کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید

کتابهای ترم اول رشته روانشناسی

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: ۲۶ تیر ۱۴۰۲
بازدید: 6,431 views
کتابهای ترم اول رشته روانشناسی
4.9/5 - (12 امتیاز)

کتابهای ترم اول رشته روانشناسی در هر دانشگاه ممکن است تفاوت داشته باشد. اگر شما هم به تازگی وارد دانشگاه شده اید و در رشته روانشناسی تحصیل می کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ترم اول رشته روانشناسی، دانشجویان با مفاهیم و مباحث پایه‌ای این رشته آشنا می‌شوند. انتخاب کتاب‌های مناسب در این ترم می‌تواند به دانشجویان کمک کند تا بهترین نتیجه را از تحصیل در این رشته بگیرند. در این نوشته کتابهای ترم اول رشته روانشناسی معرفی می شود. برای مشاهده تمامی کتابهای این رشته، به دسته بندی کتابهای رشته روانشناسی سربزنید.

 

کتابهای ترم اول رشته روانشناسی پیام نور

کتابهای ترم اول رشته روانشناسی پیام نور به صورت مشترک در کل کشور معرفی می شوند. البته به این نکته توجه کنید که در این دانشگاه ممکن است نام درس با نام کتاب متفاوت باشد. مثلا برای درس “مباحث اساسی در روانشناسی” کتاب “روانشناسی عمومی” تدریس می شود. در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات کاملی درباره هر درس بدست آورید.

 

نام درس نام کتاب مولف انتشارات
مباحث اساسي در روانشناسي روانشناسي عمومي گروه مولفان پبام نور
انسان از ديدگاه اسلام انسان از ديدگاه اسلام ابراھيم نيک صفت پبام نور
مباني جامعه شناسی مباني جامعه شناسی بروس كوئن – ترجمه توسلی و فاضل سمت
معرفت شناسي معرفت شناسي ابراھيم نيک صفت پبام نور
آمار توصيفي آمار توصيفي در روانشناسي و علوم تربيتي حسن امين پور پبام نور
فارسي عمومي فارسی عمومی گروه مولفان پبام نور
زبان خارجه زبان انگلیسی عمومی دکتر منوچهر جعفری گهر پبام نور

 

کتاب روانشناسی عمومی هیئت مولفان انتشارات پیام نور

درس مباحث اساسی در روانشناسی

کتاب “روانشناسی عمومی” از گروه مولفان انتشارات پیام نور، به دانشجویان در درس “مباحث اساسی در روانشناسی” توصیه می‌شود. این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا با مفاهیم پایه‌ای در زمینه روانشناسی آشنا شوند.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب روانشناسی عمومی پیام نور

 

 

خرید کتاب انسان از دیدگاه اسلام ابراهیم نیک صفت

درس انسان از دیدگاه اسلام

یکی از کتابهای ترم اول رشته روانشناسی درس “انسان از دیدگاه اسلام” است که کتاب “انسان از دیدگاه اسلام” از نویسنده ابراهیم نیک صفت انتشارات پیام نور به دانشجویان معرفی می شود. این کتاب به دانشجویان درک بهتری از مفاهیم اسلامی در زمینه روانشناسی می‌دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب انسان از دیدگاه اسلام نیک صفت

 

 

کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن ترجمه توسلی و فاضل

درس مبانی جامعه شناسی

برای درس “مبانی جامعه شناسی” پیام نور، کتاب “مبانی جامعه شناسی” از نویسنده بروس کوئن که توسط غلامعباس توسلی و رضا فاضل به فارسی ترجمه شده است، به دانشجویان توصیه می‌شود. این کتاب به دانشجویان درک بهتری از مفاهیم و نظریات جامعه شناسی می‌دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن

 

 

کتاب معرفت شناسی ابراهیم نیک صفت (پیام نور)

درس معرفت شناسی

در درس “معرفت شناسی”، کتاب “معرفت شناسی” از نویسنده ابراهیم نیک صفت که از انتشارات پیام نور است به دانشجویان توصیه می‌شود. این کتاب به دانشجویان درک بهتری از مفاهیم معرفت شناسی می‌دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب معرفت شناسی ابراهیم نیک صفت

 

 

آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی- حسن امین پور

درس آمار توصیفی

در درس “آمار توصیفی”، کتاب “آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی” از نویسنده حسن امین پور که از انتشارات پیام نور است به دانشجویان توصیه می‌شود. این کتاب به دانشجویان درک بهتری از مفاهیم آماری درزمینه روانشناسی و علوم تربیتی می‌دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی حسن امین پور

 

 

کتاب فارسی عمومی گروه مولفان انتشارات پیام نور

درس فارسی عمومی

درس “فارسی عمومی” نیز به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت خواندن، نوشتن و تفکر بهتری در زبان فارسی پیدا کنند. کتاب “فارسی عمومی” از گروه مولفان انتشارات پیام نور در این درس توصیه می‌شود.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : فارسی عمومی پیام نور

 

زبان انگلیسی عمومی دکتر منوچهر جعفری گهر (پیام نور)

درس زبان خارجه

درس “زبان خارجه” نیز به دانشجویان کمک می‌کند تا با زبان خارجی آشنا شوند. کتاب “زبان انگلیسی عمومی” از منوچهر جعفری گهر که از انتشارات پیام نور است، به دانشجویان توصیه می‌شود.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب زبان انگلیسی عمومی جعفری گهر

 

 

کتابهای ترم اول رشته روانشناسی دانشگاه آزاد

کتابهای ترم اول رشته روانشناسی دانشگاه آزاد، توسط استاد در اولین جلسه حضور در کلاس معرفی می شود. برای این امر نیز می‌توان از نظرات و تجربیات دانشجویان سال‌های قبل استفاده کرد تا بهترین کتاب‌های درسی را پیشنهاد داد. به همین دلیل کتاب خاصی را برای دانشجویان این دانشگاه نمی توان پیش بینی کرد و کاملا به نظر اساتید این درس بستگی دارد. برای این منظور شما می توانید نام کتاب معرفی شده را در قسمت جستجوی سایت افشین بوک سرچ نمایید و یا با استفاده از فیلترها در کتابهای رشته روانشناسی کتابهای مورد نظر خود را بیابید.

 

پیشنهاد به دانشجویان رشته روانشناسی

برای بالا بردن دانش خود توصیه می کنیم در کنار کتابهایی که اساتید برای تدریس معرفی می کنند، از کتابهای مرجع نیز استفاده کنید. به این صورت هم دانش خود را در زمینه رشته خود بالا می برید و هم برای ورود مقاطع بالاتر و همچنین شغل آینده خود بهتر آماده می شوید. در سایت کتابسرای افشین سعی کرده ایم کتابهای مرجع زیادی را برای شما قرار دهیم. اگر برای خرید و انتخاب کتاب مشکلی دارید و یا نیاز به راهنمایی با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

 

نتیجه گیری

در کل، انتخاب کتاب‌های مناسب و خواندن آن‌ها برای دانشجویان رشته روانشناسی در ترم اول بسیار مهم است. کتابهای ترم اول رشته روانشناسی به دانشجویان کمک می‌کنند تا با مفاهیم پایه‌ای و اساسی در زمینه روانشناسی آشنا شوند و بتوانند بهترین نتیجه را از تحصیل در این رشته بگیرند. به این منظور کتابسرای افشین همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برچسب‌ها:

فرشاد نمازی زاده

دیدگاه‌ها

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×