کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب راهنمای داوری بین المللی

کتاب راهنمای داوری تجاری بین المللی انتشارات پیام دانشگاهی

مناسب برای دانشجویان رشته حقوق پیام نور و سایر دانشگاه ها

شامل:

خلاصه و نمونه سوالات، فلش کارت و …

تعداد
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (3 امتیاز)

اگر قصد خرید جزوه، نمونه سوال و یا خلاصه کتاب داوری تجاری بین المللی را دارید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید. در این نوشته کتاب راهنمای داوری تجاری بین المللی انتشارات پیام دانشگاهی را به شما معرفی می کنیم. این راهنما مناسب دانشجویان پیام نور می باشد. این کتاب شامل خلاصه، نمونه سوالات، نمودار درختی و … از این کتاب می باشد.

 

کتاب راهنمای داوری تجاری بین المللی پیام نور

انتشارات پیام دانشگاهی

شامل:

خلاصه، نمونه سوالات، فلش کارت و… از داوری تجاری بین المللی

 

چرا راهنما بخرم؟

خواندن کتاب بسیار زمان بر است و بسیار از دانشجویان دوست دارند جزوه ای کامل از کتاب داشته باشند. اکثر افراد هم اقدام به تهیه نمونه سوال برای آشنایی با آزمون می کنند. اما جزوه هایی که دستنویس دانشجویان است اکثرا ناقص است و نیاز شما را رفع نخواهد کرد. پیدا کردن جزوه نیز بسیار دشوار است. نمونه سوال هایی که از جاهای متفاوت تهیه می کنید معمولا پاسخ قابل اطمینانی ندارند و یا بدون پاسخ هستند.

انتشارات پیام دانشگاهی اقدام به کتاب راهنمای داوری تجاری بین المللی نموده است. این کتاب ها از طرفی شامل خلاصه کتاب است و یک جزوه کامل محسوب می شود. و از طرف دیگر نمونه سوالات تستی و تشریحی فراوانی همراه با پاسخ در آن موجود می باشد. یعنی چیزی که برای موفقیت در آزمون نیاز دارید به صورت یکجا در اختیار شما قرار داده شده است.

برای آشنایی بیشتر با ساز و کار این راهنما ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

 

ویژگی های کتاب راهنمای انتشارات پیام دانشگاهی

1. در ابتدا اهداف فصل بیان شده است. شما با خواندن آن به درک بهتری از فصل خواهی رسید.

2. نمودار درختی فصل ترسیم شده است. شما با یک نگاه ارتباط موضوعات فصل را در می یابی. این امر قدرت یادگیری را بسیار بالا می برد.

3. نکات غیر ضروری جذف شده و خلاصه مناسب آزمون در آن آورده شده است. به این صورت در زمان بسیار کمتری می توانید کتاب را مطالعه کنید.

4. تست و سوالات تستی بسیاری در راهنما مطرح شده است. شما برای موفقیت در آزمون تستی باید علاوه بر خواند کتاب با انواع تست های کتاب آشنا باشید. شما با مطالعه راهنما در امتحان کار راحتی خواهد داشت.

5. در پایان هر فصل خلاصه آن فصل به صورت فلش کارت آورده شده است. شما برای مرور و جمع بندی نیازی به خواندن دوباره همه مطالب ندارید. با این فلش کارت ها در کمترین زمان فصل را جمع بندی خواهی کرد.

 

موارد مشابهی که شاید علاقه داشته باشید
وزن 260 گرم

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب راهنمای داوری بین المللی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×