. تقریبا 50 سال از حکومت پهلوی می گذشت که این حکومت هم مثل حکومت های قبل سقوط کرد اینبار با انقلاب 57

 

 

 

 

تعداد

12 عدد

جنس جعبه

فلز

درجه سختی

HB

رنگ نوشتاری

چند رنگ

ضخامت نوک

0.5mm

وزن

140 گرم

طول

22 سانتیمتر

عرض

10 سانتیمتر

کد بین المللی(شابک یا ...)

4006381164498

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تاریخ کامل ایران | بهترین کتاب تاریخ ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×