کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

دفتر ریاضی هفتم (+ پرسش های مکمل 1401)

دفتر ریاضی هفتم

انتشارات پویش اندیشه خوارزمی

تعداد
قیمت:
۱۳۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.6/5 - (5 امتیاز)

برای مشاهده قیمت و خرید دفتر ریاضی هفتم انتشارات پویش اندیشه خوارزمی با ما باشید. این دفتر همراه با پرسش های مکمل، تمرین درس به درس و ارزشیابی دوره ای می باشد که در پایان دفتر به صورت یک بخش مجزا در اختیار شما قرار می گیرد.

 

دفتر ریاضی هفتم (پویش)

همراه با

پرسش های مکمل

تمرینهای درس به درس

ارزشیابی دوره ای

 

فهرست

فصل اول. راهبردهای حل مسئله

فصل دوم. عدد های صحیح

فصل سوم. جبر و معادله

فصل چهارم. هندسه و استدلال

فصل پنجم. شمارنده ها و اعداد اول

فصل ششم. سطح و حجم

فصل هفتم. توان و جذر

فصل هشتم. بردار و مختصات

فصل نهم. آمار و احتمال

 

اطلاعاتی درباره دفتر ریاضی هفتم (پویش)

یکی از درس های بسیار مهم در همه مقاطع تحصیلی درس ریاضی می باشد. مطالعه این درس نسبت به سایر دروس متفاوت می باشد و اگر دانش آموز برای یادگیری آن دست به قلم نشود و تمرین و مسائل گوناگون را حل نکند قادر به یادگیری آن مبحث نخواهد بود.

به همین خاطر در سراسر کتاب های ریاضی مشاهده می کنیم که مسئله ها تمرینات کار در کلاس و … گنجانده شده است. از طرفی برای حل آنها در کتاب درسی فضای کافی وجود ندارد و اگر دانش آموز بخواهد به آنها در کتاب درسی پاسخ دهد باعث درهم ریختگی و نامنظم شدن کتاب می شود. این کار باعث می شود که در آینده دانش آموز برای مطالعه و مرور آنها نیز دچار سردرگمی شود و راغب به مطالعه آنها نباشد.

از این رو نیاز است که برای این کتاب یک دفتر مخصوص در نظر گرفته شود و همه این مسائل و تمرینات همراه با شکل آنها در دفتر وارد شود و فضای کافی برای پاسخ آنها نیز در نظر گرفته شود. این کار باعث خستگی دانش آموزان می شود.

انتشارات پویش اندیشه خوارزمی اقدام به چاپ دفتر ریاضی کرده که و صورت تمامی مسائل کتاب را همراه با شکل به صورت رنگی در آن چاپ کرده و برای حل آنها نیز فضای کافی در نظر گرفته شده است.

برای انجام تمرینات بیشتر نیز پرسش های مکمل تمرین های درس به درس و ارزشیابی دوره ای نیز به این دفتر اضافه شده که باعث تمرین بیشتر و یادگیری بهتر دانش آموزان می  شود.

 

 

وزن 376 گرم
نام کتاب

دفتر ریاضی هفتم

انتشارات

پویش اندیشه خوارزمی

تعداد صفحات

104, 120

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر ریاضی هفتم (+ پرسش های مکمل 1401)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×