کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

دفتر ریاضی چهارم دبستان

دفتر چهارم دبستان

انتشارات پویش اندیشه خوارزمی

تعداد
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4/5 - (4 امتیاز)

برای خرید اینترنتی دفتر ریاضی چهارم دبستان انتشارات پویش اندیشه خوارزمی با افشین بوک همراه باشید. دفتر ریاضی چهارم ابتدایی که توسط این نشر چاپ شده است، کاملا رنگی بوده و شامل صورت تمامی مسائل، تمرینات، کار در کلاس و … می باشد و فضای کافی برای حل آنها نیز در نظر گرفته است.

 

دفتر ریاضی چهارم دبستان (پویش)

 

فهرست

فصل اول. اعداد و الگوها

فصل دوم. کسر

فصل سوم. ضرب و تقسیم

فصل چهارم. اندازه گیری

فصل پنجم. عدد مخلوط و اعشاری

فصل ششم. شکل های هندسی

فصل هفتم. آمار و احتمال

 

اطلاعاتی درباره دفتر ریاضی چهارم دبستان (پویش)

درس ریاضی یکی از دروس مهم در همه مقطع های تحصیلی می باشد. به همین خاطر در کتاب درسی برای یادگیری این کتاب تمرینات، کار در کلاس، مسئله ها و خودآزمایی های زیادی وجود دارد. ولی برای حل این تمرینات فضای کافی در کتاب درسی وجود ندارد.

از این رو دانش آموز باید تمام صورت مسئله راه همراه با شکل در یک دفتر بنویسد سد و برای پاسخ آنها نیز فضای کافی در نظر بگیرد. این کار برای همه دانش آموزان به خسته کننده نباشد و و ممکن است باعث دلزدگی آنها از این درس شود.

به همین خاطر انتشارات های گوناگون این اقدام به چاپ دفتر ریاضی کرده اند. یکی از بهترین انتشاراتی که این کار را انجام داده است انتشارات پویش اندیشه خوارزمی می باشد. دفتر هایی که توسط این انتشارات به چاپ رسیده است تمام صورت مسئله ها تمرینات و غیره کتاب را به صورت کاملاً رنگی چاپ کرده و برای پاسخ به آنها نیز فضای کافی در نظر گرفته شده است.

از این رو با تهیه این دفاتر می توانید بازدهی دانش آموز را بالا ببرید، در زمان دانش آموز بسیار صرفه جویی کرده و برای مرور تمرینات نیز یک دفتر بسیار مرتب در اختیار آن‌ها قرار قراردادی که برای مطالعه و مرور تمرینات باعث تشویق آنها می شود.

 

 

عکس دفتر ریاضی چهارم دبستان

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید
وزن 300 گرم
نام کتاب

دفتر ریاضی چهارم

انتشارات

پویش اندیشه خوارزمی

تعداد صفحات

184

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر ریاضی چهارم دبستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×