کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی خیلی سبز

کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی
انتشارات خیلی سبز
اثر ثنا حسین پور و عرفانه حسین پور
تعداد
قیمت:
۱۷۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.2/5 - (5 امتیاز)

در ادامه برای مشاهده قیمت و خرید کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی انتشارات خیلی سبز اثر ثنا حسین پور و عرفانه حسین پور با کتابسرای افشین همراه باشید…..

 

کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی انتشارات خیلی سبز

 

درباره این کتاب بدانید

هدف این کتاب آماده کردن نوآموز برای یادگیری درس فارسی در سال بعد یعنی سال اول دبستان است. به همین دلیل بر خلاف بعضی از کتاب‌های دیگر پیش دبستانی که به یاد دادن حروف و کلمات و خواندن و نوشتن آن ها پرداخته اند. چندین کتاب پرداختن به مهارت ها و آموزش هایی است. که سبب آسان شدن یادگیری درس فارسی در سال ورود به دبستان است.

 

برخی از مواردی که کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی انتشارات خیلی سبز به آن پرداخته است

1_ حروف و صداهای اصلی و مهم کلمات فارسی را آورده و در اولین صفحه های آموزش، نوآموز را با هرکدام از حروف با یک تصویر بزرگ روبرو کرده است. باید از ناموس بخواهید نام شکل هایی که در پایین تصویر آمده است آنها را در تصویر پیدا کند.

2_ از نوآموز خواسته شود برای تصویر موردنظر یک قصه بگوید. کوتاه یا بلند در قصه واقعی و تخیلی بودن آن جدی یا شوخی بودن آن اصلا مهم نیست. پرورش ذهن، خلاقیت و گفتار نوآموز مهم است. باید نوآموز زمان داستانش را ادامه دهد. با صبر و حوصله به آن چه می گوید گوش دهید. و در صورت لزوم در زمان مناسب و البته بلافاصله بعد از ادای جمله آن را تصحیح کنید.

3_ هدف تمرین های بعدی این کتاب توجه به صداها، شناختن و تشخیص آنها در ابتدا، در انتها و در میان کلمات است. سعی شده در این کتاب تمرین ها با رنگ کردن چسباندن استیکر و روش‌های دیگر برای ناموس جذاب تر شود.

4_ در صفحات مختلف کتاب با تمرین های نقاشی، ماز، رنگ کردن و غیره که با آموزش خلاقیت و دست ورزی نامزد مرتبط اند روبرو خواهید شد. فرصت دهید به اندازه کافی برای هر کدام از این ها زمان صرف کند این چیزی است که این کتاب از مربیان و والدین می خواهد.

5_ حرف با یک شروع می شود. شعر را برای ناموس باید خان و چند بار با یکدیگر تکرار کنید. در کتاب چهار شعر نسبتاً بلند تر هم برای آموزش فصلها آورده شده است. فن آموزان این ها را با همدیگر یاد بگیرم و دسته‌جمعی بخوانند.

 

 

کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثنا حسین پور و عرفانه حسین پور

کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی خیلی سبز اثر ثنا حسین پور و عرفانه حسین پور

 

مواردی که شاید به مشاهده آنها علاقه داشته باشید

 

نام کتاب

کتاب کار پیش دبستانی

نویسنده

ثناحسین پور, عرفانه حسسن پور

انتشارات

خیلی سبز

سال چاپ

1400

تعداد صفحات

104

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب کار زبان آموزی پیش دبستانی خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×