کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) جورج اورول

کتاب مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات)

جورج اورول

دو زبانه (متن انگلیسی + ترجمه فارسی)

انتشارات اردیبهشت

تعداد
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
5/5 - (3 امتیاز)

برای خرید بهترین ترجمه کتاب مزرعه حیوانات جورج اورل (دو زبانه) که به قلعه حیوانات جورج اورل نیز مشهور است با ما باشید. این کتاب توسط انتشارات اردیبهشت با ترجمه ای روان به چاپ رسیده است. شخصیت های این داستان یک زندگی واقعی انسانی را در دنیای حیوانات به تصویر می کشد. جملات زیبای کتاب مزرعه حیوانات چنان انسان را غرق کتاب می کند که بعد از شروع نمی توانید آن را زمین بگذارید.

 

خرید کتاب مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) جورج اورول

 

همه حیوانات باهم برابرند ، اما بعضی برابرترند.

کتاب مزرعه ی حیوانات که در ایران قلعه حیوانات نیز شناخته شده است! به قلم جورج اورول در طول جنگ جهانی دوم به نگارش در آمده! و مارال طاهری آن را در 119 صفحه به فارسی ترجمه کرده است…

مزرعه ی حیوانات در باره گروهی از جانوران اهلی است که در اقدام آرمان گرایانه و انقلابی ، صاحب مزرعه ( آقای جونز) را از مزرعه اش فراری می دهند! تا خود اداره مزرعه را بدست گرفته و « برابری» و « رفاه » را در جامعه خود برقرار سازند.

رهبری این جنبش را گروهی از خوک ها بدست دارند!، ولی پس از مدتی این گروه جدید نیز به رهبری خوکی به نام ناپلئون همچون آقای جونز به بهره کشی از حیوانات مزرعه می پردازند و هر گونه مخالفتی را سرکوب می کنند…

 

خرید کتاب مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) جورج اورول - انتشارات اردیبهشت

خرید کتاب مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) جورج اورول – انتشارات اردیبهشت

 

اورول می‌نویسد

«مزرعه‌ی حیوانات اولین کتابی بود، که با آگاهی کامل نسبت به کاری که انجام می‌دهم، تلاش کردم اهداف سیاسی و اهداف هنری را در آن باهم ترکیب کنم.»

 

در بخشی از متن کتاب مزرعه (قلعه حیوانات) حیوانات جورج اورول می خوانیم

«بشر یگانه دشمن واقعی ماست. بشر را از صحنه دور سازید، ریشه‬ ‫گرسنگی و بیگاری برای ابد خشک می‌شود. ‫بشر یگانه مخلوقی است که مصرف می‌کند و تولید ندارد. نه شیر می‌دهد، نه تخم‬ می‌کند،! ضعیف‌تر از آن است که گاوآهن بکشد و سرعتش در دویدن به حدی نیست که‬ ‫خرگوش بگیرد. معذلک ارباب مطلق حیوان است. اوست که آنها را به کار می‌گمارد، و از‬ ‫دسترنج حاصله فقط آنقدر به آنها می‌دهد که نمیرند، و بقیه را تصاحب می‌کند.»

 

«‫حیوانات بیرون از ساختمان از خوک به انسان، از انسان به خوک و دوباره از خوک به انسان چشم دوختند؛ ولی دیگر نمی‌توانستند تشخیص دهند که کدام به کدام است!»

 

هم اکنون این کتاب بی نظیر را به صورت آنلاین از افشین بوک خریداری نمایید

 

 

نام کتاب

قلعه حیوانات, مزرعه حیوانات

نویسنده

جورج اورول

مترجم

نرگس حیدری منجیلی

انتشارات

اردیبهشت

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

200

قطع

رقعی

نوع جلد

جلد سخت (گالینگور)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مزرعه حیوانات (قلعه حیوانات) جورج اورول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×