کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

کتاب آیات الاحکام 2

دکتر عابدین مومنی

انتشارات پیام نور

قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (3 امتیاز)

در این نوشته از کتابسرای افشین می توانید اقدام به مشاهده قیمت و خرید اینترنتی کتاب آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی انتشارات پیام نور نمایید.

 

کتاب آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

 

فهرست

متن عربی احکام الحجر احکام حجر النوع الثالث عشر نوع سیزدهم از انواع عقود و ایقاعات النوع الرابع عشر نوع چهاردهم از انواع عقود و ایقاعات البحث الثاني (العهد) بحث دوم در مورد عهد می باشد البحث الثالث (اليمين) بحث سوم احکام سوگند

كتاب المطاعمم و المشارب احکام خوراکیها و نوشیدنیها كتاب المطاعمم و المشارب (القسم الثانی) بخش دوم: خوراکیها و نوشیدنیهای حرام القسم الثالث بخش سوم: مبحث خوراکیها و نوشیدنیهای حلال

 

اطلاعاتی درباره کتاب آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)

چون دلالت آیات به همه احکام مستند به قرآن یکسان نیست فقهای بزرگوار کتابهایی در پیرامون آیاتی که احکام از آن استنباط می شود نگاشتند و صحت یا عدم صحت استناد احكام امستنبط به قرآن را مورد تأمل و اجتهاد قرار دادند که از جمله بهترین کتابها در تفسیر آیات مربوط به احکام کتاب کنز العرفان في فقه القرآن» تأليف مقدادبن عبدالله بن محمد بن حسین بن محمد سیوری حلى متوفای ۸۳۶ است.

مشهور، آیات مربوط به احکام را پانصد آیه می دانند که معاصر فاضل مقداد کتاب خودش را در تفسیر پانصد آیه نامیده است ولی مؤلف محترم کنزالعرفان این سخن و رای را قبول ندارد، چنان که می فرماید: | مشهور بین قوم این است که آیاتی که مربوط به احکام میباشد پانصد آیه است، آن تعداد با محاسبه آیات متکرر و متداخل صحیح است، اگر آیه های تکراری و متداخل محاسبه نشود رقم آیات مربوط به احکام به آن تعداد نمی رسد. ! کسی که بر این کتاب ما اطلاع پیدا میکند و عدد آیاتی که در آن ذکر گردیده را شمارش می نماید گمان نبرد که ما چیزی از آیات مربوط به احکام را ترک کرده ایم، که گمان بد به آن برده است و نمی داند که معیار در نزد صاحبان بصیرت و نظر فقط تحقیق و اعتبار عقلی است، نه ذکر آیات بسیار و مشهور.

بنابراین مؤلف محترم عدد آیات مربوط به احکام را تحقيقا پانصد آیه نمی داند. و معیار در اعتبار کتاب را تحقیقی بودن آن و تحلیل دقیق عقلی آیات می داند.

کتاب حاضر به بررسی بخشی از عقود و احکام طبق سرفصل های ذکر شده می پردازد. زیرا در این کتاب پرداختن به همه آیات مربوط به احکام که شامل عبادات و معاملات (عقود و ایقاعات) و احکام می شود مقدور نمی باشد.

 

 

خرید کتاب آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی انتشارات پیام نور

خرید کتاب آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی انتشارات پیام نور

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
نام کتاب

آیات الاحکام 2

نویسنده

دکتر عابدین مومنی

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1390

تعداد صفحات

230

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیات الاحکام 2 دکتر عابدین مومنی (پیام نور)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×