کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز | معرفی و خرید بهترین کتاب زبان بدن

خرید کتاب زبان بدن

نوشته آلن و باربارا پیز

انتشارات خلاق

ترجمه مریم شفقی

چگونه افکار دیگران را از طریق حرکاتی که موقع گفتگو دارند ، متوجه شویم؟

تعداد
قیمت:
۲۹۸,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
5/5 - (1 امتیاز)

کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز آلن و باربارا پیز درباره یکی از ارتباطات غیرکلامی مهم در زندگی انسان‌ها، یعنی زبان بدن، صحبت می‌کند. این کتاب راهنمای تعبیر حرکات بدن است. به زبان خودمانی یعنی با هر کسی حرف میزنید به حرکات بدنش هم در کنار گفته هاش توجه کنید، ببینم حرکات و رفتارش با گفته هاش هم خوانی دارد یا نه؟! برای خرید کتاب زبان بدن نوشته آلن پیز انتشارات خلاق ترجمه مریم شفقی که یکی از بهترین ترجمه های کتاب زبان بدن است با ما همراه باشید.

 

خرید کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز

انتشارات خلاق ترجمه مریم شفقی

 

در ابتدای کتاب خلاصه ای از مطالعات مربوط به دانشمندان رفتار شناسی را بیان کرده است. وی از تحقیقات انجام گرفته از طرف افراد در حوزه های جامعه شناسی ، انسان شناسی ، جانور شناسی ، آموزش و پرورش! ، روان پزشکی ، مشاوره خانوادگی ، معاملات حرفه ای و فروش را ترکیب کرده است. این کتاب شامل شیوه هایی برای درک افکار افراد از طریق بررسی حرکات و وضعیت بدن آنها در زمان سخن گفتن است. همچنین کتاب دربردارنده برخی تجارت و برخوردهایی می باشد که نویسنده طی پانزده سال کار مصاحبه ، ثبت نام ، آموزش افراد و مدیریت و فروش کالا ها کسب کرده است.

 

به طور خلاصه این کتاب به شما می گوید که

مهم نیست که چه می‌گویید، مهم این است که آنچه که می‌خواهید بگویید را به بهترین روش بیان کنید.

 

در بخشی از متن کتاب می خوانیم

«انسان نیز حباب شخصی قابل حمل‌اش را دارد که با خود به این طرف و آن طرف می‌برد و اندازه‌ی آن به تراکم جمعیت جایی بستگی دارد! که او در آن رشد کرده است. بنابراین این فاصله‌ی حریم شخصی با توجه به فرهنگ تعیین می‌شود. درحالی‌که بعضی فرهنگ‌ها، از جمله ژاپن، به جمعیت شلوغ عادت کرده‌اند، فرهنگ‌های دیگر «فضای وسیع باز» را ترجیح می‌دهند و دوست دارند فاصله‌ی خود را حفظ کنند. تمام چیزی که لازم دارید تا در برابر دیگرا مقام خود را بالا ببرید و قدرت و نفوذ خود را افزایش دهید! کمی توجه به ورزش‌های نرمشی غیر کلامی در دفترکار یا منزل‌تان است. متاسفانه دفاتر اکثر مدیران طوری آرایش یافته‌اند که علائم غیرکلامی منفی که ناخواسته به دیگران منتقل می‌شود! به ندرت مورد ملاحظه قرار می‌گیرند.»

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز ترجمه مریم شفقی انتشارات خلاق

کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز ترجمه مریم شفقی انتشارات خلاق

 

اطلاعاتی بیشتر درباره کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز

این کتاب شامل مفاهیم و آموزش‌هایی است که به خواننده کمک می‌کند تا بتواند با خواندن زبان بدن افراد متفاوتی که در اطرافش هستند، صحبت کند، احساسات آنها را درک کند و روابطش با اطرافیان را بهبود بخشد. این کتاب جامعیتی فوق‌العاده دارد و در طول صفحاتش به موضوعاتی از قبیل حرکات بدن و نحوه تفسیر آنها، اصول ارتباط غیرکلامی، بیان عواطف و احساسات از طریق زبان بدن، تکنیک‌های فروتنی و اعتماد به نفس و بسیاری مطالب دیگر به طور کامل پرداخته است. کتاب زبان بدن معمولاً به عنوان یک راهنمای عملی پیشنهاد می‌شود که به خوانندگان کمک می‌کند تا در ارتباطاتشان با دیگران، از قدرت زبان بدن بهره بگیرند و ارتباطاتی عمیق‌تر و موثرتر را برقرار کنند.

نام کتاب

زبان بدن

نویسنده

آلن پیز, باربارا پیز

مترجم

مریم شفقی

انتشارات

خلاق

سال چاپ

1402

تعداد صفحات

308

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زبان بدن آلن و باربارا پیز | معرفی و خرید بهترین کتاب زبان بدن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×