کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

آزمایشگاه جانورشناسی 2 (پیام نور)

کتاب آزمایشگاه جانورشناسی 2

بهرام حسن زاده کیابی

انتشارات پیام نور

تعداد
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

در این نوشته می توانید اقدام به مشاهده قیمت و خرید آنلاین کتاب آزمایشگاه جانورشناسی 2 بهرام حسن زاده کیابی انتشارات پیام نور نمایید.

 

کتاب آزمایشگاه جانورشناسی 2 (پیام نور)

 

فهرست

این کتاب شامل ۹ کاوش می باشد که هفت کاوش از آن به جانورشناسی مهره داران (عملی) اختصاص دارد. کاوش هشتم راهنمای مصور ماهیان ایران و نهمین کارواش راهنمای مصور پرندگان ایران می باشد.

 

اطلاعاتی درباره کتاب آزمایشگاه جانورشناسی 2 (پیام نور)

اولین کاوش اندام های مختلف ماهی کپور تشریح و بررسی می نماید. ماهی کپور یک نمونه بارز ماهی استخوانی عالی می باشد که در مقایسه با سایر ماهیان غضروفی پیشرفت هایی در اسکلت بندی و برخی از اندام ها مشاهده می شود.

کاوش دوم در دو جلسه انجام می پذیرد. این فصل به تشریح و بررسی اندامهای یک دوزیست (قورباغه یا وزغ) می پردازد. فراوان ترین دوزیست که در بیشتر نقاط ایران می‌تواند مورد استفاده کارهای آزمایشگاهی قرار گیرد از راسته دوزیستان بی دم می باشد.

کاوش سوم نیز شامل دو جلسه می باشد که لاکپشت خرزی بازی را تشریح می نمایند. این نوع لاک پشت شاید فراوان ترین لاکپشت ایران باشد که به صورت وسیعی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب پراکنده شده است.

چهارمین کاوش به مارمولک اختصاص دارد. این کارواش اندامهای یک مارمولک را مورد بررسی و تشریح قرار می دهد. موضوع کاوش پنجم مار پلنگی یا مار شتری می باشد. این کارواش یک مار غیر سمی را تشریح و بررسی می نماید.

کاوش ششم به بررسی و تشریح اندام های یک گونه پرنده می پردازد. کبوتر معمولی و یا خویشاوند نزدیک تر آن آن به نام کبوتر چاهی در این کاوش مورد بررسی قرار می گیرد.

کاوش هفتم اندام های مختلف گربه یک پستاندار می باشد را بررسی می نماید.  هشتمین کارواش شما را با ریشه شناسی ماهیان عمده ایران آشنا می نماید. در آخرین کاوش نیز با صفات مشخص و مهم پرندگان برگزیده ایران آشنا خواهی شد.

 

کتاب آزمایشگاه جانورشناسی 2 بهرام حسن زاده کیابی انتشارات پیام نور

کتاب آزمایشگاه جانورشناسی 2 بهرام حسن زاده کیابی انتشارات پیام نور

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
وزن 234 گرم
نام کتاب

آزمایشگاه جانورشناسی 2

نویسنده

بهرام حسن زاده کیایی

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1390

تعداد صفحات

136

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمایشگاه جانورشناسی 2 (پیام نور)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×