کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

متون و دستور زبان انگلیسی پایه (انتشارات خط سفید)

کتاب متون و دستور زبان انگلیسی پایه

(basic english reading & grammar)

انتشارات خط سفید

نوشته محمدحسین برزویی، علی اصغر تقدسی فر، حسین دلبری، محمد صادقی سبزواری، موسی الرضا مشکانی

تعداد
قیمت:
۱۳۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

برای خرید کتاب متون و دستور زبان انگلیسی پایه (basic english reading & grammar) انتشارات خط سفید نوشته محمدحسین برزویی، علی اصغر تقدسی فر، حسین دلبری، محمد صادقی سبزواری، موسی الرضا مشکانی با ما همراه باشید.

 

کتاب متون و دستور زبان انگلیسی پایه (انتشارات خط سفید)

محمدحسین برزویی، علی اصغر تقدسی فر، حسین دلبری، محمد صادقی سبزواری، موسی الرضا مشکانی

basic english reading & grammar

 

فهرست

این کتاب شامل 16 فصل می باشد که مجموع این فصل ها 176 صفحه را در بر می گیرد. در هر فصل با استفاده از شیوه های متفاوت سعی شده به بهترین شیوه آموزشهای مورد نیاز در اختیار زبان آموزان قرار گیرد. در پایان هر فصل نیز تعدادی سوال تستی برای سنجش میزان یادگیری شما قرار داده شده است.

 

مقدمه مولفان درباره کتاب متون و دستور زبان انگلیسی پایه (انتشارات خط سفید)

با عنایت و لطف خداوند بزرگ، ویرایش کتاب پیش روی شما اساتید و دانشجویان گرامی که با استقبال از این کتاب ما را مورد لطف خود قرار داده اید به انجام رسید.

کتاب حاضر پس از نگارش و چاپ اولیه و تدریس و ارزیابی های مختلف توسط اساتید مجرب او اعمال نظرات اصلاحی آن ها و با اعمال تغییرات، مجددا برای استفاده شما عزیزان به چاپ رسیده است. با انجام تغییرات گرافیکی سعی شده است تا کتاب حاضر ظاهری جذاب تر و تأثیرگذارتر داشته باشد. به علاوه، به لحاظ اهمیت فعالیت های پیش از خواندن، جهت درک بهتر متون و یادگیری پایدارتر و همچنین به لحاظ ضرورت یادگیری واژگان در درک بهتر متون، تعاريف لغات جدید و تلفظ و کاربرد آنها در جملات نمونه ارائه شده است تا یادگیری لغات دشوار متن آسان تر و عمقی تر صورت گیرد. در این قسمت سعی شده است تا تعاریف و مثال ها تا آن جا که امکان دارد کوتاه تر و آسان تر باشد.

در ویرایش جدید تغییراتی اساسی اعمال شده است تا یادگیری مطالب توسط فراگیران بهتر صورت گیرد. تغییرات جدید شامل ارائه ی تعدادی متون جدید و درج شماره خطوط جهت سهولت در ارجاعات می شود. همچنین با ارائه ی لوح فشرده که در آن تمامی متون توسط گوینده ی بومی زبان انگلیسی (native speaker) خوانده می شود، یادگیری تلفظ صحیح زبان انگلیسی توسط فراگیران بهبود خواهد یافت و سبب استقلال و تمرین و تکرار بیشتر تلفظ | توسط آنها خواهد شد.

امید است نسخه ی جدید مورد عنایت و استفاده ی شما اساتید و دانشجویان عزیز قرار , گیرد و ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود بهره مند سازید. باشد تا گامی هر چند کوچک در جهت پیشبرد دانش زبانی فرزندان این مرز و بوم برداشته باشیم تا رضایت خداوند متعال و ادعای خیر شما را پشتوانه ی اقدامات بعدی خود بسازیم.

 

 

کتاب متون و دستور زبان انگلیسی پایه (basic english reading & grammar)

کتاب متون و دستور زبان انگلیسی پایه (basic english reading & grammar)

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
وزن 288 گرم
نام کتاب

متون و دستور زبان انگلیسی پایه

نویسنده

حسین دلبری, علی اصغر تقدسی فر, محمد صادقی سبزواری, محمدحسین برزویی, موسی الرضا مشکانی

انتشارات

خط سفید

تعداد صفحات

176

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “متون و دستور زبان انگلیسی پایه (انتشارات خط سفید)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×