کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش

کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش رضا کلانتری، احمد آذربانی نشر آییژ

(ویرایش پنجم)

تعداد
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
4.2/5 - (4 امتیاز)

در این نوشته از کتابسرای افشین به بررسی، مشاهده قیمت و خرید کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش رضا کلانتری، احمد آذربانی نشر آییژ (ویرایش پنجم) می پردازیم.

 

کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش رضا کلانتری، احمد آذربانی نشر آییژ

(ویرایش پنجم)

 

فهرست

فصل اول. بررسی مفاهیم

فصل دوم. نگاهی به جایگاه تربیت بدنی در تاریخ تعلیم و تربیت

فصل سوم. مبانی فلسفی تربیت بدنی و ورزش

فصل چهارم. بازی و تعلیم و تربیت

فصل پنجم. تعلیم و تربیت حرکتی

فصل ششم. اهداف در تربیت بدنی

 

 

مقدمه پنجمین ویرایش کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش رضا کلانتری، احمد آذربانی

اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش» به چاپ سیزدهم رسید در جامه ویرایش پنجم. این ارقام مبین آن است که کتاب تقریبا هر سال تجدید چاپ شده است.  اکنون اگر علل و عوامل توفیق این مکتوب را پیرسید، بی گمان سه عامل را برخواهم شمرد:

  1. اخلاص در خلق اثر: مرادم از اخلاص آن است که چه در بدو تألیف و چه در طول ویرایش های متعدد، هرگز نیتی و نگاهی کاسبکارانه به کتاب نداشته ام. چه به لحاظ تیراژ فروش و چه به منظور اخذ ترفيع رتبه دانشگاهی که در نهایت نیز از آن محروم شدم. در یک جمله، تألیف این مکتوب برای من وسیله وصول به هیچ هدفی نبود الا انتشار آگاهی در بین دانشجویان فرهیخته علوم ورزشی. به بیان دیگر تألیف «اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش» را برای خود هدفی ارزشمند و والا می دانستم. آن هم در زمانی که تقریبا کتابی در این زمینه وجود نداشت.
  2.  به روز بودن مطالب کتاب: هدف انگاشتن مکتوب، موجب گردید که من در طی این سال ها همواره آگاهانه و ناخودآگاه – در جستجوی مطالبی باشم که به نحوی به وزن مکتوب بیفزاید. از این رو ویرایش پنجم کتاب چندان با ویراست نخستین متفاوت است که مشکل بتوان پذیرفت که ویراست های چندگانه، چهره های متفاوت یک مکتوب اند. اگرچه ساختار اصلی کتاب همچنان محفوظ مانده است.
  3. نثر رسا: در طول تالیف و تدوین ویرایش های متعدد، کلمات را نه فقط به قصد انتقال مطالب به کار گرفتم، بلکه غالبا واژه هایی را اجیر می کردم که به مفاهیم جان ببخشند. از این رو، چه بسیار اوراق فرهنگ لغات را ورق زدم تا شاید واژه های وزین تر و اصطلاحات متین تر و رساتر را برای انتقال داشته ها و یافته هایم پیدا کنم. آنگاه واژه ها را در ابواب و افعال مختلف دستوری صیقل دادم تا آنها را در حد بضاعت به زیباترین وجه بر پیکر جملات بنشانم. چنانکه بی شک این نخستین کتاب تربیت بدنی است که به منظور اثرگذاری بیشتر در آن از اشعار و ادبیات نوین و کهن یاری گرفته شده است.

ویرایش پنجم به لحاظ مبانی فلسفی پربارتر و پروارتر است. بالاخص مکاتب «پراگماتیسم» و «اگزیستانسیالیسم» که از اندیشه های ناب فلسفی دوران ما هستند – به تفصیل بیشتری مورد مباحثه و مداقه قرار گرفته اند.

به هر حال امید، همه آن است که ویراست پنجم نیز همچون ویرایش های قبلی مقبول طبع علیم و فهیم دانشجویان گرانقدر قرار گیرد.

 

 

کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - رضا کلانتری، احمد آذربانی - نشر آییژ

کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش – رضا کلانتری، احمد آذربانی – نشر آییژ

وزن 362 گرم
نویسنده

احمد آذربانی, رضا کلانتری

انتشارات

آییژ

سال چاپ

1397

تعداد صفحات

234

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز (جلد معمولی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×