کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

رستم و اسفندیار (نظم 2 بخش 2) – حسن انوری

کتاب رستم و اسفندیار (نظم 2 بخش 2)

دکتر حسن انوری

انتشارات پیام نور

تعداد
قیمت:
۱۳۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (3 امتیاز)

برای بررسی، مشاهده قیمت و خرید اینترنتی کتاب رستم و اسفندیار (نظم 2 بخش 2) حسن انوری انتشارات پیام نور در این نوشته با کتابسرای افشین همراه باشید.

 

کتاب رستم و اسفندیار (نظم 2 بخش 2) – حسن انوری – انتشارات پیام نور

 

فهرست

داستان رستم و اسفندیار در نسخه‌های منقح شاهنامه در حدود ۱۷۰۰ بیت است.

کتاب حاضر که برای استفاده دانشجویان چاپ و نشر شده است شامل ۱۶۸۱ بیت می باشد که کم و بیش با نسخه چاپ شده به وسیله آکادمی علوم اتحاد جماهیر شوروی مطابق است. در این اثر حدود ۵۰۰ بیت از آن حذف شده و به صورت نثر باز گفته شده تا سلسله حوادث از هم گسیخته نشود.

 

اطلاعاتی درباره کتاب رستم و اسفندیار (نظم 2 بخش 2) – حسن انوری – انتشارات پیام نور

داستان رستم و اسفندیار در ادبیات فارسی یکی از از دلکش ترین و زیباترین آثار داستانی می باشد. این شاه کار بی مانند بر تارک ادب فارسی می درخشد.

نبوغ هنری فردوسی اثری را خلق کرده که در بین آثار داستانی فارسی نظیر ندارد و این هنر آنجاست که فردوسی رستم و اسفندیار را در میدان جنگ مقابل یکدیگر قرار می‌دهد بلکه آن جایی است که شاعر این دو شخصیت بی مانند اسطوره های کهن ایرانی را در میدان سخن روبرو می کند. گفتگوی آنها در نهایت استادی پرداخته شده است.

گفت و باز گفت، ستایش و نکوهش، آفرین و سرزنش و اعتراض و ضد اعتراض با هنرمندی تمام در کنار هم قرار گرفته است. رستم برای دفاع از از شرف و نام خود آمده و سخنان اسفندیار سرچشمه از ایمانی پرشور می گیرد. دو نیروی فوق بشری که در عین حال تجسم آرزوهای همه انسان ها هستند رویا روی هم قرار می گیرند.

تقارن نیروها حیرت انگیز است. نیروی فرا بشری رویین تنی اسفندیار، با قدرت فرابشری سیمرغ که در کنار رستم قرار دارد تقارن می یابد. پدر رستم زاد است که مردی خردمند و مهربان می باشد و در مقابل او در کنار اسفندیار پشوتن است. حتی در دنیای ذهنی رستم و اسفندیار قرینه سازی شده است.

 

کتاب رستم و اسفندیار حسن انوری انتشارات پیام نور

کتاب رستم و اسفندیار حسن انوری انتشارات پیام نور

 

وزن 392 گرم
نام کتاب

رستم و اسفندیار

نویسنده

حسن انوری

انتشارات

پیام نور

تعداد صفحات

248

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستم و اسفندیار (نظم 2 بخش 2) – حسن انوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×