کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید

کتابهای ترم اول رشته حسابداری

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: ۳ مرداد ۱۴۰۲
بازدید: 6,713 views
کتابهای ترم اول رشته حسابداری
4.8/5 - (5 امتیاز)

خرید کتابهای ترم اول رشته حسابداری برای دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا در این ترم شما اصول پایه به دانشجویان آموزش داده می شود. به همین دلیل کتابهایی که در ترم اول معرفی می شود به عنوان منابع اصلی برای یادگیری مفاهیم و مباحث مربوط به حسابداری عملی و نظری عمل می‌کنند. در این مقاله، به معرفی کتابهای ترم اول رشته حسابداری در دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد می‌پردازیم.

 

کتابهای ترم اول رشته حسابداری

کتابهای ترم اول رشته حسابداری در دانشگاه های مختلف بستگی به برنامه درسی دانشگاه و اساتید هر درس ممکن است متفاوت باشد. در این نوشته سعی می کنیم یک راهنمای جامع درباره کتابهای رشته حسابداری ترم اول ارائه دهیم و مهمترین کتابهای این ترم را معرفی کنیم. البته با توجه به تنوع بسیار بالای کتابها، امکان گنجاندن همه آنها در این نوشته امکان پذیر نیست. بنابراین برای مشاهده و خرید کتابهای رشته حسابداری می توانید از دسته بندی این رشته دیدن نمایید.

 

کتابهای ترم اول رشته حسابداری دانشگاه پیام نور

کتابهای ترم اول رشته حسابداری دانشگاه پیام نور به صورت مشترک برای دانشجویان سراسر کشور معرفی می‌شوند. البته کتابهای دانشگاه پیام نور برای همه رشته به صورت مشترک معرفی می شود. این دروس برای رشته حسابداری ترم اول شامل “اصول حسابداری 1″، “روانشناسی سازمانی”، “اقتصاد خرد”، “فارسی عمومی” و “زبان خارجه” می‌شوند. در ادامه، به  بررسی دقیق هر درس می پردازیم.

 

کتاب اصول حسابداری 1 - عبدالکریم مقدم، علی شفیع زاده (پیام نور)

درس اصول حسابداری 1

  • کتاب اصول حسابداری 1
  • نویسندگان: عبدالکریم مقدم،علی شفیع‌زاده
  • انتشارات: پیام نور

از آنجایی که نگهداری دفاتر حسابداری در گذشته با روش های ساده و متنوعی انجام می شد، با ظهور بازارهای سرمایه و شرکت های سهامی، نیاز به حسابداری حرفه ای و حسابرسی پیدا شد. این باعث شد که اکثر کشورها به اصول و روش های حسابداری سر و سامان دهند و رعایت قوانین و قواعد آن الزامی شود. کتاب “اصول حسابداری 1” از عبدالکریم مقدم و علی شفیع زاده، به عنوان یکی از پایه ای ترین دروس برای دانشجویان حسابداری و مدیریت، این اصول و روش های حسابداری را به ما آموزش می دهد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب اصول حسابداری 1 پیام نور (مقدم، شفیع زاده)

 

 

کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی

درس روانشناسی سازمانی

  • کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • نویسنده: محمود ساعتچی
  • انتشارات: ویرایش

روانشناسی صنعتی و سازمانی، یکی از گرایش های جذاب و هیجان انگیز روانشناسی است که در سال های اخیر در کشورهای صنعتی، رشد بسیاری داشته است. این علم به بررسی فرآیندهای ذهنی افراد در محیط کار می پردازد و در جهت آسیب شناسی سازمان ها و محل کار افراد از اصول و یافته های علم روانشناسی استفاده می کند. کتاب “روانشناسی صنعتی و سازمانی” از محمود ساعتچی، به عنوان یکی از مهمترین تخصص های کار بردی در روانشناسی، به ما کمک می کند تا در این زمینه مهارت بیشتری پیدا کنیم.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی ساعتچی

 

 

کتاب اقتصاد خرد جمشید پژویان (پیام نور)

درس اقتصاد خرد

  • کتاب اقتصاد خرد
  • نویسنده: جمشید پژویان
  • انتشارات: پیام نور

اقتصاد نیز یکی از زمینه های مهمی است که برای دستیابی به یک زندگی پربار و موفق، به آن نیاز دانش و تخصص در زمینه اقتصاد نیاز داریم. کتاب “اقتصاد خرد” از جمشید پژویان، به ما اصول و روش های اقتصاد را آموزش می دهد و به ما کمک می کند تا نگرشی بهتر به اقتصاد داشته باشیم و برای مدیریت مالی و سرمایه گذاری هوشمندانه تری طراحی کنیم.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب اقتصاد خرد جمشید پژویان (پیام نور)

 

 

کتاب فارسی عمومی گروه مولفان انتشارات پیام نور

درس فارسی عمومی

  • کتاب فارسی عمومی
  • گروه مولفان: نامشخص
  • انتشارات: پیام نور

کتاب “فارسی عمومی” از گروه مولفان پیام نور، به عنوان منبعی برای تدریس درس فارسی عمومی در دانشگاه پیام نور، به صورت سه واحد درسی به رشته تحریر ارائه شده است. این کتاب برای همه رشته های دانشگاه پیام نور معرفی می شود. از این رو جزو کتابهای ترم اول رشته حسابداری نیز است. این کتاب شامل نمونه هایی از نظم و نثر کهن و معاصر فارسی است. مولفان این اثر، برای انتخاب نمونه ها، بیشتر جنبه آموزشی، تاریخی و ادبی را مدنظر قرار داده اند و موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد. در ابتدای هر درس، مختصری درباره نویسنده و شاعر آن آورده شده و در مواردی، توضیحاتی درباره کتابی که نمونه از آن برگزیده شده است، به اشتراک گذاشته شده است.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب فارسی عمومی پیام نور

 

 

زبان انگلیسی عمومی دکتر منوچهر جعفری گهر (پیام نور)

درس زبان خارجه

  • کتاب زبان انگلیسی عمومی
  • نویسندگان: محمود علیمحمدی، حسن خلیلی
  • انتشارات: پیام نور

از آنجایی که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی، در تمام دنیا به کار می رود، به دانش و تخصص در این زبان نیز نیاز داریم. کتاب “زبان انگلیسی عمومی” از دکتر منوچهر جعفری گهر، به ما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند و مهارت های زبانی ما را تقویت می کند.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب زبان انگلیسی عمومی جعفری گهر

 

 

 

کتابهای ترم اول رشته حسابداری دانشگاه آزاد

کتابهای ترم اول رشته حسابداری دانشگاه آزاد بستگی به استراتژی و نظر هر استاد دارد. در ادامه مطلب، برخی از کتابهای مورد استفاده در ترم اول رشته حسابداری که فروش بسیار زیادی داشته و اساتید به وفور از آنها استقبال کرده اند را معرفی می کنیم.

 

اصول حسابداری 1

  • کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری انتشارات فرشید

کتاب “اصول حسابداری ۱” از جمشید اسکندری، به چاپ انتشارات فرشید، به زبان ساده، مفاهیم حسابداری را توضیح می‌دهد. آموزش روان و قابل درک در این کتاب، به همه علاقه‌مندان به یادگیری حسابداری، حتی اگر دانشجوی این رشته نباشند، اجازه می‌دهد تا با آسانی اصول حسابداری را فرا بگیرند.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری

 

 

اقتصاد خرد

  • کتاب اقتصاد خرد نادر مهرگان انتشارات نور علم

کتاب “اقتصاد خرد” از نادر مهرگان، به دلیل مشکلات اقتصادی پیش‌روی مردم، به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای حل مشکلات، مطالعه در زمینه اقتصاد را پیشنهاد می‌دهد. این مشکلات ناشی از مطالبات فراوان و نامحدود مادی و غیرمادی مردم است. با این حال، امکانات موجود برای پاسخگویی به این مطالبات محدود است. بنابراین، انتخاب نیازها و پاسخ به آنها، موضوع علم اقتصاد است که در نظریه اقتصاد خرد، رفتار فردی خانوارها و بنگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب اقتصاد خرد نادر مهرگان

 

 

کتاب فارسی عمومی دانشگاهی گزینه ادب فارسی

  • کتاب فارسی عمومی دانشگاهی گزینه ادب فارسی دکتر سید احمد حسینی کازرونی، دکتر عبدالله رضایی انتشارات ارمغان

کتاب “فارسی عمومی دانشگاهی – گزینه ادب فارسی بدانید”، برای تدریس درس فارسی عمومی در سطح کارشناسی، تهیه و تدوین شده است. در این کتاب، از متون نظم و نثر متفاوت برای تدریس استفاده شده و همچنین شرح احوال و ویژگی‌های ادبی ویراستاری به همراه معانی آنها، ذکر شده است. به همین دلیل، این کتاب توسط اساتید بسیاری مورد استقبال قرار گرفته و در دانشگاه‌های مختلف تدریس می‌شود.

برای مشاهده این کتاب کلیک کن : کتاب فارسی عمومی دانشگاهی گزینه ادب فارسی

 

 

نکاتی برای خرید کتاب دانشگاهی

برای خرید کتاب دانشگاهی نیاز است که درباره کتاب مورد نظر تحقیق کافی انجام داده باشید و اطلاعات دقیقی درباره کتابها داشته باشید. یعنی مشخص کنید که نویسنده، انتشارات، ویرایش و … کتاب را پیش از خرید استخراج کنید. در مرحله بعد خوب است بدانید یکی از بهترین روشها خرید آنلاین کتاب دانشگاهی است. در سایت افشین بوک می توانید پیش از خرید مشخصات کامل کتاب را مشاهده کنید و همچنین برای هر کتاب فهرست و توضیحاتی را نیز درج کرده ایم تا بتوانید با اطلاع کامل اقدام به خرید نمایید.

 

جمع بندی

در این نوشته کتابهای ترم اول رشته حسابداری برای دانشگاه آزاد و پیام نور را بررسی کردیم. کتابهای ترم اول دانشگاه پیام نور بخاطر اینکه در کل کشور بصورت مشترک معرفی می شوند، دارای منابع مشترک و ثابتی هستند. ولی در دانشگاه آزاد کتابها توسط استاد معرفی می شوند و هر استاد ممکن است کتاب خاصی را معرفی کنید و منابع مشترک و ثابتی وجود ندارد. با این حال  تعدادی از کتابهای پایه ای پرفروش را معرفی کردیم. به هر حال اگر کتاب شما در لیست بالا وجود نداشت می توانید از طریق سرچ سایت نسبت به یافتن و خرید کتاب مورد نظر خود اقدام نمایید. همچنین پشتیبانی افشین بوک همواره آماده پاسخگویی به شما است و اگر سوال یا ابهامی دارید می توانید به راحتی مطرح نمایید.

برچسب‌ها:

فرشاد نمازی زاده

دیدگاه‌ها

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×