کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

کتاب رقص عقابها

کتاب رقص عقابها به قلم دکتر امیر حسین مظاهری سیف

داستانی 100 درصد واقعی

از روش رسیدن پنج کارآفرین و ثروتمند ایرانی می باشد

که می تواند شما را به آرزوهایتان برساند.

قیمت:
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.8/5 - (13 امتیاز)

برای خرید کتاب رقص عقابها به روایت دکتر امیرحسین مظاهری سیف با مال همراه باشید. نشر موسسه آموزشی و پژوهشی ثروت آفرینان پارس این کتاب را به پاپ رسانده است.

 

خرید کتاب رقص عقابها به روایت دکتر امیرحسین مظاهری سیف

نشر موسسه آموزشی و پژوهشی ثروت آفرینان پارس

 اسرار ناگفته ثروت آفرینان ایران 

 کاملا واقعی 

پرفروش ترین کتاب مدیریتی ایران

 

درباره این کتاب بدانید

شما هم دوست دارید با تعدادی آدم ثروتمند صحبت کنید تا راز موفقیت شان را بدانید؟

در کتاب رقص عقابها، دکتر امیرحسین مظاهری سیف داستان زندگی خود را می نویسد. او می گوید که چطور از ورشکستگی نجات پیدا کرده است. هنگامی که او از همه جا ناامید بوده ناگهان با یک کارآفرین ثروتمند مواجه می شود. راهنمایی و حرفهایی از او می شنود که باعث پیگیریش برای پیدا کردن افراد ثروتمند بیشتری می شود. آرام آرام با پنج کارآفرین برتر و ثروتمند ایران صحبت می کند و راهکارهایی برای موفقیت از آنها می گیرد.

دکتر مظاهری سیف راهنمایی هایی که این پنج آفرین به او ارائه داده اند و باعث موفقیت او شده است را در قالب یک داستان زیبا در این کتاب آورده است که واقعا خواندن آن جذاب است. افراد زیادی نیز با استفاده از این روشها توانسته اند به موفقیت برسند.

 

فهرست کتاب رقص عقابها امیرحسین مظاهری سیف

مقدمه ی ریاست دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران

مقدمه ی مؤلف

مدیریت بحران

تفاوت آرزو و هدف

پرورش اهداف

ساختار اهداف

برنامه ریزی و هرم معکوس

زمینه اهداف 

خرید کتاب رقص عقابها دکتر امیر حسین مظاهری سیف

خرید کتاب رقص عقابها دکتر امیر حسین مظاهری سیف

 

مقدمه مولف

از پیوستن شما به صف جنگجویان تغییر سرنوشت خوشحالم.

این کتاب ویژه ی انسان های متفاوت است، کسانی که می خواهند بر پایه ی شایستگی هایشان زندگی کنند و ثروت آفرین باشند، می خواهند فردی مولد و مؤثر برای خود، خانواده و جامعه باشند؛ کسانی که به دنبال یافتن الگوهای توانستن» هستند؛ کسانی که خود را لایق بهترین ها می دانند و برای تحقق آن استوار ایستاده اند.

اگر چنین فردی هستی، بدان این کتاب را برای تو و به عشق درخشش ات در قله افتخار نوشته ام.

این کتاب یکی از کامل ترین برنامه های آموزشی هدف گذاری، برنامه ریزی و | انگیزه سازی است؛ ماحصل شانزده سال تدریس و نزدیک به پانزده سال تجربه ی مدیریت و کارآفرینی در بخش خصوصی در خاک کشورم، ایران.

کتابی را که در دست دارید از میان لحظات تلخ ورشکستگی و تنهایی تا لحظات باشکوه ایستادن بر سکوی افتخار کارآفرین برتر کشور، از لحظات راه اندازی فرهنگسرای جوانان موفق در خیابان انقلاب تا افتتاح دانشگاهمان در جوار بارگاه امام هشتم برایتان به ارمغان آورده ام. از تجربه ی لحظات مصاحبه با زندانیان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تا لحظات کنجکاوی در زندگی مدیران بنام و کارآفرینان صاحب برند که به عنوان مشاور با ایشان همکاری کرده ام.

از تجربه ی حضور در برابر بیش از سی هزار شرکت کننده در سمینارهایی که در این سال ها در کشور برگزار کرده ام تا نامه ها و ایمیل های بی شمار کسانی که برنامه های تلویزیونی مرا دیده اند.

کتاب رقص عقابها امیر حسین مظاهری سیف فریاد یک ایرانی مغرور و مدعی است؛ مدعی برتری اثرش بر تمام کتاب هایی که الگوهای غیر ایرانی دارند. رقص عقاب ها را نوشتم تا نشان دهم سنگفرش هر خیابان کشور از طلاست، کیمیاگران ایران کم نیستند و ایستادن در مقابل باد از عهده ی هر ایرانی که اراده کند و به وعده ی الهی اعتماد کند، بر می آید.

انسان ها همه سخت گیرند اما انسان بزرگ به خود سخت می گیرد،

انسان حقیر به دیگران.

کسانی که پیش نویس این کتاب را خوانده اند از این جهت آن را منحصر به فرد می دانند که با داشتن یک موضوع ثابت برای آموزش هدف گذاری و برنامه ریزی)، به آن دسته تفاوت هایی پرداخته است که در زندگی برجستگان ایرانی تفاوت ایجاد کرده است.

در این اثر که چهارده سال بعد از دومین اثرم منتشر می شود، تلاش کرده ام آموخته ها و دست نوشته هایم در این سالها را، چه به عنوان مدیر در بخش خصوصی و چه به عنوان مدرس دانشگاه، در قالب گفتگو و داستان بیاورم تا ذهن خواننده را درگیر سفری کنم به عمق زندگی بنج کارآفرین مطرح و شانزده کارآفرین و مدیری که نمی خواستند نامی از ایشان برده شود. در این کتاب نکات و خاطرات همه ی آنها گنجانده شده است.

مطمئنم آنچه من از این تجربیات آموخته ام، در زندگی ام هادی، در بحران هایم منجی و در سمینارها و کلاس هایم انگیزه بخش حضار بوده است. این کتاب نیز می تواند شما را یاری دهد تا بتوانید در زندگی خود نتایجی افتخار آفرین برای فردای کشورمان – ایران آباد – و مؤثر در زندگی ساکنانش – ایرانیان شاد – بیافرینید و مایه ی خرسندی من است که این لطف الهی شامل حالم شد تا شما اکنون چنین کتابی را در دست داشته باشید و برای بهبود زندگی خود و خانواده تان بکوشید.

 

شما هم می توانید

شما هم اگر می توانید کتاب فوق العاده رقص عقابها به نویسندگی دکتر امیرحسین مظاهری سیف را داشته باشید. کافی است همین الان آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

این کتاب داستان واقعی 5 کارآفرین موفق است. شما هم با به کار بردن راهکارهای آنها می توانید به موفقیت برسید. کافی است این کتاب را بخوانید و راه افرادی که به موفقیت رسیده اند را دنبال کنید.

موفقیت شانسی نیست.

 

 

نظرات و سوالات خود را با ما مطرح نمایید…

وزن 220 گرم
نام کتاب

رقص عقابها

انتشارات

ثروت آفرینان پارس

نویسنده

امیر حسین مظاهری سیف

تعداد صفحات

160

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب رقص عقابها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×