کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۵ از ۵
(از ۳ نظر)
موجود

خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی

کتاب اثر مرکب کتابی واقعا جادویی است

دارن هاردی سردبیر مجله موفقیت است

که تقریبا تمامی عمر خود را صرف تحقیق در زندگی

افراد موفق نموده و نتیجه آن را در نوشته های خود ما می آورد.

این کتاب را بخوانید و به دوستان هدیه دهید.

تعداد
قیمت:
۱۰۵,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.7/5 - (19 امتیاز)

برای خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی با تخفیف ویژه از کتابسرای افشین با ما همراه باشید. اگر شما هم می پرسید بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب کدام است؟ باید انتشارات کتیبه را به شما معرفی کنم که واقعا ترجمه فارسی روان و مخاطب پسند دارد.

 

خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی

ترجمه افسانه درویشی انتشارات کتیبه

 

چرا خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی را پیشنهاد می دهیم

کتاب اثر مرکب از کتابهای انگیزشی روانشناسی موفقیت می باشد. که نگرش بسیار بی نظیری به خواننده می دهد. دارن هاردی سردبیر مجله موفقیت می باشد. او از انسانهای موفق و برجسته می باشد. پیش از نوشتن این کتاب درباره اثر مرکب، آثار آن بر روی زندگی خود و افراد بسیاری را مشاهده نموده است. پس از آن اقدام به تحریر آن نموده اند.

دارن هاردی در ابتدای کتاب می گوید: من درباره موفقیتتان بیشتر از شما برنامه ریزی کرده ام.

نویسنده در این کتاب می کوشد تا با بیان ساده خوانندگان را با مفهوم اثر مرکب آشنا کند. اثر مرکب اصولی بسیار ساده است که می تواند زندگی شما را متحول کند.

این کتاب مورد تایید و تمجید بزرگان زیادی از جمله برایان تریسی، آنتونی رابینز، کریس ویندر و… قرار گرفته است. همه بزرگان پیشنهاد مطالعه آن را می دهند. این کتاب میزان استقبال از این کتاب و فروشی که در سراسر جهان داشته است. این امر خود به خوبی گویای پرمحتوا بودن این کتاب می باشد.

 

بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب

بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب

 

اثر مرکب چیست؟

اصول و فنون موفقیت دیگر راز نیستند ولی بیشتر افراد از آنها غافلند. شما فکر می کنید راز موفقیت را می دانید؟

6 راه کار که در این کتاب آمده است می تواند زندگی شما را طوری متحول کند که پیش از این هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده باشید.

کتاب اثر مرکب به شما قدرت کارهای ساده را می گوید که در طول زمان تکرار و تکرار می شوند.

بسیاری از افراد دوست دارند ثروتمند شوند، زیبا تر شوند، قو تر شوند و … باید بدانید هیچ قرص جادویی و راه کار علمی وجود ندارد که زندگی شما را یک شبه متحول کند. بنابراین دنبال تبلیغاتی که شما را منحرف می کند نباشید. راز موفقیت شما اثر مرکب است.

 

اثر مرکب یک فرمول بسیار ساده است:

انجام یک کار ساده در یک زمان معین

کافی است:

اصولی که کتاب اثر مرکب دارن هاردی به شما می آموزد را مو به مو و به ترتیب اجرا کنید. آنوقت از نتیجه کار شگفت زده خواهی شد.

 

اگر قصد دارید بیشتر راجع به این کتاب بدانید مقدمه کتاب را که دارن هاردی خود نوشته است مطالعه نمایید. پس از آن درباره بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب صحبت خواهیم نمود.

 

مقدمه کتاب اثر مرکب

مقدمه

این کتاب درباره ی موفقیت و چگونگی رسیدن به آن است. چه قدر زمان لازم داریم تا به موفقیت برسیم؟ این همان زمانی است که بارها در مورد آن شنیده اید. ممکن است مدت زمان زیادی مورد تمسخر قرار گرفته باشید. باید بدانید که برای اصابت به هدف موفقیت، تیری سحر آمیز، فرمولی مرموز و یا راه حلی سریع که کارها را زود انجام دهد وجود ندارد.

شما با دو ساعت کار اینترنتی در طول یک شبانه روز به ۲۰۰ هزار دلار نمی رسید. یا این که نمی توانید ۱۵ کیلوگرم از وزن خود را در طول یک هفته کم کنید. حتی نمی توانید با یک کرم ۲۰ سال جوانتر شده و یا با خوردن یک قرص، زندگی عاشقانه ی خود را سر و سامان دهید. آیا می توان با یک برنامه ریزی به موفقیتی دراز مدت دست یافت؟ چه قدر عالی امیشد اگر می توانستید موفقیت، شهرت، اعتماد به نفس، روابط خوب و حتی سلامتی و ثروت خود را به صورت یک پکیج که به زیبایی بسته بندی شده، از یکی از فروشگاه های والمارت خریداری کنید. اما این کار عملی نیست.

ما به طور مکرر با اظهارات احساسی افرادی روبه رو هستیم که تلاش فراوانی برای پولدار شدن، جوان تر شدن، خوش تیپ تر شدن و… دارند. این افراد انتظار دارند با تبلیغات یک شبه و فقط با پرداخت ۳۹٫۹۵ دلار به نتیجه برسند. این پیام های تکراری بازاریابی احساس ما را به انحراف می کشند تا از خود بپرسیم:

واقعا بعد از گذشت چه مدتی می توان به موفقیت دست پیدا کرد؟

ما جنبه ی ساده اما کاملا بنیادی چگونگی رسیدن به موفقیت را گم کرده ایم. از آن خسته شده ام، دیگر عقب نمی نشینم که شاهد این پیام های بی تأثیر باشم تا بیش تر از این مردم را از مسیر اصلی منحرف کند. این کتاب را نوشتم که شما را به اساس کار برگردانم. می خواهم به شما کمک کنم که این به هم ریختگی را سر و سامان داده و تمرکز را به روی هسته ی اصلی و مهم قرار دهید.

شما می توانید خیلی زود تمرینات و اصول موفقیت آمیز موجود در این کتاب را برای دست یابی به نتایج حمایت کننده و قابل اندازه گیری، به اجرا در آورید. من قصد دارم به شما آموزش دهم چگونه قدرت اثر مرکب را تحت کنترل خود در آورید. ( منظور سیستم اجرایی است که زندگی شما را چه برای اهداف برتر و چه معمولی اداره می کند. از این سیستم برای رسیدن به فواید و تحولات واقعی در زندگی خود استفاده کنید. حتما می دانید که دقیقا می توانید به آن چه که در ذهن دارید و هدف قرار داده اید دست یابید. درست است. فقط کافی است بدانید چگونه این کار را انجام دهید. کتاب ” اثر مرکب” نظام نامه ای اجرایی است که به شما چگونگی خبره شدن در این سیستم را آموزش می دهد. اگر مطابق آن پیش بروید، چیزی دست نیافتنی برای شما باقی نخواهد ماند.

حتما می پرسید من چگونه مطمئن هستم که کتاب “اثر مرکب ” تنها فرایند مورد نیاز شما برای رسیدن به اهداف بزرگ است؟

اولا،

من این اصول را در زندگی خود به کار برده ام. متنفرم از این که نویسندگان با ناله از شهرت و خوش بختی خود حرف می زنند، اما مهم است که بدانید من از تجربیات شخصی خودم می گویم. به شما توصیه می کنم بر اساس دلیل و گواه زندگی کنید، نه تئوریهای غیر قابل هضم همان گونه که آنتونی رابینز می گوید: ” از دست یابی به موفقیتهای چشمگیر در تلاش های تجاری خود لذت برده ام”.

زندگی کردن با اصولی که شما در این کتاب خواهید خواند هدف اصلی خود من است. من در بیست سال گذشته به طور جدی موفقیت و دست یابی های بشر را مورد مطالعه قرار داده ام. صدها هزار دلار را صرف آزمودن و ارزیابی ایده، منابع و فلسفه های متفاوت کرده ام. تجربه ی شخصی من اثبات می کند که مهم نیست شما چه چیز را فرا می گیرید و یا چه استراتژی و تاکتیکی را به کار می برید، موفقیت نتیجه ی سیستم اجرایی شما است.

 

دوما،

در شانزده سال اخیر من رهبر صنایع رشد و توسعه ی شخصی بوده ام. با رهبران، نویسندگان و سخنگویان فرهیخته و روشنفکر زیادی کار کرده ام. به عنوان یک سخنگو و مشاور، دهها هزار کارگشا و پیشگامان تجاری را آموزش داده ام و آنها را رهنمود نموده ام. با افراد موفق و مجریان تجاری بیشماری همکاری داشته ام. از هزاران مورد مطالعه ای دریافته ام چه کاری موثر و چه راهکارهایی منجر به ناکامی خواهد شد.

 

سوما،

به عنوان ناشر مجله ی “موفقیت “، هزاران مقاله ی پیوستی و کتاب را مورد بررسی دقیق قرار داده ام و به گزینش نظریه ی کارشناسان در این مجله و بررسی مطالب آنها مشغولم. هر ماه چندین نفر از کارشناسان با موارد موفق را مرور و بهترین ایده های آنها را موشکافی می کنم. روزانه اقیانوسی از اطلاعات موفقیت آمیز شخصی را از فیلتر گذرانده و آنها را مورد مطالعه قرار می دهم.

نکته ی مهم من این است. وقتی شما دید جامعی از یک صنعت داشته باشید و از طریق مطالعه ی این آموزش ها و برترین فعالیت های موفق ترین افراد جهان به خردمندی و منطق خاصی برسید، تشخیص شگفت انگیزی ظهور خواهد کرد. حقایق اساسی و زیر بنایی تبدیل به کریستالی شفاف می شود. دیدن، خواندن، شنیدن و شناختن این مسائل و همچنین تمرکز بر روی مباحث جدیدی مانند “روش علمی برداشتن موانع ” باعث می شود که دیگر حماقتی باقی نماند. هیچ کس نمی تواند من را بفریبد.

نکات مهم زیادی را می دانم. مسیرهای زیادی را پیموده ام و از سختی های راه آگاهم.

همان طور که مرشد و فیلسوف بزرگ تجارت ( جیم ران ) می گوید:

” هیچ زیر بنا و ریشه ی جدیدی وجود ندارد. حقیقت تازگی ندارد و قدیمی است. فقط باید کمی در باره ی این افراد کنجکاوی کنید و شک داشته باشید. افرادی که می گویند بیایید تا عتیقه های تولیدی ام را به شما نشان دهم، در جوابشان باید گفت: نه شما نمی توانید چنین عتیقه هایی را بسازید”.

آن چه این کتاب در مورد آن می گوید، با برداشتن و کندن کرک و پشم و چربی و سر و صدای غیر ضروری همراه است. چه چیز واقعا به کار می آید؟ کدام یک از این پایه ها وقتی روی آنها متمرکز می شوید و تبحر پیدا می کنید، ساختار این سیستم اجرایی را بنا می نهند و می تواند شما را به سوی کسب هر هدفی که طالب رسیدن به آن هستید و زندگی که دوست دارید ببرد؟ این کتاب شامل چند اصول بنیادی است، این اصول شامل سیستم اجرایی به نام اثر مرکب می باشد.

قبل از عمیق شدن در این مبحث، توجه شما را به یک چیز جلب می کنم: کسب موفقیت کار سختی است.

فرایندی پر زحمت، ملالت آور و حتی گاهی اوقات کسل کننده. این که در حوزه ی خود ثروتمند، بانفوذ و جهانی شوید کاری آهسته و پر التهاب و صعب الصعود است. اشتباه نکنید با پیروزی بر این مراحل تقریبا می توانید خیلی زود به نتایج خود در زندگی برسید. اما اگر از کار کردن، نظم داشتن و تعهد دادن بیزارید، بهتر است تکیه دهید و تلویزیون تماشا کنید و تمام شب به همان تبلیغات جلب مشتری امیدوار باشید. همان هایی که به شما قول موفقیت یک شبه و شانس دست یابی به کارتی اعتباری برای دریافت جایزه را می دهند.

این جا آخر خط است. اکنون آن چه را که برای کسب موفقیت نیاز دارید می شناسید. چیز بیشتری برای یاد گیری نیاز ندارید. اگر همه ی چیزهایی که ما نیاز داشتیم اطلاعات بیشتر بود، هر کسی با یک ارتباط اینترنتی می توانست در عمارتی مجلل زندگی کند، هر چه می خواست داشته باشد و سعادتمندانه و با خوشحالی روز گار را بگذراند. آنچه که شما به آن نیاز دارید اطلاعات جدید و بیشتر نیست، بلکه نیاز شما طرحی جدید برای فعالیت است. وقت آن رسیده که عادات و رفتارهای جدیدی خلق کنید که از کارشکنی ها و خرابکاری ها تغییر جهت داده و به سوی موفقیت پیش برود. این همان ساده بودن کار است.

بیایید شروع کنیم.

 

محتوی کتاب اثر مرکب:

نویسنده برای آشنایی ذهن مخاطب مثال جالبی میزند.

شما با روزی 20 صفحه کتاب در مدت چند روز تفاوت خاصی نمی کنید. حتی بعد از گذشت چند ماه هم تفاوت محسوسی نمی کنید.

اما جادوی اثر مرکب از یک مدت نسبتا طولانی به بعد خودش را نشان می دهد.

شما بعد از پنج سال یک شخص کتابخوان و شاید به یک صاحب نظر و یا منتقد و نویسنده تبدیل شده اید.  بعد از بیست سال شما صدها کتاب خوانده اید. دایره واژگان شما بسیار گسترده شده است. شما با افراد هم سن و سال خود که مطالعه نداشته اند زمین تا آسمان تفاوت خواهید کرد.

 

اگر در پی موفقیت در زندگی هستید معطل نکنید و همین الان جهت

خرید بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب دارن هاردی با تخفیف ویژه

اقدام کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

بهترین ترجمه اثر مرکب کدام است؟

ما در در مجموعه کتابسرای افشین سعی در تهیه و ارائه بهترین ها به مخاطبان خود هستیم. از این رو بازخورد مخاطبان خود را نسبت به کتاب هایی که می خرند دریافت می کنیم. (با توجه به اینکه مشتریان ثابت بسیاری داریم این امر میسر می شود.)

با توجه به نظرات مخاطبان و فروش نشرهای متفاوت، بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب انتشارات کتیبه پارسی می باشد. این کتاب که همراه با دفترچه ارائه می شود ترجمه ای بسیار روان و مخاطب پسند دارد.

 

رده سنی

این کتاب برای همه افرادی که زود دلسرد می شوند و نمی توانند کارهایشان را تا آخر ادامه دهند و زود از مسیرشان کنار می روند توصیه می شود. با وجود اینکه این کتاب رده سنی خاصی ندارد اما توصیه می کنم این کتاب را از سن 15 سالگی به بعد بخوانید و هدفمند زندگی کنید.

 

 توصیه های کاربردی:

در ضمن این کتاب برای افرادی که اصلا کتاب نخوانده اند یا به ندرت مطالعه می کنند توصیه نمی شود بلکه باید حداقل 3 تا 5 جلد کتاب انگیزشی از قبیل راز را خوانده باشند.

 

با ما بهترین انتخاب ها را داشته باشید

برای دیدین بهترین کتاب های موفقیت و روانشناسی کلیک کنید.

 

 

 

 

وزن 330 گرم
انتشارات

کتیبه پارسی

نویسنده

دارن هاردی

مترجم

افسانه درویشی

تعداد صفحات

249

سال چاپ

1398

قطع

رقعی

پاسخ

سالار در گفته:

من مدتی هست دنبال یه ترجمه خوب از کتاب اثر مرکب دارن هاردی هستم.
بجز نشر کتیبه پارسی نشر دیگه ای هم موجود دارید؟

    پاسخ

    مدیر در گفته:

    با سلام خدمت شما دوست گرامی؛
    در کتابفروشی نشرهای متفاوتی از این کتاب هم اکنون موجود می باشد.
    ولی بنا به تجربه و بازخوردی که از مخاطبان دریافت کرده ایم
    نشر کتیبه پارسی که در این نوشته خدمت شما معرفی گردید
    از بهترین ترجمه های کتاب اثر مرکب می باشد.

پاسخ

امیرحسین کرمی در گفته:

این کتاب واقعا عالی هست. اگه بهش عمل بشه تو زندگی معجزه میکنه

پاسخ

سحر در گفته:

سلام. من قبل از خوندن کتاب اثر مرکب با کتاب های انگیزشی و روانشناسی موافق نبودم
ولی این کتاب خیلی موثر و کارآمد بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×