کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتابخانه نیمه شب از مت هیگ

برای مشاهده معرفی و خرید آنلاین کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ در این نوشته با کتاب سرای افشین همراه باشید.

کتابخانه نیمه شب

اثر مت هیگ

ترجمه ابوالفضل بهمن یار

انتشارات اردیبهشت

تعداد
قیمت:
۲۸۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

برای مشاهده معرفی و خرید آنلاین کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ ترجمه ابوالفضل بهمن یار انتشارات اردیبهشت در این نوشته با کتاب سرای افشین همراه باشید.

 

 کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ

ترجمه ابوالفضل بهمن یار انتشارات اردیبهشت

 

اطلاعاتی درباره کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ

کتابخانه نیمه شب رمانی فانتزی نوشته مت هیگ است که در سال 2020 منتشر شد. رملن کتابخانه نیمه شب، حال هوای یک تمرین روان شناسانه برای مقابله و مبازره با افسردگی را داراست.اول ازخودتان بپرسید.بهترین اتفاقی که ممکن است در زندگی من رخ بدهد چیست؟بدترین آن چطور؟ چه چیزهایی در زندگی تان را می توانید تغییر دهید و برای تغییر دادن چه چیزهایی دیگر خیلی دیر شده است؟ اینها سوالات بزرگی هستند که پاسخ دادن به آنها نیازمند دیدگاهی موشکافانه با ظرافت و عمیق است. سوالاتی که مت هیگ،با چیره دستی به آنها پاسخ داده است.

مت هیگ نویسنده رمان، از دختری روایت می کند به نام نورا سید که ٣۵سال، زندگی پر از حسرت، پشیمانی و ترس را پشت سر گذاشته. همه این ها پیامد تصمیم ها و انتخاب های او بود که حالا در این شرایط است.

همه اینها باعث می شود تا در یک شب به این نتیجه برسد که باید زندگی خود را تمام کند. ولی در همان شب سر از یک کتابخانه در می آورد، و ناگهان خود را کتاب بدست می بیند و باعث می‌شود اتفاق هایی بی افتد که تماما زندگی های واقعی مارا روایت می‌کند.

اما در قالب داستان هایی بسیار تاثیر گذار و حاوی پیام های فلسفی که عمیقا می تواند شمارا در گیر کند. و از این دنیای پراز هیاهو با درونی پرتلاطم به اعماق وجود شما همان جایی که ریشه این ناآرامی هاست ببرد.

کتابخانه نیمه  شب از مت هیگ، نویسنده ایست که خودش توانسته از یک دوره طولانی افسردگی شدید عبور کند وبه زندگی باز گردد.کسی که با پوست و استخوان زندگی ای را در تاریکی ذهن و روح لمس کرده .توانسته به زندگی باز گردد. وحالا کتاب کتابخانه نیمه شب اثر اوست که توانسته برنده بهترین کتاب داستانی گودریدز در سال ٢٠٢٠ بشود.

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ انتشارات اردیبهشت

کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ انتشارات اردیبهشت

 

بریده ای از کتاب کتابخانه نیمه شب از مت هیگ:

تا حالا شده با خودتون فکر کنین «چی شد که کارم به اینجا رسید؟» انگار که توی یه هزار تو گم شده باشین و همه ش تقصیر خودتون باشه، چون تک تک مسیرهای اشتباهی رو که رفتین خودتون انتخاب کردین؟ .

می دونین که راه های زیادی وجود داشته که می تونسته نجاتتون بده، چون می تونین صدای آدم هایی رو بیرون از هزارتو بشنوین که موفق شدن ازش خارج بشن و حالا دارن با هم می گن و می خندن. بعضی وقت هاهم ازبین پرچین ها یک نظر اون ها رو می بینین، مثل هیبتی مات بین برگ ها.

به نظر میاد خیلی خوش حالن که تونستن موفق بشن. البته شماهم ازشون متنفر نیستین، بلکه بیشتر از خودتون متنفرین .که توانایی های اون ها رو نداشتین و نتونستین همه مشکلات رو حل کنین. آره، تاحالا چنین فکر کردین؟ یااین هزار تو فقط برای منه؟

 

 

وزن 310 گرم
نام کتاب

کتابخانه نیمه شب

نویسنده

مت هیگ

مترجم

ابوالفضل بهمن یار

انتشارات

اردیبهشت

سال چاپ

1402

تعداد صفحات

320

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

قطع

وزیری

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابخانه نیمه شب از مت هیگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×