کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

خرید کتاب American English File starter ویرایش سوم

کتاب American English File starter third edition

(امریکن انگلیش فایل استارتر ویرایش سوم)

کتاب + کتاب کار + CD

تعداد
قیمت:
۲۲۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

برای خرید آنلاین کتاب (امریکن انگلیش فایل استارتر ویرایش سوم) American English File starter third edition با ما همراه باشید. این مجموعه شامل کتاب، کتاب تمرین و سه عدد CD صوتی و تصویری می باشد. این کتاب توسط Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden نگاشته شده و انتشارات آکسفورد آن را به چاپ رسانده است.

 

خرید کتاب American English File starter ویرایش سوم

کتاب + کتاب کار + CD

(کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر ویرایش سوم)

 

 

"خرید

 

این مجموعه برای چه افرادی مناسب است؟

این کتاب با عنوان کتاب درسی برای یادگیری زبان در سن رده سنی جوانان و بزرگسالان در سراسر جهان استفاده می شود و به عنوان یک کتاب درسی غنی و جامع توانسته جای خود را در میان زبان آموزان و آموزشگاه های متفاوت باز نماید. برای کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و تسلط به آن را دارند قدم اول انتخاب کتابی مناسب و آموزشی صحیح می باشد.

مجموعه کتابهای امریکن انگلیش فایل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد که از مبتدی شروع کرده و با شیوه های بسیار جذاب زبان انگلیسی را به شما می آموزد. این مجموعه شامل ۶ کتاب بوده که اولین کتاب آن به عنوان استارتر و و مابقی به صورت جلد های ۱ تا ۵ به شما ارائه می گردد. شما پس از به پایان رساندن این مجموعه می توانید به زبان انگلیسی تکلم نموده و برای آزمون های بین المللی نیز آماده خواهی بود.

 

درباره کتاب American English File starter ویرایش سوم بدانید

تمرکز اصلی این کتاب بر آموزش زبان از طریق ایجاد فضاهای مناسب آموزشی می باشد. آموزش دهندگان زبان انگلیسی با استفاده از این می توانند زبان آموز را را های واقعی قرار دهند که این امر موجب افزایش سرعت یادگیری می گردد.

کتاب استارتر از این مجموعه شامل ۱۲ درس می باشد و هر دو به دو بخش A و B تقسیم شده است. قسمتی از این کتاب تلفظ صحیح لغات را آموزش داده برای تقویت مهارت شنیدن و صحبت کردن بسیار مفید می باشد.

 

 

وزن 532 گرم
نام کتاب

American English File Starter, امریکن انگلیش فایل استارتر

نویسنده

Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, jerry lambert

انتشارات

آکسفورد

تعداد صفحات

135

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب American English File starter ویرایش سوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×