کتابسرای افشین | وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)
موجود

کتاب معجزه باور – شارین کمال الدین

تعداد
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
چرا از کتابسرای افشین خرید کنیم؟
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن
Rate this product

در این مطلب به بررسی کتاب معجزه باور شارین کمال الدین با ترجمه مهدی قراچه داغی نشر اوحدی می پردازیم. برای بررسی، مشاهده خلاصه و خرید کتاب معجزه باور شارین کمال الدین ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

 

 خرید کتاب معجزه باور شارین کمال الدین ترجمه مهدی قراچه داغی 

چاپ هشتم

نشر اوحدی

 

شما همان باورهای خود هستید

با تصدیق مثبت، ذهن خود را برای موفقیت برنامه ریزی کنید

 

فهرست

مقدمه

بخش اول: ذهن خود را برای موفقیت برنامه ریزی کنید

بخش دوم: تصدیقهای قدرتمند برای رشد شخصی

بخش سوم: تصدیقهای مثبت قدرتمند برای اعتلای شخصی

بخش چهارم: تصدیقهای قدرتمند برای موفقیت شخصی

بخش پنجم: تصدیقهای ثدرتمند برای زندگی روزانه

بخش ششم: تصدیقهای مثبت برای روابط با اشخاص

نتیجه گیری

خرید کتاب معجزه باور شارین کمال الدین

خرید کتاب معجزه باور شارین کمال الدین

 

قسمتی از مقدمه کتاب معجزه باور شارین کمال الدین

همه ما در رویای موفقیت هستیم و می خواهیم شاهد موفقیت را در آغوش بکشیم. اما تنها معدودی از ما به رویاهای خود جامه عمل می پوشانیم. چرا؟ من به این نتیجه رسیده ام که تفاوت بزرگی میان صرفا آرزوی چیزی را کردن و صمیمانه و مشتاقانه در آرزوی چیزی بودن وجود دارد. تفاوت را باید در شدت رویا و باور به اینکه رویایمان به تحقق خواهد پیوست جستجو نمود. بعضی از ما صرفا در رویا می شویم اما به طور جدی هدفهایمان را پی نمی گیریم. این یک در رویا شدن راهی است که کاری صورت نمی دهد.

کسانی که به موفقیتهای بزرگ دست یافته اند از ویژگی مهتی برخوردار بوده اند. برنده ها دقیقا می دانند که چه می خواهند و این خواسته خود را با تمام وجود پی می گیرند. آنها هم چنین معتقدند که شایسته موفقیت هستند و برای دستیابی به آن تلاش می کنند.

اما اغلب ما بدون برنامه به استقبال زندگی می رویم. مایوس و عاجزانه در برابر هر نفوذ بیرونی سر تعظیم فرود می آوریم. از مشکلات زندگی شکایت میکنیم و به حال کسانی که در زندگی به موفقیت رسیده اند غبطه می خوریم. متوجه نیستیم

که زندگی هر کس بستگی به این دارد که او از آن چه می خواهد. علتش این است که انگیزه ای برای ایجاد حقایق مربوط به خود را نداریم. برای ما پذیرفتن این حقیقت دشوار است که وقتی به شرایط بیرونی اجازه می دهیم زندگی ما را دیکته

س ال به طور ناخود آگاه شکست و ناکامی، فلاکت و بدبختی و استرس را به جای موفقیت و خوشبختی انتخاب می کنیم.

اما واقعیتی است که در زندگی حق انتخاب داریم. باید بدانیم و توجه داشته باشیم که کسی جز ما زندگیمان را کنترل نمی کند. البته حقیقت دارد که در مواقعی ممکن است به طور کامل حاکم بر شرایطی که ما را احاطه کرده است نباشیم، اما مطمنا حاکم بر افکار خود هستیم. این به ما بستگی دارد که به موقعیتها چگونه نگاه کنیم و درباره آنها چه احساسی داشته باشیم.

افکاری که برای لحظات زندگی خود انتخاب می کنیم، نتایجی را که تجربه خواهیم کرد مشخص می کند. اگر تصمیم بگیریم که شاد بیندیشیم، اگر تصمیم بگیریم که به موفقیت فکر کنیم و مترصد سلامتی باشیم. طبیعتا شادابی و سلامتی را تجربه خواهیم کرد. این ذهنیت مثبت از ما انسان مطمئن تری می سازد تا در برابر نفوذهای بیرونی مقاومت کنیم.

اکنون می دانیم افکاری که به ذهن ما خطور می کنند روی نگرش ما و اینکه چگونه اشیاء و امور زندگی را می بینیم اثر می گذارند که این نیز روی احساس ما اثر می گذارد. احساس ما واکنشهای ما را متأثر می کند و واکنشهای ماکیفیات نتایجی را که در زندگی تجربه می کنیم مشخص می سازند.

امرسون با گفتن «شما همان کسی هستید که فکر می کنید، این پدیده را توضیح داد.

اگر از چیزی در زندگی خود ناراضی هستیم کافیست افکارمان را تغییر بدهیم. باید نگرشهای خود را تغییر بدهیم و شرایط و احوال زندگی را به طرز دیگری تفسیر کنیم. هر آینه از چیزی ناخشنود باشیم باید به پرده تصویر ذهن خود مراجعه کنیم و هر شرایط و موقعیتی را که میل میکنیم روی آن به تماشا بنشینیم.

دیدن جزئیات آنچه را که می خواهیم بلافاصله ما را از ذهنیت منفی به ذهنیت مثبت سوق می دهد. با دیدن مکرر تصاویر مثبت، احساسات مثبت به ما انگیزه خواهد داد تا نتایج مثبتی را در زندگی خود به وجود آوریم.

اغلب، افسردگی ناشی از این حقیقت است که ما به طور ناخود آگاه به شرایطی در زندگی خود توجه می کنیم که احساسات منفی را در ما تقویت می کند. این ارتعاشات منفی اغلب نتایج منفی را به زندگی ما جذب می کند. بنابراین مهم است

که همه روزه ذهن خود را با افکار مثبت برنامه ریزی کنیم. به راستی که با در سر پروراندن رویاهای بزرگ می توانید روحیه خود را به مراتب بهتر کنید. هدف خود را با تمام جزئیاتش بنویسید و در ذهن خود ببینید که به این هدفها دست یافته اید. وقتی به هر یک از هدفهای خود جامه عمل می پوشانید در کنار آن کلمه پیروزی» را یادداشت کنید. در جریان عمل به قدری کسب انرژی می کنید که به طور پیوسته و ادامه دار نتایج عالی به دست می دهید.

 

برای خرید کتاب معجزه باور  شارین کمال الدین همین الان آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

شما می توانید تمامی کتاب های مورد علاقه خود را از کتابفروشی افشین تهیه نمایید.

 

 

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب معجزه باور – شارین کمال الدین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

برچسب‌های کالا

کتابسرای افشین، یا کتابفروشی افشین بوشهر مرکز خرید انواع کتاب های دانشگاهی، عمومی، کمک درسی  ، انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات با پشتیبانی قوی به شما عزیزان است.

  • با خیالی آسوده در خانه خرید خود را انجام دهید: کتابفروشی افشین دارای مدارک لازم برای فعالیت حضوری (جوازکسب) و فعالیت مجازی (اینماد و ساماندهی) می باشد.
  • جهت دریافت مشاوره یا پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. (تیم پشتیبانی قوی و باتجربه افشین بوک در تمامی اوقات پاسخگوی شما می باشد)

در شبکه های مجازی ما را دنبال نمایید.

 

آدرس فروشگاه: بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان 17

تمامی حقوق این سایت متعلق به کتابسرای افشین می باشد.

گفتگو در واتساپ
×