کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

کتاب کار ریاضی سوم دبستان
انتشارات خیلی سبز
اثر اکبر کشفی و اکرم راستین 
تعداد
قیمت:
۲۳۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (3 امتیاز)

در ادامه برای مشاهده قیمت و خرید کتاب کار ریاضی سوم دبستان انتشارات خیلی سبز اثر اکبر کشفی و اکرم راستین با کتابسرای افشین همراه باشید…

 

کتاب کار ریاضی سوم دبستان انتشارات خیلی سبز

 

فهرست

الگوها

عددهای چهار رقمی

عددهای کسری

ضرب و تقسیم

آزمون نوبت اول

محیط و مساحت

جمع و تفریق

آمار و احتمال

ضرب عددها
آزمون نوبت دوم

 

درباره کتاب کار ریاضی سوم دبستان انتشارات خیلی سبز بدانید

با توجه به تعریف کتاب جدید برای ریاضی پایه سوم سعی شده متناسب با فصل های کتاب درسی برای تصویر یادگیری و به کارگیری آنچه در کلاس آموخته شده تألیف و طراحی گردد. تا هم در مدرسه و هم در منزل برای دانش آموزان استفاده شود و این کتاب نیز می‌تواند به عنوان کتاب کار و تمرین برای محترم مفید باشد.

 

محتوا و ویژگی های ساختاری این کتاب

۱_ در این کتاب برای مطالعه بیشتر دانش آموزان کارهای آموزشی تحت عنوان( درسنامه) در نظر گرفته شده .تا دانش‌آموزان مروری بر خلاصه مفاهیم ریاضی داشته باشند. درسنامه های این کتاب بر اساس محتوای کتاب درسی دانش آموزان به زبان ساده و شیوا نوشته شده است. اگر دانش آموزی در موضوع دچار ضعف سر کلاس درس نتوانست آن را به خوبی یاد بگیرد. در کمترین زمان به محتوای کتاب درسی و منطبق با شیوه تدریس معلم دست یابد.

٢_ تمرین و سوالات بدون پاسخ کتاب ریاضی سوم بر اساس مطالب درسی کتاب طراحی و تولید گردیده است. آموزگاران گرامی می توانند از تمرینات آن جهت کار در کلاس یا منزل استفاده نمایند و یا آنها را به عنوان سوال امتحانی از آن استفاده کنند.

٣_ در هر فصل دو مرور بین چهار فعالیت کتاب‌های خود آزمایی در پایان هر فصل جهت ارزشیابی دوره ای طراحی شده است که برای یاد آوری و جمع بندی مطالب مناسب خواهند بود.
دانش آموزان می توانند در مقاطع زمانی تعیین می شود پاسخ دهند و توسط آموزگار تاثیری و ارز در پایان هر آزمایش جدولی تهیه شده است که اهداف و انتظارات و آموزشی آن فصل بیان می‌کند که دانسته های دانش آموز را طبق آن مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین این نوع ساختار است کتاب می‌تواند حتی به والدین برای کمک کردن به دانش آموز خود مفید باشد.

۴_ بخش کوچکی از کتاب ریاضی سوم کار با عنوان ((سوالات ویژه)) جهت آمادگی دانش آموزان تیزهوش طراحی گردیده است. سطح کلی تمرین ها و پرسش های بدون پاسخ کتاب به گونه ای است که به خوبی سطح انتظار آموزگار و دانش آموز را پوشش می دهد.

 

 

 

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز اثر اکبر کشفی و اکرم راستین

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز اثر اکبر کشفی و اکرم راستین

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

نام کتاب

کتاب کار ریاضی سوم

نویسنده

اکبر کشفی, اکرم راستین

انتشارات

خیلی سبز

سال چاپ

1400

تعداد صفحات

176

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×