کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1)

کتاب آسیب شناسی روانی جلد 1 جیمز باچر ترجمه یحیی سید محمدی

ویراست شانزدهم 2014

بر اساس ویراست پنجم DSM-5 

انتشارات ارسباران

نویسندگان جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا

 

تعداد
قیمت:
۳۴۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

در این نوشته می توانید به مشاهده قیمت و خرید کتاب آسیب شناسی روانی جلد 1 اول جیمز باچر ترجمه یحیی سید محمدی بپردازید. ترجمه فارسی این کتاب را انتشارات ارسباران به چاپ رسانده است. نویسندگان آن جیمز باچر، جیل هولی و سوزان مینکا می باشند.

 

کتاب آسیب شناسی روانی جلد 1 جیمز باچر ترجمه یحیی سید محمدی

ویراست شانزدهم 2014

بر اساس ویراست پنجم DSM-5 

انتشارات ارسباران

نویسندگان جیمز باچر، جیل هولی، سوزان مینکا

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1) باچر

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1) باچر

 

شاید به این موارد نیز علاقه داشته باشید

 

 

درباره کتاب آسیب شناسی روانی جلد 1 جیمز باچر ترجمه یحیی سید محمدی بدانید

آسیب شناسی روانی (روانشناسی نابهنجاری) به شناختن ماهیت، علت ها، و درمان اختلالات روانی مربوط می شود. موضوعات و مشکلات درون حوزه آسیب شناسی روانی، هر روز ما را احاطه کرده اند. کافی است که روزنامه ای بر دارید، مجله ای را ورق بزنید، در وب جستجو کنید، یا فیلمی را تماشا کنید تا با برخی از موضوعات که متخصصان بالینی و پژوهشگران به صورت روزمره با آنها سر و کار دارند، مواجه شوید.

تقریبا هر هفته، آدم مشهوری به علت مشکل مواد مخدر یا دارو، اختلال خوردن، یا مشکل روانی دیگر در اخبار منعکس می شود. کتابهای بی شماری گزارش های شخصی کشمکش با اسکیزوفرنی، افسردگی، فوبی ها، و حملات وحشتزدگی را ارایه می دهند. فیلم ها و تلویزیون جنبه هایی از رفتار نابهنجار را با درجات مختلف دقت، نمایش می دهند. اخبار غم انگیزی در مورد مادرانی وجود دارد که فرزندان خود را می کشند. که به نظر می رسد آنها مشکلاتی در رابطه با افسردگی، اسکیزوفرنی، یا مشکلات پس از زایمان دارند.

آسیب شناسی را همچنین می توان خیلی نزدیک به دم دست پیدا کرد. کافی است گشتی در دانشگاه بزنید تا درباره گروه های پشتیبانی از افراد مبتلا به اختلالات خوردن، افسردگی و انواع مشکلات دیگر چیزهایی را بشنوید.

شاید حتی کسی را بشناسید که دچار مشکل بالینی شده باشد. این فرد ممکن است پسر عموی معتاد به کوکائین، هم اتاقی مبتلا به پرخوری عصبی، یا پدر بزرگی باشد که به بیماری آلزایمر مبتلاست. این فرد ممکن است همکار مادر شما باشد که به خاطر افسردگی بستری شده، همسایه ای باشد که می ترسد خانه را ترک کند. یا فردی در سالن ورزش باشد که گرچه به طرز نگران کننده ای لاغر به نظر می رسد، شدید ورزش می کند.

نام کتاب

آسیب شناسی روانی 1

نویسنده

جیل هولی, جیمز باچر, سوزان مینکا

مترجم

یحیی سید محمدی

انتشارات

ارسباران

تعداد صفحات

551

سال چاپ

1397

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×