کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب عشق زشت کالین هوور

در این محتوا به معرفی کتاب عشق زشت کالین هوور می­پردازیم و در ادامه بخش کوچکی از متن آن را بازخوانی خواهیم کرد. این کتاب نوشته کالین هوور می باشد که یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز بوده است. کتاب عشق زشت یکی از زیباترین رمان های عاشقانه است.

تعداد
قیمت:
۲۶۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
5/5 - (1 امتیاز)

در این مطلب به معرفی کتاب عشق زشت نوشته کالین هوور می پردازیم. این رمان عاشقانه در سال 2014 برای دریافت جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز نامزد شد. این کتاب شامل  300 صفحه است. یکی از بهترین ترجمه های فارسی کتاب رمان عشق زشت کالین هوور در سال 1398 با تلاش فروزنده دولت یاری انجام شد و سپس توسط انتشارات نیک فرجام منتشر شد.

 

معرفی کتاب عشق زشت کالین هوور

این کتاب در مورد دختری به نام تیت کالینز نوشته شده است. در طی داستان تیت کالینز برای انجام کاری مشخص به خانه برادر خلبان­ خود سفر می­ کند. او در این سفر با دوست برادرش، خلبان مایلز آرچر آشنا می­ شود. مایلز آرچر از گذشته در رنج و عذاب بوده است. در زمان اندکی پس از آشنایی این دو با یکدیگر کشش بسیار زیادی نسبت به هم پیدا می­کنند. با این حال تیت معتقد است که عشق در نگاه اول وجود ندارد. از طرفی مایلز به دلیل خاطرات گذشته­ ی خود قصد ندارد عاشق شود. با همه اینها برای ادامه رابطه اش با تیت شرطی را معین می­ کند که از گذشته یکدیگر چیزی پرسیده نشود همچنین انتظار آینده ­ای هم نداشته باشد.

 

خرید کتاب رمان عشق زشت کالین هوور

خرید کتاب رمان عشق زشت کالین هوور

 

معرفی نویسنده کتاب عشق زشت

نویسنده کتاب عشق زشت ، کالین هوور (متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹) می باشد. وی یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است که ۷ رمان و یک رمان کوتاه دارد. کالین هوور در زمینه ادبیات بزرگسالان و جوانان نویسندگی می کند. اولین رمان هوور به نام بسته، در ژانویه ۲۰۱۲ منتشر شد. او نگارش این رمان خود را در نوامبر 2011 شروع کرد بدون آن که قصد چاپش را در سر داشته باشد. کالین هوور برای نگارش این رمان از یک آهنگ که متعلق به گروه اوت بود الهام گرفت. بعد از رمان بسته، تمام رمان‌های او جزو پرفروش‌ترین های نیویورک تایمز بودند. اسامی رمان های او به ترتیب عبارتند از: بسته، نقطه عقب نشینی، این دختر، بوسه یک پدر، ناامید، امید از دست رفته، در جستجوی سیندرلا، شاید روزی، عشق زشت، هرگز هرگز، اعتراف، ه نوامبر، ما تمامش می کنیم، بدون مریت.

 

درباره این کتاب بیشتر بدانید

کتاب عشق زشت توسط انتشارات آتریا بوکز در ۵ اوت ۲۰۱۴ منتشر شد. این کتاب به مدت سه هفته رتبه چهارم پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز را به خود اختصاص داده بود. یکی از زیباترین رمان های عاشقانه کالین هوور کتاب عشق زشت می باشد که به بهترین شکل به نگارش درآمده است. ترجمه این کتاب توسط خانم فروزنده دولت یاری انجام شده است. این داستان به شکل بسیار زیبایی عشق را در وجود خواننده کتاب صدا می­ زند. حتی گاهی سعی بر این دارد آن عشق را در وجودتان به وجود آورد. این رمان جزو آن دسته از رمان های عاشقانه ای است که از یک تنفر آغاز شده است. نویسنده در این داستان با بیانی متفاوت عشق را برای مخاطبان خود تعریف می­ کند.

اگر به رمان های عاشقانه علاقه داشته باشید این کتاب یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. کتاب رمان عشق زشت کالین هوور به زیبایی داستان یک عشق را بیان کرده و آن را توصیف می کند و شما را با آن همراه می کند. توصیه می شود در صورت علاقه مند بودن به رمان های عاشقانه حتما به سراغ این کتاب بروید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب عشق زشت کالین هوور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×