کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

به شما می آموزد که چگونه به روش ثروتمندان

و با اندیشه خود به خواسته هایتان برسید.

این کتاب حاصل 25 سال تحقیق ناپلئون هیل

روی زندگی بزرگترین ثروتمندان و انسانهای موفق می باشد.

تعداد
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
5/5 - (1 امتیاز)

برای خرید بهترین ترجمه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل با تخفیف همراه ما باشید. در این مطلب به بررسی ترجمه فارسی این کتاب از انتشارات نیک فرجام به ترجمه بهاره مرادقلی می پردازیم. در زیر می توانید نقد و خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را ببینید سپس اقدام به خرید نمایید.

 

 خرید بهترین ترجمه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل 

انتشارات نیک فرجام

خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

 

درباره این کتاب بدانید

ناپلئون هیل نویسنده این کتاب 25 سال از عمر خود را گذاشته است. او در این سالها روی زندگی بیش از 25000 نفر از افراد ثروتمند تحقیق می کرد. او نتایجی که در طی این سالها و با تحقیق فراوان بدست آورده را در این کتاب خلاصه می کند. با این توضیح باید دریابید که هر هزینه ای برای این کتاب بپردازید ارزشش را دارد. زیرا شما تجربه 25 ساله یک پژوهشگر در رشته ای که تحقیق کرده را بدست خواهید آورد.

 

ناپلئون هیل چه کسی بود و فلسفه او چه بود؟

درباره ناپلئون هیل بدانید

ناپلئون هیل در یک خانواده فقیر در سال ۱۸۸۳ در یک آلونک یک خوابه در ویرجینا به دنیا آمد. او در ۱۲ سالگی یتیم شد و به خویشاوندانش سپرده شد. برای غلبه کردن بر فقر سعی کرد تا تحصیلات خود را ادامه دهد و تبدیل به یکی از نوابغ عملگرای زمان خودش شود. در سیزده سالگی برای روزنامه های محلی کوچک مطالب می نوشت. وقایعی را که در منطقه رخ می داد به صورت داستان و گزارش به رشته تحریر در می آورد. البته به خاطر غلبه بر فقر همیشه به این موضوع فکر می کرد که چرا مردم در به دست آوردن موفقیت و خوشحالی حقیقی در زندگی ناکام می مانند؟

برای گذران زندگی هر دو شغل حقوق و روزنامه نگاری را دنبال می کرد. شغل اولیه او به عنوان گزارشگر، مخارج تحصیل مدرسه او را تأمین می کرد. شانس بزرگ او زمانی بود که به او ماموریت داده شد تا در مورد موفقیت مردان معروف و پرآوازه یک مجموعه داستانی بنویسد.

 

شروع موفقیت

یکی از مردانی که برای مجموعه داستانی اش به او معرفی شد. اندرو کارنگی – غول، اقتصاد جهانی در صنعت فولاد و استیل، بود. آقای کارنگی چنان مجذوب و شیفته روزنامه نگار جوان شد که حق العملی بابت مأموریتی به او داد که برای ۲۵ سال بعد زندگی هیل هم کفایت می کرد. آن پروژه، معرفی بیش از ۵۰۰ میلیونر برای رسیدن به فرمول موفقیتی بود که یک فرد معمولی و متوسط بتواند از آن استفاده کند.

مصاحبه شوندگان شامل ثروتمندترین و بانفوذترین مردان آن زمان بودند. از جمله توماس ادیسون، الكساندر گراهام بل، هنری فورد، چالز ام شواب، تئودور روزولت، ویلیام ریلگی آر، جان وانا میکر، ویلیام جنینگ برایان، جرج ایستمن، وودرو ويلسون، ویلیام اچ تفت. جان دی راکفلر و خیلی های دیگر که امروزه زیاد شناخته شده نیستند. در طول انجام این پروژه اندرو کارنگی به عنوان مشاور و راهنمای هیل، در تهیه فرمولی برای فلسفه موفقیت و ترسیم افکار و جارب افراد مصاحبه شده به او کمک می کرد.

موفقیت کتاب «رازهای تغییر افکار در جذب ثروت» به عنوان راهنمایی برای رهبران تجاری، خطیبان و نویسندگان کتب بود و هیل را تبدیل به یکی از میلیونرهای زمان خودش کرد.

 

پایان زندگی

ناپلئون هیل در نوامبر سال ۱۹۷۰ بعد از یک دوره طولانی حرفه ای موفقیت آمیز درگذشت. کارهای او مبنای دستاوردهای شخصی بود و تقریبا به مدت ۷۰ سال روی خوانندگانش تأثیر گذاشته است. به روز کردن یک کار کلاسیک وظیفه ای بس بزرگ است. فلسفه ی بنیادین و پایه نویسنده را نمی توان تغییر داد. و همیشه این کتاب متعلق به ناپلئون هیل خواهد بود نه من. من همان کاری را می کنم که یک مرمت کار آثار نقاشی باستانی برای تعمیر و مرمت اثر می کند.

 

 در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل می آموزید 

ثروت با یک حالت ذهنی آغاز می شود.

هنگامی که ثروت به سمت شما جاری می شود حرکتی بس سریع دارد. آنگونه که تعجب می کنید این چند سال کجا پنهان بوده است.

 

چطور با اندیشیدن می شود ثروتمند شد؟

شما روزانه با عادت های فکری که دارید از خواب بیدار می شوید و معمولا 80 – 90 درصد کارهای تکراری روزانه خود را انجام می دهید. اگر بتوانید عادت های فکری خود در فقر و نداری پرورش یافته را تغییر دهید بدون شک به خواسته هایتان خواهی رسید. این نتیجه ای است که در طی 25 سال تحقیق روی زندگی ثروتمندان بدست آمده است. راهکارهای آن را می توانید در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل مشاهده نمایید.

در این کتاب شش گام به شما آموزش داده می شود که با رعایت آنها می توانید به خواسته هایتان برسید.

 

 

برای خرید این کتاب فوق العاده همین الان آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید….

 

نام کتاب

بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده

ناپلئون هیل

انتشارات

سپهر ادب

تعداد صفحات

240

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×