کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

حافظ 2 (نظم 5 بخش 4) فاطمه کوپا – پیام نور

کتاب حافظ 2 (نظم 5 بخش 4)

دکتر فاطمه کوپا

انتشارات پیام نور

رشته زبان و ادبیات فارسی

تعداد
قیمت:
۱۰۶,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.4/5 - (5 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب حافظ 2 (نظم 5 بخش 4) دکتر فاطمه کوپا انتشارات پیام نور رشته زبان و ادبیات فارسی در این مطلب با افشین بوک همراه باشید.

 

کتاب حافظ 2 (نظم 5 بخش 4) فاطمه کوپا – پیام نور

 

فهرست

این کتاب شامل 40 درس است که هر درس یک غزل را در بر می گیرد. برای درک بهتر مطالب و همچنین جهت آمادگی دانشجویان برای آزمون، بعد از هر چهار درس یک خودآزمایی مطرح می شود که می توانید معلومات و میزان یادگیری خود از دروس گذشته را محک بزنید. یعنی در مجموع 10 خودآزمایی برای شما مطرح شده است که در پایان کتاب پاسخ کلیدی آنها نیز درج شده تا بتوانید پاسخ های خود را با آنها تطبیق دهید.

 

اطلاعاتی درباره کتاب حافظ 2 (نظم 5 بخش 4) فاطمه کوپا – پیام نور

این کتاب تلفیقی از 40 غزل (نیمه دوم س تا ی) دیوان حافظ است که توسط مرحوم محمد قزوین و دکتر قاسم غنی تصحیح شده است. در انتخاب غزال نظر اساتید محترم دکتر توفیق سبحانی و دکتر تقی پور نامداریان لحاظ گردید. در شرح هر غزل، واژه ها و ترکیبات نقطه ها و آرایه های جدید، مفاهیم لفظی و عرفانی هر بیت و شماره بیت آن آمده است. در بیشتر موارد سعی شده است شواهد و مثال های روشنی برای درک بهتر مطالب ارائه شود.

این عصاره به 10 بخش تقسیم شده است که هر بخش 4 غزل را توصیف می کند. در پایان هر بخش سؤالات کوتاه مربوط به بخش وجود دارد تا دانش آموز بتواند درک خود را از مطالب ارزیابی کرده و بسنجد.

در پایان کتاب فهرستی از کلمات و ترکیبات موجود در متن به ترتیب حروف الفبا آمده است. هدف این است که خواننده به راحتی به متن مورد نظر مراجعه کند.

فهرست منابع حاوی اطلاعاتی درباره مهم ترین منابعی است که در ایجاد کتاب استفاده شده است. به خواننده کمک می کند تا با حافظ و غزلیات او آشنا شوند.

 

کتاب حافظ 2 (نظم 5 بخش 4 دکتر فاطمه کوپا انتشارات پیام نور

کتاب حافظ 2 (نظم 5 بخش 4 دکتر فاطمه کوپا انتشارات پیام نور

 

وزن 388 گرم
نام کتاب

حافظ 2 (نظم 5 بخش 4)

نویسنده

دکتر فاطمه کوپا

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1401

تعداد صفحات

244

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حافظ 2 (نظم 5 بخش 4) فاطمه کوپا – پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×