کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

حقوق اداری 2 (حسن خسروی، ابراهیم موسی زاده)

کتاب حقوق اداری 2

دکتر حسن خسرو و دکتر ابراهیم موسی زاده

انتشارات پیام نور

تعداد
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.3/5 - (3 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید کتاب حقوق اداری 2 دکتر حسن خسرو و دکتر ابراهیم موسی زاده انتشارات پیام نور (رشته حقوق) در این نوشته با ما همراه باشید.

 

کتاب حقوق اداری 2 حسن خسرو و ابراهیم موسی زاده (پیام نور)

 

فهرست

فصل اول. حقوق استخدامی در حقوق اسلام و حقوق موضوعه

فصل دوم. قراردادهای اداری در حقوق اسلام و حقوق موضوعه

فصل سوم. مسئولیت در نظام اداری حقوق اسلام و حقوق موضوعه

 

 

اطلاعاتی درباره کتاب حقوق اداری 2 حسن خسرو و ابراهیم موسی زاده (پیام نور)

حقوق اداری مانند بقیه شاخه ها و گرایش های دانشگاه حقوق مباحثی منظوم وقار و منسجم دارد. این مباحث با تعریف و تبیین مفردات و آشنایی با موضوعات و مفاهیم حقوق اداری آغاز می شود که در کتاب حقوق اداری ۱ بررسی گشته است.

بعد از مرحله آغازین به شناخت منابع و مبانی پرداخته می شود و هدف آن فهم مواد و مفاد حقوق اداری می باشد. از طرف دیگر مبانی و منابع ریشه در ارزشهای بنیادین حاکم در هر نظام حقوقی دارد. زیرا تعریف و تفسیر مبنا های مهمی مانند آزادی، عدالت، خدمت عمومی، برابری، نظم عمومی، منفعت عمومی و … که بنای حقوق اداری بر پایه های آن استوار می باشد در گرو فهم ما از منابع و فهم منابع نیز در گرو درک ارزش های نخستین می باشد که اندیشه های حقوقی از آنها سرچشمه می گیرد تمامی مباحث این مباحث در حقوق اداری ۱ بررسی شده است.

باید این نکته را مدنظر قرار داد که صرف تکیه بر منابع و مبانی راهکار تان برای طراحی و فهم نظام حقوقی به حساب نمی آید زیرا که مبانی و منابع به نوبه خود قابل تفسیر می باشد و ممکن است با رویکردهای متضاد تفسیر شوند. به همین سبب باید مفاهیمی را دنبال نمود که با توسل به آن ها بتوان مبانی را قابل لمس نمود بود زیرا نوبت به مباحث مربوط به اصول و قواعد حقوق اداری می‌رسد که مبارزه آنها هم در حقوق اداری ۱ بررسی شده است.

تا این جای کار تازه وسط راه هستیم و این آغازی برای تخصص و تتبع حقوقی و تفسیر و تحلیل مواد و مفاهیم قانونی در پرتو منابع مبانی و اصول و قواعد حقوقی می باشد تا دانش آموخته حقوق اداری بتواند نظام اداری را در پرتو حقوق بهتر شناخته و در طی نماید که این مهم بر عهده سرفصل های حقوق اداری ۲ می باشد.

از این‌ رو قوانین مربوط به استخدامی قراردادهای اداری و مسئولیت های مدنی دولت و اداره به عنوان مهمترین قوانین حاکم بر نظام اداری در پرتو منابع، مبانی و اصول و قواعد حقوق اداری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

 

 

 

کتاب حقوق اداری 2 (حسن خسروی، ابراهیم موسی زاده) انتشارات پیام نور

کتاب حقوق اداری 2 (حسن خسروی، ابراهیم موسی زاده) انتشارات پیام نور

 

وزن 444 گرم
نام کتاب

حقوق اداری 2

نویسنده

دکتر ابراهیم موسی زاده, دکتر حسن خسروی

انتشارات

پیام نور

سال چاپ

1398

تعداد صفحات

269

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حقوق اداری 2 (حسن خسروی، ابراهیم موسی زاده)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×