کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

خرید کتاب زندگی عزیز آلیس مونرو

خرید کتاب زندگی عزیز آلیس مونرو انتشارات آوای مکتوب

زندگی عزیز روایتگر رویدادها، مخاطره‌ها و از نو آغاز کردن‌های زندگی است.

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

خرید و معرفی بهترین ترجمه کتاب زندگی عزیز آلیس مونرو که انتشارات آوای مکتوب آن را به چاپ رسانده است. موضوع کتاب زندگی عزیز روایتگر رویدادها، مخاطره‌ها و از نو آغاز کردن‌های زندگی است.

 کتاب رمان زندگی عزیز

آلیس مونرو

انتشارات آوای مکتوب

«زندگی عزیز روایتگر رویدادها، مخاطره‌ها و از نو آغاز کردن‌های زندگی است.»

داستان‌های مونرو شهرت خاص و هواداران زیادی دارد. او در داستان‌هایش به طبیعت و خصلت‌های انسانی می‌پردازد. او ساختار کلاسیک داستان کوتاه را متحول کرد. داستان‌هایش را به طور غالب از جایی شروع می‌کند که انتظارش را نداشته باشیم و سیر داستان را با مهارت خاص به گذشته و آینده می‌برد !: روایتی که خواننده را به مکان و فضاهای داستانی پرتاب می‌کند.!

معرفی بهترین ترجمه کتاب زندگی عزیز

معرفی بهترین ترجمه کتاب زندگی عزیز

مجموعه داستان زندگی عزیز آخرین کتاب این نویسنده می‌باشد. فضای داستان‌های این مجموعه زندگی آدم‌های معمولی در فضای غیر شهری کاناداست. مونرو با اختصاری سحرآمیز افق‌های یک زندگی یا یک رابطه پیچیده را شرح می‌دهد ،. چیزی که به جای ارائه صرف یک نکته یا اظهار عقیده ، تصویری است پر از جزئیات با سایه روشن‌هایی زیرکانه و چشم‌اندازی ژرف. داستان‌های او را از نظر پر بودن و آکنده‌گی از اتفاقات و شخصیت‌های مختلف شاید بی‌رقیب باشند.

این کتاب شامل 14 داستان کوتاه تحت عناوین رسیدن به ژاپن، آماندسن، تَرک ماوِرلی، گودال شن، مأمن، غرور، کُری، قطار، رو به دریاچه، دالی، چشم، شب، صداها و زندگی عزیز است.

چیزی که داستان کتاب را جذاب تر می کند حضور افراد معمولی در داستان است و این باعث می شود که گاهی اوقات آن‌چنان این شخصیت‌ها به خودمان نزدیک باشند که گویی نویسنده روایتگر زندگی خود ما است.

چهار داستان آخر کتاب بازسازی تجربه شخصی نویسنده است و خواننده با خواندن و شنیدن این چهار داستان به تیزبینی و هوشمندی نویسنده پی خواهد برد.

مونرو در این کتاب، به لحظاتی می پردازد که زندگی یک انسان را برای همیشه تغییر می دهد و مسیر کاملاً جدید و متفاوتی را به روی او باز می کند !:

مثلا سربازی جوان برای دیدن نامزدش در حال بازگشت از آشوب جنگ جهانی دوم به خانه است. اما قبل از ایستگاه مقصدش از قطار پیاده می شود،! به مزرعه ی زنی می رود و یک زندگی جدید را آغاز می کند.

در داستانی دیگر، زنی جوان و ثروتمند که با وکیل متأهل پدرش، رابطه ای پنهانی دارد،. برای رهایی از شر کسی که از رابطه ی آن ها بو برده، راه عجیب و غافلگیرکننده ای به ذهنش می رسد.

 

 

 

نام کتاب

زندگی عزیز

نویسنده

آلیس مونرو

مترجم

امیر علیجان پور

انتشارات

آوای مکتوب

قیمت

40000

تعداد صفحات

303

اندازه

رقعی

رده سنی

بزرگسالان

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب زندگی عزیز آلیس مونرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×