کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز

کتاب کار علوم پیش دبستانی
انتشارات خیلی سبز
اثر ثنا حسین پور
تعداد
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.5/5 - (4 امتیاز)

در ادامه برای مشاهده قیمت و خرید کتاب کار علوم پیش دبستانی انتشارات خیلی سبز اثر ثنا حسین پور با کتابسرای افشین همراه باشید..

 

کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز

 

درباره ی کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز بدانید

این کتاب شامل سوال های محتوایی است که بر اساس شیوه نامه مرکز آموزش پیش دبستانی دفتر تالیف آموزش و پرورش نوشته شده است. سوال ها در فضایی رنگارنگ و متناسب با دنیای ذهنی و دوره سنی نوآموزان خردسال چنان طراحی شده‌اند. که بتوان با بکارگیری تجربه و خلاقیت مربی و والدین به بهترین نفت برای آموزش نام اوزان از آن استفاده کرد.

در هر صفحه پرسش های مامان پیشنهاد برای شروع آموزش مفهوم مرتبط با آن صفحه آورده شده است. کاملاً بدیهی است که دامنه طرح پرسش های دیگر و همچنین رعایت های عملی مرتبط، بسیار گسترده است. این پرسش ها برای مربی با مبحث مورد نظر مطرح شده است که به وسیله آن ذهن کودک را به چالش بکشد و او را وارد بحث و گفت و گو کند.

همچنین در قسمت پایین صفحه نیز به چند نکته مهم و ضروری اشاره شده است. این پرسش ها و تذکر ها تنها پله های نخستین آموزش آن نشان می‌دهند. و طراحی و پیشبرد فرایند آموزش بر عهده مربی نیز می باشد. مربی و یا والدین می‌تواند فعالیت و تمرین های دیگری را متناسب با بحث مطرح شده انجام دهند. و به این طریق امنیت کودکان را به شکل تجربی و ملموس تری به مفاهیم نزدیک کنند.

 

ساختار کتاب

در قسمت نخست یعنی آشنایی با گیاهان سعی شده تا نوآموزان با هویت گیاه شرایط زندگی و عوامل رشد آن آشنا شوند. با رنگ کردن گیاهان با تنوع گیاهان ارتباط بیشتری برقرار کنند.
حیوانات سعی شده که نوآموز بتواند بیشترین تعداد تصویر از حیوانات مختلف را دیده. و با کمک مربی خود به زن به سفارت و در عین حال با فایده ها و خطرات آن ها آشنا شود و در نهایت حیوانات را بیشتر دوست داشته باشد.

در قسمت آشنایی با بدن من، آموزان با هویت جسمی خود بیشتر آشنا می شوند، خواص پنجگانه و عملکرد اعضای بدن خود را می‌شناسند و متوجه اهمیت مواظبت از بدن خود می شوند. یعنی قسمت بر بهداشت ورزش و لزوم آن در زندگی برای حفظ سلامتی انسان تاکید شده است.
با جهان ما، توجه نوروز را به پیرامون خود طبیعت و زمین و آسمان معطوف می‌شود دو جهان را ببیند. در مورد خطرهای احتمالی که ممکن است در زندگی با آنها روبرو شود نیز توصیه هایی شده است.
نوآموز در این قسمت دنیای پیرامون خود را بهتر درک می کند. و نسبت به زمین احساس مسئولیت بیشتری خواهد کرد.

 

کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثنا حسین پور

کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثنا حسین پور

 

 

نام کتاب

کتاب کار علوم پیش دبستانی

نویسنده

ثنا حسین پور

انتشارات

خیلی سبز

سال چاپ

1400

تعداد صفحات

80

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کار علوم پیش دبستانی خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×