کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید

خرید کتابهای حقوق پیام نور

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
بازدید: 1,034 views
خرید کتابهای حقوق پیام نور
3.3/5 - (15 امتیاز)

در دوران تکنولوژی، دسترسی آسان به اطلاعات و منابع علمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بخصوص برای دانشجویان رشته حقوق که برای مطالعه و تحقیق در حوزه حقوقی به منابع اصلی و قانونی نیاز دارند. یکی از منابع حقوقی معتبر و شناخته شده در ایران نسبت به سایر منابع حقوقی، کتاب‌های پیام نور می‌باشد. در این مقاله به بررسی قابلیت و امکانات خرید کتابهای حقوق پیام نور خواهیم پرداخت و به دانشجویان در انتخاب منابع مورد نیاز شان کمک خواهیم کرد. کتابسرای افشین مرجعی کامل برای سفارش کتاب دانشگاهی است. به همین دلیل اگر دانشجوی پیام نیستید و یا می خواهید همه کتاب های حقوقی سایت (دانشگاهی، آزمون، قانون و … ) را بصورت کامل مشاهده کنید به دسته بندی خرید کتابهای حقوقی مراجعه کنید و یا اگر از نام کتاب خود اطلاع دارید آن را در قسمت سرچ سایت جستجو نمایید.

 

معرفی پیام نور و منابع درسی آن

در ادامه درباره دانشگاه پیام نور و شیوه ارائه منابع آن صحبت می کنیم تا متوجه شوید چگونه باید کتابهای مناسب برای مطالعه را انتخاب کنید.

 

معرفی

پیام نور یکی از بزرگترین مؤسسات آموزش عالی دانشگاهی در ایران است که به منظور ارائه آموزش به دانشجویان بر روی بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات تأسیس شده است. این مؤسسه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و به دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف امکان مطالعه و پژوهش در حوزه‌های مختلف علمی را فراهم می‌کند.

 

چگونه از منابع درسی پیام نور اطلاع پیدا کنم؟

مؤسسه پیام نور، بر روی سایت خود، منابع رسمی جهت تدریس و آزمون را معرفی می کند. این منابع به صورت مشترک در کل کشور مطالعه می شوند و آزمون پایانی نیز به صورت مشترک در کل کشور از همین منابع برگزار می شود. یعنی شما دانشجوی هر استان و شهری باشید با سایر دانشجویان پیام نور در استانهای دیگر کتاب مشترکی را مطالعه می کنید. برای دریافت منابع درسی به لینک زیر مراجعه کنید و جدیدترین «برنامه درسی، منابع درسی و جدول تطبیق» را انتخاب کنید.

برای مشاهده کلیک کن : دانلود جدیدترین منابع درسی پیام نور

 

 

خرید کتابهای ترم اول حقوق

برای اینکه یک نمونه عملی از منابع درسی را مشاهده کنید در زیر قسمتی از منابع درسی ترم اول رشته حقوق را برای مشاهده شما قرار داده ایم. برای بررسی بیشتر این منابع می توانید به صفحه کتاب های رشته حقوق ترم اول مراجع کنید. در این صفحه به صورت مفصل منابع درسی و کتابهای ترم اول حقوق را مورد بررسی قرار داده ایم.

نام درس نام کتاب نویسنده انتشارات
مقدمه علم حقوق مقدمه علم حقوق و مطالعه در نظام حقوقي ايران ناصر كاتوزيان گنج دانش
حقوق بين الملل عمومي(1) حقوق بين الملل عمومي ضيايي بيگدلي گنج دانش
حقوق اساسي (1) حقوق اساسي ١ حسن خسروي حسن خسروي پیام نور
حقوق مدني (1)اشخاص و حمايت از محجورين حقوق مدني اشخاص و محجورين سيد حسن صفائي – سيدمرتضي قاسم زاده سمت
حقوق تجارت (1) تجار واعمال تجاري حقوق تجارت: كليات، معامالت تجاري، تجار و سازماندھي فعاليت ربيعا اسكيني سمت
فارسي عمومي عمومي فارسی عمومی گروه مولفان پیام نور
زبان خارجه زبان انگلیسی عمومی محمود علیمحمدی، حسن خلیلی پیام نور

 

 

 

مزایا و معایب خرید کتابهای حقوق پیام نور

در زیر به برخی از مزایا و معایب خرید کتابهای حقوق پیام نور می پردازیم و سعی می کنیم بدون جانب داری نظر خود را در این رابطه بیان کنیم.

 

مزایای خرید از پیام نور

منابع معتبر: در دانشگاه پیام نور منابع به صورت سراسری اعلام می شود و معمولا کتابهایی که به عنوان منبع هر درس معرفی می شوند از کتابهای معتبر در آن زمینه است.

قابلیت دسترسی آسان: با توجه به تعداد بالای دانشجویانی که به منابع معرفی شده نیاز دارند، ناشران کتابها را به صورت پیوسته چاپ و در دسترس قرار می دهند.

قیمت مناسب: کتابهای حقوق پیام نور به دلیل تأمین مستقیم از ناشران و عدم واسطه‌گری نسبت به سایر کتابهای حقوقی قیمت مناسب تری دارند.

کتابهای کمکی: برخی از ناشران مانند انتشارات پیام دانشگاهی (آموزش ناب)، انتشارات راه و … به صورت تخصصی منابع دانشگاه پیام نور را بررسی می کنند و برای بیشتر درس ها کتابهای کمک درسی چاپ می کنند. کتابهای کمکی شامل خلاصه درس، نمونه سوال، نمودار درختی، فلش کارت و … است و به دانشجویان کمک می کند کتابها را در زمان کمتری مطالعه کنند و آنها را بهتر درک کنند.

 

معایب کتابهای پیام نور پیام نور

تغییر منابع: در هر ترم قبل از انتخاب واحد، منابع توسط کارشناسان بررسی می شود و ممکن است در آن تجدید نظر شود. این امر باعث می شود برخی اوقات دانشجویان منابع قدیم را خرید و مطالعه کنند. به همین دلیل شما باید هر ترم منابع جدید را دریافت کنید و طبق آن اقدام به خرید کنید.

فروش کتابها فقط در نمایندگی های مجاز: این امر باعث می شود شما نتوانید کتابهای خود را در هر کتابفروشی پیدا کنید. البته ما در کتابسرای افشین به عنوان نمایندگی مجاز پیام نور، تمامی کتابها را روی سایت قرار داده ایم تا برای خرید دچار مشکل نشوید.

 

روش‌های خرید کتابهای حقوق پیام نور

کتابهای پیام نور در هر کتابفروشی پیدا نمی شود و برای خرید نیاز است تا به نمایندگی های مجاز فروش کتابهای پیام نور مراجعه کنید. این نمایندگی ها معمولا کتابهای مورد نیاز شما برای خرید را دارند (برخی اوقات ممکن است کتاب شما را نداشته باشند و نیاز است به چند نمایندگی برای خرید مراجعه کنید). همچنین می توانند شما را برای خرید راهنمایی کنند و اطلاعات خوبی برای خرید به شما ارائه دهند. خرید می تواند به صورت حضوری یا آنلاین باشد.

 

خرید حضوری از نمایندگی های مجاز پیام نور

تا اینجا متوجه شدید که برای خرید کتابهای پیام نور نیاز است که از منابع خود اطلاع دقیق داشته باشید. حالا برای خرید کتابهای پیام نور نیاز است تا از کتابفروشی هایی که نمایندگی مجاز فروش هستند اقدام به خرید نمایید. زیرا کتابهای نشر پیام نور فقط در کتابفروشی هایی که نماینده رسمی فروش هستند صورت می پذیرد. همچنین نمایندگی های این دانشگاه از منابع معرفی شده اطلاعات بهتر و دقیقتری دارند.

 

خرید آنلاین از سایت افشین بوک (نماینده رسمی پیام نور)

ما در کتابسرای افشین به عنوان نماینده مجاز فروش کتابهای پیام نور، برای راحتی دانشجویان سعی کردیم کتابهای معرفی شده در تمامی رشته ها و مخصوصا رشته حقوق را روی سایت برای خرید آنلاین قرار دهیم. شما می توانید بر اساس نیاز خود کتاب‌های موردنظر را بصورت اینترنتی از سایت افشین بوک خریداری کنید.  اگر سوالی در این زمینه دارید با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

 

کتابسرای افشین نماینده مجاز فروش کتابهای پیام نور

 

راهنمای خرید کتابهای حقوق پیام نور

برای خرید کتابهای حقوق پیام نور نیاز است تا منابع درسی را بررسی کنید و طبق آن کتاب و یا کمک درسی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

1- بررسی منابع درسی

در ابتدا منابع درسی را به صورت دقیق بررسی نمایید. در منابع اطلاعات کامل کتابی که باید مطالعه شود (نام کتاب، نویسنده، انتشارات و …) ذکر شده است. همچنین قسمت هایی از کتاب که باید مطالعه شود و حذفیات هر کتاب نیز ذکر شده است.

 

2- انتخاب کتاب‌های مناسب

حالا که منابع را بررسی کردید کاملا می دانید که چه کتابی را باید مطالعه کنید. بنابراین هنگام خرید کاملا دقت کنید که مشخصاتی که در منابع اعلام شده است با کتابی که خرید می کنید کاملا یکسان باشد. در سایت افشین بوک مشخصات و ویژگی های هر کتاب به صورت کامل در صفحه محصول قرار داده شده تا بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشید.

 

3- بررسی کتابهای کمک درسی و راهنما

کتابهای کمک درسی و راهنما شامل خلاصه درس، نمونه سوال، حل تمرینات، فلش کارت و … است و به شما کمک می کند تا کتاب را در زمان کمتری مطالعه کنید و با ارائه سوالات متنوع، نکات مهم و … شما را کاملا برای آزمون پایانی آماده می کند. شما می توانید کتابهای کمکی را به جای کتاب و گاهی اوقات همراه با کتاب مطالعه نمایید. بنابراین هنگام خرید به کتابهای کمکی نیز توجه داشته باشید. در این زمینه اگر تردید دارید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا شما را جهت خرید راهنمایی کنند.

 

خرید کتابهای حقوق پیام نور (جمع بندی)

در این نوشته بررسی کردیم که قبل از خرید کتابهای حقوق پیام نور نیاز از تا منابع را به صورت دقیق بررسی کنید و پس از آن اقدام به خرید نمایید. همچنین دانستید که کتابهای خود را باید از نمایندگی های مجاز تهیه کنید و روش خرید آنلاین و بدون دردسر از کتابسرای افشین را نیز بررسی کردیم. همچنین راجع به خرید کتابهای کمک درسی به جای کتاب و یا همراه با کتاب نیز صحبت کردیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید باشد.

 

تجربه‌ی خرید کتابهای حقوق پیام نور

اگر شما هم در زمینه خرید کتابهای حقوق پیام نور تجربه، پیشنهاد، سوال و یا نظری دارید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا سایر کاربران نیز از آن بهره ببرند.

برچسب‌ها:

فرشاد نمازی زاده

دیدگاه‌ها

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×