کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی (سیدحسن میرحسینی)

کتاب مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی

نوشته سیدحسن میرحسینی

انتشارات میزان

تعداد
قیمت:
۱۳۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

برای خرید کتاب مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی نوشته سیدحسن میرحسینی انتشارات میزان که منبع دانشگاه پیام نور می باشد با ما باشید. (چاپ 1400)

 

کتاب مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی سیدحسن میرحسینی نشر میزان

 

فهرست

فصل اول. کلیات

فصل دوم. مصادیق حقوق مالکیت صنعتی

فصل سوم. حقوق مالکیت ادبی و هنری

فصل چهارم. اجرا و نظام حل اختلافات در حوزه حقوق مالکیت معنوی

 

 

اطلاعاتی درباره کتاب مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی سیدحسن میرحسینی نشر میزان

امروزه حقوق مالکیت معنوی یکی از مسائل زیربنایی سیاست نوین اقتصادی می باشد. همچنین برای رشد اقتصادی ابزاری اساسی و مهم به شمار می رود و سرمایه ای با ارزش در داد و ستد ها و معاملات تجاری به حساب می آید.

حمایت موثر و قوی از حقوق مالکیت معنوی از این لحاظ که این دارایی‌ها بر بر دارایی‌های ماده برتری دارد و اندر اکثر اوقات به جز ایجاد انگیزه و تشویق نوآوران، مبتکران، موسسات تحقیقاتی و مخترعین این برای فعالیت های ابتکاری به عنوان یک عامل مهم هم در تسهیل موجبات انتقال تکنولوژی و همچنین برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش های معین اقتصادی می باشد، که همه از اهمیت این امر برای تسری و تحقق توسعه در حوزه های مختلف اجتماعی اقتصادی آگاه می باشند.

در شرایط کنونی که برای ارتقای حقوق مالکیت معنوی بستری مناسب در کشور فراهم شده است و با کوشش وافر قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین همکاری و هماهنگی دولت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در ابعاد بین المللی کشور عزیز من آن به معاهدات مهمی مانند کنوانسیون تاسیس سازمان جهانی مالکیت معنوی، موافقتنامه و پروتکل مادرید درباره ثبت بین المللی علائم تجاری و خدماتی، موافقتنامه مادرید در مورد جلوگیری از نصب نشانه‌های منبع غیر واقعی و گمراه کننده بر کالا و موافقتنامه لیسبون در مورد حمایت از اسامی مبدا و ثبت بین المللی آنها ملحق شده است و در بعد ملی نیز طرح ثبت اختراعات نامهای تجاری علائم تجاری و خدماتی و طرح های صنعتی که مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی و لحاظ منافع ملی تهیه و تدوین شده است در شورای اسلامی مطرح رسیدگی است.

با توجه به موارد ذکر شده و و مواردی از این قبیل درک و فهم پایه های دقیق حقوقی و اقتصادی حقوق مالکیت معنوی به عنوان پیش شرط درک اهمیت و نقش این حقوق در امر توسعه بیش از پیش احساس می گردد.

 

 

کتاب مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی سیدحسن میرحسینی نشر میزان

کتاب مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی سیدحسن میرحسینی نشر میزان

 

وزن 484 گرم
نام کتاب

مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی

نویسنده

دکتر سیدحسن میرحسینی

انتشارات

میزان

تعداد صفحات

330

سال چاپ

1400

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مقدمه ای بر حقوق مالکیت معنوی (سیدحسن میرحسینی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×