کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب چگونه از گاو نر شیر بدوشیم

کتاب چگونه از گاونر شیر بدوشیم

مسعود لعلی انتشارات بهار سبز

3 راهکار عملی برای انجام کارهای ناممکن و دستیابی به دستاوردهای بزرگ

تعداد
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

خرید کتاب چگونه از گاو نر شیر بدوشیم مسعود لعلی انتشارات بهار سبز. 3 راهکار عملی برای انجام کارهای ناممکن و دستیابی به دستاوردهای بزرگ

 

کتاب انگیزشی چگونه از گاو نر شیر بدوشیم

مسعود لعلی

انتشارات بهار سبز

در پشت جلد کتاب نوشته شده:

چرا باید این کتاب را چند بار بخوانید؟

قصد ندارم مانند برخی کتاب های انگیزشی، با تحویل مشتی شعارهای احساسی و وعده های شیرین شما را هیجان زده کنم!

بلکه اطلاعات این کتاب بر اساس پژوهش ها و آزمایش های گوناگونِ بزرگ ترین پژوهشگران و دانشمندان تاریخ مانند ادوارد پنفیلد (برندۀ جایزۀ نوبل پزشکی)، ماکسول مالتز (بنیان گذار سایکوسایبرنتیک)، مارتین سلیگمن (پدر روانشناسی مثبت نگر) واقعیت هایی را دربارۀ غیرممکن و امور محال فاش می کند که کمتر کسی به آن اشاره کرده است.

کتاب چگونه از گاو نر شیر بدوشیم مسعمد لعلی

کتاب چگونه از گاو نر شیر بدوشیم مسعمد لعلی

 

آخرین باری که کاری را برای اولین بار انجام دادید، کی بوده؟

در این کتاب با رهبران بزرگ، قهرمانان و رکوردشکنان تاریخ ساز مانند گاندی، رزا پارکس و راجر بانیستر همراه می شوید و می آموزید که آن ها چگونه و با چه تکنیک هایی خود را برای انجام مأموریت های غیرممکن آماده می کردند!
اطلاعات این کتاب انقلابی در ساختار اعتماد به نفس شما ایجاد می کند. و سبب می شود مانند یک قهرمان، علیه ترس ها و چارچوب های ذهنی ناکارآمد قیام کنید. در یک کلام، این کتاب شما را به سرچشمه های قدرت فردی هدایت می کند.

 

در بخشی از کتاب چگونه از گاو نر شیر بدوشیم می خوانیم:

«داستان کلاسیک چوپان‌دروغ‌گو را براساس تمثیل هیئت منصفه بازبینی می‌کنم.

روز نخست، چوپان فریاد گرگ… گرگ سر داد. فرضیۀ مردم روستا این بود که او درستکار است. از آنجا که فرضیه‌ها سر منشاء رفتارها هستند، روستاییان براساس ذهنیت مثبتی که از چوپان داشتند، برای کمک شتافتند؛ اما وقتی با خنده‌های تمسخرآمیز چوپان روبه‌رو شدند، فهمیدند چوپان دروغ گفته است.

رفتار ناصادقانۀ چوپان مدرکی شد برای تقویت این باور که چوپان دروغ‌گوست. اما همان‌طور که یک سند به‌تنهایی در دادگاه نمی‌تواند مبنای قضاوت باشد، رفتار آن روز چوپان نیز سند محکمی برای صدور حکم دروغ‌گویی او نبود.

دروغ‌های چوپان در روز دوم، باور چوپان دروغگوست را تحکیم کرد؛!  لذا در روز سوم کسی برای کمک به چوپان بیرون نیامد. هیئت منصفۀ درون تک‌تک مردم روستا، براساس شواهد و اسناد موجود، یعنی دروغ‌های پیاپی او، رأی به دروغ‌گو بودن چوپان داد. حقیقت این بود که چوپان روز سوم دروغ نمی‌گفت؛ اما این قانون زندگی است که انسان براساس برداشت‌ها و فرضیه‌ها، و نه حقایق، رفتار می‌کند؛! حتی اگر فرضیه‌ها اشتباه باشد.»

نام کتاب

چگونه از گاو نر شیر بدوشیم

نویسنده

مسعود لعلی

انتشارات

بهار سبز

قیمت

30000

تعداد صفحات

180

اندازه

رقعی

رده سنی

بزرگسالان

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب چگونه از گاو نر شیر بدوشیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×