کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

الوجیز فی تاریخ الادب العربی

کتاب الوجیز فی تاریخ الادب العربی

ابوالفضل رضایی، علی ضیغمی

انتشارات جهاد دانشگاهی

تعداد
قیمت:
۲۸۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

کتاب الوجیز فی تاریخ الادب العربی ابوالفضل رضایی و علی ضیغمی یکی از منابع درسی رشته زبان و ادبیات عرب است که انتشارات جهاددانشگاهی آن را چاپ کرده است.

 

کتاب الوجیز فی تاریخ الادب العربی

 

اطلاعاتی درباره این اثر

تاریخ ادبیات به عنوان یک نوع ادبیات، به بررسی و بررسی مراحل و تحولات ادبی ترکیبی، شامل شعر و نثر، می‌پردازد. این مطالعه به تبیین قدرت‌ها، ضعف‌ها، پیچیدگی‌ها و زوال ادبیات می‌پردازد و به بررسی ارتباطات میان آنها می‌پردازد. همچنین، تأثیر قوی آن بر زندگی یک ملت قابل توجه است. حفظ زبان، به عنوان جواهری که در آن قرار دارد، از اساسی‌ترین عوامل شکل‌گیری وحدت، افتخار و ارتقای یک ملت است.
اگر یک قوم از ادبیات و تراث فرهنگی خود محروم شود و ریشه‌های ادبی و ملی خود را قطع کند، آنگاه وحدت و نظم داخلی خود را از دست خواهد داد و به بن بست روحی و عقلی کشیده خواهد شد که بدتر از بردگی سیاسی است. زیرا بردگی جسمانی قابل درمان و به شکل‌گیری است ولی بردگی روحی، ناسیونالیسم را تصاحب می‌کند و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

قسمتی از مقدمه نویسندگان درباره کتاب الوجیز فی تاریخ الادب العربی

کتاب تاریخ مختصر ادبیات عرب، تلاش نموده است تا در یک جلد مختصر و دسته جمعی به این موضوع بپردازد. ما سعی کرده‌ایم تمام نکاتی که فراگیران به آن نیاز ممکن است را در آن گنجانده باشیم. تمرکز ما بر درکی ساده و قابل فهم بوده است تا دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات عربی بتوانند آسان‌تر و با لذت بیشتری آن را یاد بگیرند. توضیحات ما به صورت مختصر و مفید بوده و به دانشجویانی که علاقه‌مند به این موضوع هستند، کمک می‌کند تا به طور ساده و آسان تاریخ ادبیات عرب را درک و حفظ کنند. هدف ما از نوشتن این کتاب ارائه آسان و جامعی از نقش‌ها و شرایط مختلفی است که تاریخ ادبیات عرب در گذشته تجربه کرده است و اعتماد ویژه‌ای را به دانش آموزان در یادگیری این درس بخشیده و انگیزه آنها را افزایش دهیم. همچنین، شرکت کنندگان در آزمون‌های کارشناسی ارشد، دکتری و سایر مراحل تحصیلی از مزایای این کتاب بهره‌مند خواهند شد و بهبود فرایند یادگیری و ارائه اطلاعات به صورت جدید و موثر به خوانندگان، بی‌توجه به تخصص یا عدم تخصص در این زمینه را خواهیم داشت.

 

 

کتاب الوجیز فی تاریخ الادب العربی (ابوالفضل رضایی، علی ضیغمی)

کتاب الوجیز فی تاریخ الادب العربی (ابوالفضل رضایی، علی ضیغمی)

 

نام کتاب

الوجیز فی تاریخ الادب العربی

نویسنده

دکتر ابوالفضل رضایی, دکتر علی ضیغمی

انتشارات

جهاددانشگاهی

سال چاپ

1393

تعداد صفحات

354

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الوجیز فی تاریخ الادب العربی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×