کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

اگر اول نباشی آخر می شوی

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

کتابی مختص موفقیت در رکود اقتصادی است

(راه هایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا)

تعداد
قیمت:
۱۳۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

جهت خرید آنلاین کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی گرنت کاردون نشر نگاه نوین به خواندن این مطلب ادامه دهید. نشر نوین از بهترین ترجمه های کتاب اگر اول نباشی آخر میشوی را به بازار عرضه داشته است. مترجم آن محمدمهدی ربانی می باشد.

خرید آنلاین کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی نشر نگاه نوین

کتابی مختص موفقیت در رکود اقتصادی

 

تقدیر ها از این کتاب


این کتاب، ندای روشنگری است. درحالی که تمام جهان از مشکلات شکایت می کنند، گرنت کاردون روی راه حل متمرکز شده است.

اگر نمی خواهید تمام زندگی تان از این که سراغ رویاهایتان نرفته اید پشیمان باشید، این کتاب را بخوانید و زندگی تان را به آتش بکشیدا

دکتر تونی الساندرا، سخنران انگیزشی تالار مشاهیر
و نویسنده ی قانون پلاتینی

♥♥♥♥♥♥


اگر کتاب گرنت نتواند به شما برای بزرگتر فکر کردن، هوشمندانه عمل کردن و رسیدن به چیزی بیش از آنچه تصور می کردید، انگیزه بدهد، در خطر این هستید که چارچوبی که در آن گیر افتاده اید، تابوت شما شود!

رویاهای تان را از بین نفتالین ها بیرون بکشید. شال و کلاه کنید و آماده ی مهم ترین سفر زندگی تان شوید!»

دیو اندرسون، مدیر LearntoLead

و نویسندهی چطور کسب و کارتان را مطابق قواعد اداره کنید؟

♥♥♥♥♥♥


کتاب گرنت کاردون را به یک دلیل دوست دارم می دهد! نه نظریه می دهد نه جادوجنبل می کند. نقشه گام به گام است که اگر دقیقا انجامش دهید کسب و کارتان بهتر می شود. برای من که جواب داد.

وارن گرشز،

نویسنده ی بهترین کتاب فروش دنیا: شانزده قانون

قرص و محکم برای دستیابی به موفقیت

♥♥♥♥♥♥


فروش تقریبا تمام توصیه های فروشی که تابه حال یاد گرفته اید، شما را در جایگاه آخر قرار میدهند. این کتاب را بخوانید تا یاد بگیرید چطور اول شوید؟

فرانک رامبوسکاس، نویسندهی پرفروش فهرست نیویورک تایمز،

NeverColdCall.com

♥♥♥♥♥♥


اگر می خواهید اول شوید، اگر می خواهید بهترین باشید، باید کتاب جدید گرنت کاردون را بخوانیدا

تاد دانکن،

نویسندهپرفروش فهرست نیویورک تایمز

♥♥♥♥♥♥


 

متن پشت جلد کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

متن پشت جلد کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

 

پیشگفتار مترجم اگر اول نباشی آخر می شوی

اقتصاد ماهیت چرخه ای دارد و می توان آن را به فصول سال تشبیه کرد که همواره می چرخد. از بهار به تابستان و از تابستان به پاییز و از پاییز به زمستان و دوباره از زمستان به بهار می رسیم.

ماهیت چرخه ای اقتصاد، باعث می شود که دائم بازی عوض شود و بر این اساس نیاز باشد که ما خود را با آن شرایط وفق دهیم. تا نه تنها باقی بمانیم، که رشد هم پیدا کنیم.

تاریخ نشان می دهد زمان شکوفایی بسیاری از افراد موفق، همين ادوار مختلف افت یا رکود اقتصادی بوده است.

در دوران رکود، رسانه ها می کوشند بدترین اخبار ممکن را در جامعه منتشر کنند تا مخاطب بیشتری به دست آورند. در هنگامه ی همه گیری این اخبار منفی و روحیه زدا باید سراغ این قانون روان شناسی رفت که می گوید افرادی که خودشان را مخالف وضع موجود نمایش می دهند، شجاع تر و صادق تر به نظر می رسند و راحت تر مردم را به خود جذب می کنند.

 

کتابسرای افشین ارائه دهنده بهترین کتاب های روانشناسی، انگیزشی و موفقیت

 

در دوران رکود اقتصادی باید همه مان سفیر آگاهی و امیدواری باشیم و از گفت و گو درباره نکات منفی و نیمه خالی لیوان بپرهیزیم،

ذهن هر آن چه را که ما روی آن متمرکز شویم، به خود جذب می کند. پس باید از اخبار منفی دوری کنیم و ذهن خود را روی فرصت هایی که در پیش است متمرکز کنیم. بدانیم هر بحرانی با خود فرصت هایی را به همراه می آورد. اگر ذهن ما درگیر مشکلات باشد، فرصت ها را نخواهد دید. چون بین مشکلات بسیار، گم می شوند و ما توجهی به آنها نخواهیم کرد.

برای موفقیت در اقتصاد چرخه ای باید همچون یک کشاورز عمل کنیم، کشاورزان به خوبی، فصول سال را می شناسند و میدانند که در هر فصلی چه باید بکنند.

آن ها صبورند و پرتلاش. در زمانهایی که هیچ جوانهای را روی خاک نمی بینند، دست از مراقبت و تلاش بر نمی دارند؟ در صورتی که افراد معمولی اگر مدت کوتاهی ثمردهی زحمات شان را نبینند، به سرعت دست از پیمودن مسیر می کشند.

 

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

راه هایی برای بدست گرفتن بازار و شکست رقبا

 

در شرایط اقتصادی سخت می شود راحت تر از دوران رونق، سهم بازار گرفت؛ چون معمولا بزرگان صنعت، در دوره رکود عقب می کشند و برای شان اقتصاد جذابیتی برای تلاش ندارد و فرصتی ایجاد می شود تا کوچکها با انعطاف پذیری خاص خود، کم کم بازارها را فتح کنند و به رهبر بازار تبدیل شوند.

خود من وقتی به کسب و کارهایم نگاه می اندازم، می بینم که شروع هر کدام از آنها در شرایط رکود و بحران اقتصادی بوده است. داروسازی دیموند، مجله خلاقیت، انتشارات نگاه نوین او پلت فرم آموزشی ویدان همه ثمره کشف فرصت ها در فصل رکود اقتصادی بوده است.

از شما می خواهم اقتصاد را در ذهن خود همچون فصول سال ببینید و واکنش درستی در هر شرایط داشته باشید. این چرخه ها ممکن است هر پنج تا ده سال یکبار تکرار شوند.

 

جهت خرید آنلاین همین الان این کتاب را به سبد خرید خود اضافه نمایید

 

این کتاب در شرایط اقتصادی سخت به من بسیار کمک کرد تا ویدان را که بهترین آموزش های جهان را با دوبله فارسی ارائه می کند، توسعه دهم. حتما به شما هم کمک خواهد کرد که کار خود را در این شرایط اقتصادی رشد دهید.

از همکارانم در ویدان، مهندس نیاسر و آقای صابری بابت تلاش بی نظیر و صبرشان در پاییز اقتصادی ممنونم.

از همکار خوبم حسین یاغچی که مثل همیشه زحمت زیادی برای ویرایش این کتاب کشید، تشکر ویژه دارم.

در پایان، باز از شما می خواهم که سفیر آگاهی و امیدواری باشید، به اطرافیانتان انرژی مثبت دهید و خود به دنبال کسب مهارت باشید تا بتوانید از فرصت هایی که برایتان در پیش است، استفاده کنید.

 

 

نام کتاب

اگر اول نباشی آخر می شوی

انتشارات

نگاه نوین

نویسنده

گرنت کاردون

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

260

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اگر اول نباشی آخر می شوی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×