کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
ناموجود

کتاب ترن هوایی کارآفرینی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی

کتاب فوق العاده

مناسب برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند

و نیز

مناسب برای کسانی که صاحب یک کسب و کار هستند

و دوست دارند رونق در آن ایجاد کنند.

 

قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
این محصول موجود نیست :(
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.5/5 - (2 امتیاز)

برای خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی انتشارات دانش گویا ترجمه فارسی لیا عیسی نیا  با ما باشید. قطار سرعت بسوی ثروت یا کارآفرینی به روش دارن هاردی نام های دیگری از همین کتاب پر محتوا می باشد.

 

 خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی 

انتشارات دانش گویا

با همکاری انتشارات الماس پارسیان

برای موفقیت در تجارت لازم است برخی از مهارت ها را بدست بیاوید

در این کتاب این مهارت ها به طور کامل به شما آموزش داده می شود

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید یا کسب وکاری دارید و قصد دارید آن را توسعه ببخشید و سود بیشتری بدست بیاورید حتما این کتاب را بخوانید.

اکنون بهترین زمان برای برای سوار شدن است

 

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری دارید باید همه چیز را خود تجربه کنید و با آزمون و خطا راه صحیح را از راه غلط تشخیص دهید. حالا ممکن است در همان ابتدای کار با محاسباتی اشتباه با شکست مواجه شوید. یا ممکن است در بین راه به دلایلی تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

یا ممکن است کسب و کاری کساد و بی رونق داشته باشید و دلیل آن را هم متوجه نشوید.

در هر صورت برای داشتن یک کسب و کار موفق که روزانه بتوانید آن را پیشرفت دهید باید دانش مدیریت آن از جنبه های متفاوت را داشته باشید. در کتاب ترن هوایی کارآفرینی به صورت داستان و با زبانی عامیانه و شیوا دانش کاملی برای مدیریت کسب و کار بدست می آورید.

خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی

خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی

 

از زبان دارن هاردی درباره کتاب ترن هوایی کارآفرینی بشنوید

اکنون زمان سوار شدن است

به نظر من، همین الان که این کتاب را در دست گرفتید، و این کلمات را مطالعه می کنید، بزرگترین فرصت در تمام طول تاریخ بشریت پیش رویتان قرار دارد. هیچ وقت اوضاع به این خوبی نبوده و احتمالا هرگز به این خوبی نخواهد بود. این اغراق نیست و آن را هم از خودم در نیاوردم. مجله ی “موفقیت” برای خدمت به کارآفرینان طراحی شده، و این یعنی اما اوقاتمان را به مطالعه ی چشم اندازهای مالی و تجاری می گذرانیم. ما به بهترین و زیر کترین مغزهای تجاری جهان دست پیدا کرده ایم. ما آخرین اخبار اقتصادی و بزرگترین آرشیو اطلاعات مربوط به موفقیت که تاکنون در تاریخ تجارت گردآوری شده را در اختیار داریم.

با توجه به این پیش زمینه، به طور خلاصه به شما می گویم که: همین است؟ همین الان. برخلاف هر زمان دیگری در طول تاریخ بشریت. ولی به نفع تان است که عجله کنید.

مدتها، اوضاع به وفق مراد کارآفرینان نوپا نبود. چندین دهه، فقط کسانی که در برج های عاج شرکت های غول پیکر نشسته بودند به مواد ضروری برای موفقیت تجاری دسترسی داشتند. آنها مواد خام و منابع مورد نیاز برای تولید محصولات را در اختیار داشتند. پول و نیروهای مستعد تحت کنترل آنها بودند. آنها فضاهای خالی موجود در قفسه های مغازه ها را در کنترل خود داشتند، همچنین کشتی ها، قطارها و کامیون – های مورد نیاز برای پر کردن آن فضاها. آنها همه ی رسانه ها از مطبوعات و مجلات گرفته تا رادیو و تلویزیون را تحت کنترل خود داشتند.

پای یک بازی در میان بود که خودشان قوانین آن را تعیین می کردند، داوری آن را به عهده داشتند و پیروزی را برای خودشان نگه می داشتند.

ولی این بازی عصر صنعت بود. ولی حالا؟ بازی تمام است. ما به یک نقطه ی عطف در تکنولوژی رسیدیم، که برج های عاج را تا بیخ و بن به لرزه در می آورد. هر کدام از آن نقاط کنترل، که زمانی در چنگال بی رحم چند شرکت بودند، به وسیله ی تکنولوژی آزاد شدند. آنها اکنون در اختیار بسیاری از اشخاص متهور و جسور هستند. بنابراین با توجه به اینکه اکنون هر شخص بلند پروازی که ایده ای دارد و حاضر است به خودش زحمت بدهد کنترل را در دست دارد، زمین بازی واقعا هموار شده است. بازار جهان به معنای واقعی کلمه، روی نوک انگشتان همه می چرخد.

و حاصل این امر حیرت انگیز است.

در دهه ی پیشین، ثروت جهانی ۶۹ درصد افزایش داشته است. در اسال ۲۰۱۳ به تنهایی، تعداد میلیونرها دو میلیون نفر افزایش داشت. مقاله ای که اخیرا توسط دلوئيت چاپ شد پیش بینی کرد که تعداد میلیونرهای جدید تا سال ۲۰۲۰ به رشدی بی سابقه خواهد رسید، یعنی چیزی حدود دو برابر.

ولی تمایلات جدید نشان می دهد که گزارش اشتباه است. تخمین آنها بسیار پایین است. تعداد میلیونرهای جدید سر به فلک کشیده است. قبلا هیچ گاه شخصی عادی بدون امتیاز ویژه، تحصیلات خاص، آموزش، ثروت قبلی یا پارتی چنین فرصت های نامحدود و وفوری مالی همچون امروز را در اختیارش نداشت. قبلا شخصی عادی هیچ گاه چنین فرصت بی نظیری در اختیارش نبوده که به رده بالاهای میلیونرها ملحق شود.

همه ی این میلیونرهای جدید چه وجه اشتراکی دارند؟

تقریبا همه ی آنها کارافرین هستند. درست مانند خود شما.

زمان تصمیم گیری

اولین لحظه ی شروع ترن هوایی کارافرینی همین الان است؛ یک انتخاب انتخابی که فقط به عهده ی خودتان است. شما جلوی باجهی بلیط فروشی ایستادید. می توانید فرصت را غنیمت بشمارید و از نرده ها عبور کنید و وارد محوطه شوید یا اینکه راهتان را کج کنید و از آنجا دور شوید.

شما کدام یکی را انتخاب می کنید؟ از شما می خواهم قبل از تصمیمگیری چنین چیزی را در نظر مجسم کنید. تصور کنید ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ سال بعد است و شما نوهی خود را روی پایتان گذاشتید. او با تعجب به اطراف خانه ی شما نگاه می کند و بعد با چشمانی که از تعجب چهارتا شدند به شما نگاه می کند و می پرسد: « شما چی کار کردین؟ چطوری به اینجا رسیدیم؟»

شما می توانید بگویید: « من اونجا بودم، عزیزم. من در آن برههی زمانی حساس آنجا بودم، که عصر صنعت به پایان رسید و عصر ارتباطات شروع شد و …»

این جمله را چه شکلی به پایان می رسانید؟ آیا می خواهید بگویید:« من از آن لحظه ی شگفت انگیز در تاریخ بهره بردم و انتخاب هایم باعث شدند که زندگی عالی و مرفهی داشته باشم که حالا از آن بسیار لذت می برم.*

یا دلتان می خواهد بگویید: « ولی من آن فرصت را از دست دادم. کار زیادی در مورد آن نکردم. آن فرصت از دستم رفت و به خاطر همین الان گرفتار شده ایم.»

فرصت را از دست ندهید. همراه من سوار ترن هوایی شوید.

اشخاصی که فرصت را تشخیص می دهند، دست روی زانوی خود می اگذارند، و با دقت وارد عمل می شوند. چرا شما یکی از این دست اشخاص نباشید؟

اشخاصی که هوش و درایت، توانایی، استعداد یا سختکوشی به مراتب پایین تری دارند، به پا می خیزند.

ا افرادی که سطح تحصیلات، جایگاه اجتماعی و روابط خانوادگی پایین تری دارند به این فرصت دقت می کنند.

حتی، اشخاصی که چندان مهربان، دوست داشتنی با سخاوتمند نیستند نیز وارد عمل می شوند.

همه ی اطرافیانتان جلوی چشم شما میلیونر می شوند. چرا شما یک میلیونر نباشید؟ شما می توانید یکی از آن میلیونرهای جدید باشید. چه چیزی مانع تان شده؟ دوستانتان؟ اعضای خانواده همکاران تان؟ شاید هم کسی که از شما متنفر است، یا یکی از منفی بافان، یا آدمهای مرددی که همیشه تردید به دل دارند، یا آدم های شکاک و بدبینی که نه می خواهند

خودشان این کار را انجام دهند و نه دلشان می خواهد شما چنین کاری انجام بدهید؟

شاید هم آن مانع خودتان هستید؟ از عدم امنیت اقتصادی وحشت دارید؟ تصور می کنید زمان با سرمایه این کار را ندارید؟ شاید هم صدایی

در سرتان یکسره به شما می گوید که شما هرگز از پس این کار برنمی۔ آیید؟

اکنون فرصت بی نظیری در اختیارتان است.

من اینجا هستم تا به شما اطمینان خاطر بدهم که این فرصت را از دست ندهید. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تردیدها را کنار بزنید و فرصت را غنیمت بشمارید و انگذارید از دست تان برود. در حالی که شاید شناختی از شما نداشته باشم، اولی میدانم که شما می توانید یک کارافرین بزرگ باشید. حتما می پرسید از کجا می دانم؟ زیرا همه ی ما این توانایی را داریم. ما به عنوان کارآفرینان قدم به این دنیا گذاشتیم، و در واقع همیشه کارآفرین بوده ایم. این کتاب قصد دارد چنان شهامتی به شما بدهد که روی پای خود بایستید و روحیه ی اتکای به نفسی را که در وجودتان لانه دارد قوی بسازد.

من می خواهم به شما نشان بدهم وقتی سوار این ترن شوید، برای شما، خانواده، و آینده ی شما چه چیزهایی امکان پذیر است. همچنین می خواهم در مورد پیچ و خم ها و سقوط های شدیدی که در طول مسیر تجربه می کنید به شما هشدار بدهم. من حتی به شما نشان می دهم که چطور آنها را دوست داشته باشید زیرا آنها باعث می شوند مسیری هیجان انگیز را پشت سر بگذرانید. همچنین به شما کمک می کنم تا به چند مهارت حیاتی مورد نیاز برای آنکه ترن خود را به یک سفینه ی فضایی تبدیل کنید و با آن تا ماه بروید، تسلط بیابید؛ به جایی فراتر از آن چیزی که تصورش را می کنید.

میدانم که اگر موضوع این کتاب برایتان جذاب نبود، اکنون آن را در دست نداشتید. ما جذب استعدادهای خود، توانایی های بالقوهی درونی خود و به سوی سرنوشت مان می شویم. حتی اگر در آن زمان خودتان نسبت به این مسئله آگاهی نداشته باشید، ناخواسته مجذوب آنهامی۔ شوید. این کتاب با هدف خاصی به دست تان رسیده. این مسئله تصادفی

نیست. این مسیری است که قرار بوده آن را طی کنیم. این زندگی است که قرار بوده آن را بگذرانیم.

این کتاب چه خواهد

کرد به اعتقاد من کارآفرینی در وجود همه ی ما ریشه دارد، ولی این مسئله به این معنا نیست که مسیر آسانی پیش رویمان قرار دارد. تجربه این مسئله را به من ثابت کرده و هر روز شاهد چنین چیزی هستم.

با انسانهای بسیار زیادی روبرو شده ام که به خاطر آنکه کسی در مسائل مهم و خطیر به آنها کمک نکرده، در کسب و کار خود با مشکلاتی روبرو هستند، موارد بسیار متعددی را دیده ام که کسب و کاری با شکست روبرو شده، و فقط به این دلیل که حمایت و وضوحی را که برای ماندن در روی مسیر نیاز داشتند از آنها دریغ شده است.

اینجا نقطه ی پایان این مسائل است.

کتاب ترن هوایی کارآفرینی قصد دارد به شما یاد بدهد که چطور ترن هوایی کارافرینی را با موفقیت به سر منزل مقصود برسانید.

اگر توانسته باشم منظورم را به خوبی به شما برسانم، در پایان این کتاب سه مسئله رخ خواهد داد
شما بسیار محکم تر خواهید شد.

من جزء طرفداران پر و پا قرص ارک گویی و صراحت هستم. اولین چیزی که باید به عنوان یک کارآفرین بدانید مسائلی است که در انتظارتان خواهد بود؛ چه مسائلی که در طول مسیر خواهید دید و چه مسائلی که در درون خودتان رخ خواهد داد. الزومی نیست تظاهر کنیم. من قصد دارم سیستم ایمنی تان را نسبت به

طرد شدن، منفی بافی و تردید قوی بسازم. شما در طول مسیر با این مسائل روبرو خواهید شد و من می خواهم به شما اطمینان بدهم که می۔ توانید بدون آنکه خم به ابرو بیاورید از پس آنها بر بیایید.

شما برای طی مسیر به خوبی مجهز خواهید شد:

کارآفرینی شاید یک سفر احساسی باشد، ولی در دنیای واقعی نیز اتفاق می افتد. بنابراین به مهارت های واقعی نیاز دارید. از فروش تا مدیریت تا تولید، شما قرار است دوره ای فشرده را پشت سر بگذارنید تا چگونگی کار را بیاموزید.

نسبت به قبل اعتماد به نفس تان بیشتر می شود:

در ابتدای کار همه می ترسند. همه ی ما نسبت به خودمان شک داریم. در طول مسیر بارها زمین می خوریم و آسیب می بینیم. همه همین وضعیت را دارند. ولی همه به کمک دسترسی ندارند. البته شما این موهبت را در اختیار دارید. شما فراتر از آن چیزی که تصورش را بکنید توانایی دارید، و در انتهای کتاب این مسئله را باور خواهید کرد.

بلیط بگیرید، از نرده ها عبور کنید و سوار ترن شوید و کنار من بنشینید. ما می خواهیم سفر مهم زندگی تان را شروع کنیم.

به ترن هوایی کارافرینی خوش آمدید. آمادهی حرکت هستید؟ بسیار خوب، پس لبخند بزنید و دست تان را بالا بگیرید… و فریاد بزنید!

 

نام کتاب

ترن هوایی کارآفرینی

انتشارات

الماس پارسیان, دانش گویا

نویسنده

دارن هاردی

تعداد صفحات

346

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب ترن هوایی کارآفرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×