کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی (جدید)

کتاب آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی

ویژه گواهینامه پایه سوم

سرتیپ اعزازالدین مشکوتی

انتشارات شعاع

تعداد
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4/5 - (4 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی (جدید) ویژه گواهینامه پایه سوم سرتیپ اعزازالدین مشکوتی انتشارات شعاع با کتابسرای افشین همراه باشید.

 

کتاب آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی (جدید)

 

فهرست

فصل اول. قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی

فصل دوم. رانندگی ایمن

فصل سوم. آشنایی با سیستمهای فنی خودرو و سرویس و نگهداری

فصل چهارم. فرهنگ رانندگی

فصل پنجم. امداد و نجات

فصل ششم. آلودگیهای ترافیکی

 

اطلاعاتی درباره کتاب آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی (جدید)

یکی از نیازهای افراد جامعه آگاهی از قوانین و مقررات است. انسان موجودی اجتماعی است و برای یک زندگی خوب باید در قالب قوانین و مقررات عمل کند. بر این اساس یکی از نیازهای ایجاد شده برای رانندگی بهتر و ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیک، مجموعه ای مدون از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که با رعایت و رعایت این قوانین توسط رانندگان، ایمنی تردد را افزایش می دهد. در بخش اول کتاب، ما سعی می کنیم مجموعه کاملی از قوانین راهنمایی و رانندگی را برای آشنایی کاربران در بخش ترافیک ارائه کنیم. بدیهی است که دانستن قوانین و مقررات و رعایت آنها موجب ارتقای سلامت شهروندان و کاهش تصادفات رانندگی می شود.

بیشتر سوانح رانندگی به علت رعایت نکردن نکات ایمنی توسط کاربران به وجود می آید. رعایت نکات ایمنی می‌تواند تصادفات و تلفات ناشی از آن را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. البته گاهی اوقات برای جلوگیری از خطر نیاز است تا از حق خود چشم پوشی کنید. در دومین فصل از کتاب به موارد مورد نیاز برای رانندگی ایمن پرداخته می شود.

در سومین فصل شما با نحوه کار وسایل نقلیه به صورت کاملا آشنا خواهی شد. همچنین در مورد نگهداری و سرویس خودرو اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فصل چهارم از کتاب فرهنگ رانندگی می پردازد. زیرا در صورت رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و تعامل و مشارکت اجتماعی افراد شاهد یک رانندگی ایمن در جاده خواهیم بود و هیچکس در رانندگی به سراغ مسابقه سرعت و سبقت نخواهد رفت.

زمانی که شخصی در سانحه رانندگی مجروح می شود دقایق اولیه بعد از تصادف نقش حیاتی و مهم در حفظ جان او دارد. به این دلیل نیاز است تا شما با کمک های اولیه آشنایی داشته باشید تا بتوانید در این مواقع از این طریق جان اشخاص را از مرگ نجات دهید. فصل پنجم به موارد بعد از سانحه می پردازد.

ششمین فصل آلودگی های ترافیکی را مورد توجه قرار داده زیرا امروزه حفظ محیط زیست از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار است و از ضروریات تلقی می شود. به همین دلیل نیاز است از وضعیت آلاینده های محیط زیست آشنا باشید

 

کتاب آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرتیپ اعزازالدین مشکوتی (جدید)

کتاب آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرتیپ اعزازالدین مشکوتی (جدید)

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
وزن 272 گرم
نام کتاب

آیین نامه راهنمایی و رانندگی

نویسنده

سرتیپ اعزازالدین مشکوتی

انتشارات

شعاع

سال چاپ

1401

تعداد صفحات

168

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی (جدید)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×