کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید

کتاب های ترم اول رشته حقوق

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: ۲۱ تیر ۱۴۰۲
بازدید: 23,494 views
کتاب های ترم اول رشته حقوق
4.7/5 - (7 امتیاز)

کتابهای رشته حقوق ترم اول به عنوان پایه ای برای درک و فهم مفاهیم و اصول حقوقی است که در سال های بعدی پیشرفت می‌کنید. انتخاب کتاب‌های مناسب در این ترم بسیار مهم و تاثیرگذار است. در این مقاله، به بررسی و خرید کتابهای رشته حقوق ترم اول دانشگاه پیام نور و کتابهای رشته حقوق ترم اول دانشگاه آزاد می پردازیم. اگر در ترم های بالا تدریس می کنید و یا می خواهید همه کتابهای این رشته را ببینید می توانید از دسته بندی کتابهای رشته حقوق دیدن نمایید. خوب است بدانید که برای خرید کتابهای دانشگاهی به صورت آنلاین، کتابسرای افشین یکی از معتبرترین و کاملترین مراجع است.

 

کتابهای رشته حقوق ترم اول دانشگاه پیام نور

کتابهای رشته حقوق ترم اول دانشگاه پیام نور در تمامی کشور به صورت مشترک معرفی می شود. یعنی شما در هر شهری تدریس می کنید باید همین کتابهای را مطالعه کنید. در ادامه به معرفی این کتابهای می پردازیم.

 

کتاب مقدمه علم حقوق دکتر ناصر کاتوزیان

درس مقدمه علم حقوق

برای درس مقدمه علم حقوق، کتاب “مقدمه علم حقوق و مطالعه در نظام حقوقی ایران” نوشتهٔ ناصر کاتوزیان را پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب به شما با تاریخچه و مبانی علم حقوق آشنا می‌شود و تحلیلی جامع از ساختار و اجزای سیستم حقوقی ایران را ارائه می‌دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب مقدمه علم حقوق کاتوزیان

 

 

کتاب حقوق بین الملل عمومی دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی

درس حقوق بین‌الملل عمومی

برای درس حقوق بین‌الملل عمومی، کتاب “حقوق بین‌الملل عمومی” نوشتهٔ ضیاءی بیدلی را توصیه می‌کنیم. این کتاب به بررسی قوانین و اصول حقوق بین‌الملل عمومی می‌پردازد و درک مفاهیم اساسی و قوانین بین‌الملل را به شما ارائه می‌دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب حقوق بین الملل عمومی بیگدلی

 

 

کتاب حقوق اساسی ۱ حسن خسروی (پیام نور)

درس حقوق اساسی

برای درس حقوق اساسی، کتاب “حقوق اساسی ١” نوشتهٔ حسن خسروی را معرفی می‌کنیم. این کتاب به بررسی حقوق و آزادی‌ها در قانون اساسی کشور می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا مفاهیم اساسی در حقوق را درک کنید.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب حقوق اساسی 1

 

 

کتاب حقوق مدنی 1 (اشخاص و محجورین) - دکتر صفایی وقاسم زاده

درس حقوق مدنی (اشخاص و حمایت از محجورین)

برای درس حقوق مدنی، کتاب “حقوق مدنی: اشخاص و حمایت از محجورین” نوشتهٔ سید حسن صفائی و سیدمرتضی قاسم‌زاده را پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب به بررسی حقوق و وظایف اشخاص در حقوق مدنی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا درک عمیقی از حقوق افراد و مسئولیت‌های قانونی آنها داشته باشید. به این دلیل در دسته کتاب های ترم اول رشته حقوق قرار می گیرد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب حقوق مدنی 1 (اشخاص و محجورین) صفایی

 

 

کتاب حقوق تجارت: کلیات، معاملات تجاری، تجار و سازماندهی فعالیت تجاری

درس حقوق تجارت

برای درس حقوق تجارت، کتاب “حقوق تجارت: کلیات، معاملات تجاری، تجار و سازماندهی فعالیت” نوشتهٔ ربیعا اسکینی را توصیه می‌کنیم. این کتاب نیز جزو کتابهای رشته حقوق ترم اول است و به بررسی قوانین و مقررات مرتبط با تجارت، حقوق معاملات تجاری و سازماندهی فعالیت‌های تجاری می‌پردازد. با مطالعه این کتاب، شما قادر خواهید بود تا تفاوت‌های حقوق تجارت با حقوق مدنی و جوانب مهم دیگر در حقوق تجارت را درک کنید.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : حقوق تجارت 1 ربیعا اسکینی

 

 

کتاب فارسی عمومی گروه مولفان انتشارات پیام نور

درس فارسی عمومی

برای تقویت و بهبود مهارت‌های نگارش و ارتباطات زبان فارسی، کتاب “فارسی عمومی” توسط گروه مولفان تدوین شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در نگارش متون حقوقی صحیح و قابل درک عمل کنید و دستور زبان و اصول نگارش را بهبود دهید.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : فارسی عمومی پیام نور (گروه مولفان)

 

 

زبان انگلیسی عمومی دکتر منوچهر جعفری گهر (پیام نور)

درس زبان خارجه

برای تقویت مهارت زبان انگلیسی در حوزه حقوق، کتاب “زبان انگلیسی عمومی” نوشتهٔ منوچهر جعفری گهر را پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب به شما در یادگیری و فهم مفاهیم اساسی حقوقی به زبان انگلیسی کمک می‌کند و باعث تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خوانداری و نوشتاری شما در زبان انگلیسی می‌شود.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب زبان انگلیسی عمومی جعفری گهر

 

 

 

جدول کتابهای ترم اول رشته حقوق دانشگاه پیام نور

در ادامه می توانید کتابهای معرفی شده دانشگاه پیام نور را در یک جدول و به صورت تفکیک شده مشاهده کنید.

نام درس نام کتاب نویسنده انتشارات
مقدمه علم حقوق مقدمه علم حقوق و مطالعه در نظام حقوقي ايران ناصر كاتوزيان گنج دانش
حقوق بين الملل عمومي(1) حقوق بين الملل عمومي ضيايي بيگدلي گنج دانش
حقوق اساسي (1) حقوق اساسي ١ حسن خسروي حسن خسروي پیام نور
حقوق مدني (1)اشخاص و حمايت از محجورين حقوق مدني اشخاص و محجورين سيد حسن صفائي – سيدمرتضي قاسم زاده سمت
حقوق تجارت (1) تجار واعمال تجاري حقوق تجارت: كليات، معامالت تجاري، تجار و سازماندھي فعاليت ربيعا اسكيني سمت
فارسي عمومي عمومي فارسی عمومی گروه مولفان پیام نور
زبان خارجه زبان انگلیسی عمومی محمود علیمحمدی، حسن خلیلی پیام نور

 

 

کتابهای رشته حقوق ترم اول دانشگاه آزاد

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که کتاب هایی که در بالا معرفی شده منابع پیام نور هستند. کتابهای رشته حقوق ترم اول دانشگاه آزاد بستگی به استاد هر درس ممکن است کتابهای متفاوتی معرفی شود. دانشجویان دانشگاه آزاد نیاز است تا جلسه اول در دانشگاه حضور پیدا کنند و از استاد منبعی که برای آن درس تدریس می شود را جویا شوند.

 

کتابهای به روز رشته حقوق

از طرفی، استفاده از کتاب‌های معتبر و به‌روز از اهمیت بالایی برخوردار است. این کتاب‌ها توسط نویسندگان مجرب و متخصص در حوزه حقوق تدوین شده‌اند و مطالب آنها با تحقیق دقیق و منابع معتبر تأیید شده است. با خرید و مطالعهٔ کتاب‌های مذکور، شما از تجربیات چندین سالهٔ نویسندگان بهره‌مند می‌شوید و در مسیر تحصیلی خود پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهید کرد. همچنین، این کتاب‌ها به عنوان یک منبع مرجع قابل اعتماد برای مطالعات بیشتر و تحقیقات حقوقی شما خواهند بود.

 

قیمت کتاب های ترم اول حقوق

قیمت کتاب های ترم اول حقوق به دانشگاهی که در آن تدریس می کنید و نرخ روز وابسته است. در بالا سعی کردیم لیست برخی از کتابهای ترم اول رشته حقوق را برای شما قرار دهیم و به کتاب مربوطه نیز لینک دهیم تا بتوانید اطلاعات و همچنین قیمت آن را مشاهده نمایید. اگر کتاب دیگری به جز کتابهای بالا به شما معرفی شده است می توانید با استفاده از سرچ سایت کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید و از قیمت آن مطلع شوید. همچنین اگر کتاب شما روی سایت بارگزاری نشده است با پشتیبانی افشین بوک در ارتباط باشید تا موجودی انبار برای شما بررسی شود.

 

کتاب های رشته حقوق پیام نور

در این مقاله با کتابهای ترم اول رشته حقوق به صورت کامل آشنا شدید. درباره کتابهای دانشگاه پیام نور نیز توضیحاتی داده شد. اگر دانشجوی دانشگاه پیام نور هستید پیشنهاد می کنم از صفحه کتاب های رشته حقوق پیام نور نیز دیدن کنید تا اطلاعات کاملتری درباره کتابهای رشته خود در این دانشگاه بدست آورید.

 

جمع بندی

در نهایت، با توجه به اهمیت کتاب‌های رشته حقوق ترم اول، پیشنهاد می‌کنیم که در هر درس، کتاب مربوطه را با دقت مطالعه کنید، یادداشت‌های لازم را بردارید و با استفاده از منابع دیگر هم به توسعهٔ دانش خود پردازید. با مطالعهٔ کتاب‌های مذکور، شما آمادگی لازم را برای امتحانات و فعالیت‌های درسی خود خواهید داشت و به عنوان یک دانشجوی موفق در حوزهٔ حقوق، به رشد و توسعهٔ حرفه‌ای خود خواهید پرداخت.

به شما توصیه می‌کنیم همواره با استفاده از کتاب‌های مناسب و منابع معتبر، همراه با تکرار و تمرین مسائل حقوقی، به دستاوردهای بزرگ‌تر در مسیر تحصیل خود دست یابید. پیشرفت شما در رشته حقوق، نه تنها اندازهٔ علاقه و استعداد شما را نشان می‌دهد، بلکه در آینده کاری شما نیز تأثیر فراوانی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

فرشاد نمازی زاده

دیدگاه‌ها

موسوی در 16 مهر 1402 گفته:

سلام قیمت کلی کتاب های ترم اول حقوق چقدر میشه

پاسخ

    فرشاد نمازی زاده در 2 آبان 1402 گفته:

    سلام و عرض ادب،
    لیست کتابهای ترم اول رشته حقوق در متن درج شده و تک به تک کتابها به صفحه محصول شون لینک شده و می توانید اطلاعات و قیمت هر کتاب را ببینید.
    پیشنهاد می کنم برای دیدن قیمت، روی هر کتاب کلیک کنید و قیمت اون را مشاهده کنید یا با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

    پاسخ

Aysan در 4 آبان 1402 گفته:

سلام خسته نباشید من دانشجوی ترم یک پیام نور حقوقم فعلا کتاب تهیه نکردم ، کتبی که خود پیام نور پیشنهاد داده و شما هم بهش اشاره کردید ، در اینده برای آزمون وکالت به درد خواهند خورد یا نه باید کتابهای دیگری تهیه کنم ؟ ممنون

پاسخ

    فرشاد نمازی زاده در 5 آبان 1402 گفته:

    با سلام خدمت شما،
    برخی از کتابهای دانشگاه پیام نور منابع خوبی برای آزمون ها هستند (به عنوان مثال کتابهای جزای عمومی و اختصاصی)، ولی اکثر آنها فقط برای مطالعه در سطح کارشناسی کاربرد دارند.
    بنابراین نمی توان به این کتابها برای آزمون بسنده کرد و برای هر آزمون نیاز است که کتابهای خاص آن آزمون تهیه شود.
    از همراهی شما سپاسگزاریم

    پاسخ

آرتمیس در 18 آبان 1402 گفته:

سلام اگر استعداد خوبی داشته باشیم می تونیم در چند ترم زودتر کارشناسی حقوق وبگیریم ممنون

پاسخ

    فرشاد نمازی زاده در 19 آبان 1402 گفته:

    سلام به شما،
    برای سطح کارشناسی پیام نور نیاز است حدود 140 واحد درسی را بگذرانید.
    اگر بتوانید هر ترم 20 واحد یا بالاتر بگیرید و در ترم های تابستان نیز 10 واحد بگذرانید
    می توانید در 6 ترم در هر رشته ای از دانشگاه فارغ التحصیل شوید
    با آرزوی موفقیت برای شما!

    پاسخ

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×